Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet deittailevat Instagramissa

Vierailija
23.07.2020 |

Tuleeko muille paljon yhteydenottoja tai suoria treffipyyntöjä instagramin kautta? Itselle selvis tänään että miehet on kyllästynyt tinderiin ja yrittävät löytää naisia instagramista :D
Esim tämä kirjoitus: https://pakomatkalla.com/itsensa-kehittaminen/instagram-opas/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin täältä muistaakseni toissa päivänä, onko kukaan mies etsinyt naista Instagramista. Kukaan ei vastannut aloitukseeni.

Vierailija
2/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole vielä enemmän ulkonäkökeskeinen paikka kuin T?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja tuon artikkelin perusteella siellä deittailu on ihan yhtä kamalaa numeropeliä kuin muuallakin. Naiset eivät tee aloitteita eivätkä yleensä vastaa miesten aloitteisiin. Miksi tuo olisi parempi alusta kuin Tinder, jos samat lainalaisuudet pätevät sielläkin?

M31

Vierailija
4/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän ainakin yhden miehen joka etsii naisia yksinomaan tuolta. Tinderiä pitää pinnallisena, mutta instassa lähestyy vain mielellään itseään vähintään 10v nuorempia, seksuaalissävytteisiä kuvia jakavia naisia. Ei ole päässyt juurikaan treffeille, eivätkä naiset kuulemma paljoa vastaile... miksiköhän...

Vierailija
5/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksityinen tili ja silti mulle tulee siellä viestejä miehiltä joita en tunne. Ihan ympäri maailmaa. Että joo, huomattu on. Pari sellaistakin on lähestynyt, jotka tunnen harrastusympyröistä. Heille olen kohteliaisuudesta vastannutkin, vaikka mitään parisuhdetta en etsikään.

Vierailija
6/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee, lähinnä ulkomaalaisilta.

Vierailija
7/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjaatteessa ei, sillä tinderissä päätös tehdään sekunnin mietinnällä ja instassa pystyy antamaan itsestään laajemman kuvan

Vierailija
8/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjaatteessa ei, sillä tinderissä päätös tehdään sekunnin mietinnällä ja instassa pystyy antamaan itsestään laajemman kuvan

Insta on ääripinnallinen paikka, miten nämä miehet eivät tajua että ei se läähättäjämies kiinnosta ketään ellei tällä ole tuhansia/kymmeniä tuhansia seuraajia ja mallin kasvot, pituus ja kroppa.

Samaa spämmiä kuin entisaikoina tuli niiltä lihavilta sediltä jossain suomi24 ym. paikoissa. Onko ihme ettei vastata.

Vierailija
9/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli eilen joku valokuvaaja kyseleen jos sais ilmaseks kuvata puolialastomia kuvia musta :D WTF

Vierailija
10/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insta on ääripinnallinen paikka, miten nämä miehet eivät tajua että ei se läähättäjämies kiinnosta ketään ellei tällä ole tuhansia/kymmeniä tuhansia seuraajia ja mallin kasvot, pituus ja kroppa.

Samaa spämmiä kuin entisaikoina tuli niiltä lihavilta sediltä jossain suomi24 ym. paikoissa. Onko ihme ettei vastata.

Ällöttäviä ne spämmijät, voisivat opetella käytöstapoja. En ymmärrä mitä yrittävät saavuttaa

Vierailija
11/22 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri löysi miehensä instasta. Olivat seuranneet toisiaan jo jonkun aikaa, mies sitten jonkun storyn tiimoilta laittoi viestiä ja reilu puoli vuotta myöhemmin muutti Suomeen toiselta puolelta maapalloa. Hyvin onnellisina ovat nyt yhdessä.

(Kyseessä valkoinen, länsimaalainen, korkeakoulutettu ja komea mies, niin vähän kuin se mahdollisille ilkkujille kuulukaan.)

Mikä ettei. Instastahan oppii toisen elämästä ja kiinnostuksistakin kertavilkaisulla, ei siis pelkästä ulkonäöstä. Eikä kaikilla ole tapana tykittää selfieitä siellä, omissakin seurattavissa jaetaan ihan muunlaista materiaalia.

Vierailija
12/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, mitä nämä profiilit on, jotka laittavat viestiä, mutta heillä ei ole yhtään seuraajia, eikä kuvia. Feikkiprofiileja vai mitä? Voiko botit laittaa viestejä, ja mitä ne siitä hyötyvät? En tajua..

Vierailija
13/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa, mitä nämä profiilit on, jotka laittavat viestiä, mutta heillä ei ole yhtään seuraajia, eikä kuvia. Feikkiprofiileja vai mitä? Voiko botit laittaa viestejä, ja mitä ne siitä hyötyvät? En tajua..

Laittaako ne jotain outoja linkkejä?

Vierailija
14/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli eilen joku valokuvaaja kyseleen jos sais ilmaseks kuvata puolialastomia kuvia musta :D WTF

Itselle myös, tällä valokuvaajalla oli profiili täynnä kuvia joistain fitnesmimmeistä

Vierailija
15/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pyyntöjä ja läähätysviestejä. Itselläni ei ole yhtään biksukuvaa vaan ihan tavallisia kuvia. Olin muutaman päivän pois instasta silloin, kun nämä kaikki jutut tuli. Minulla ei ollu silloin insta yksityisenä. Oli jotenkin ahdistavaa saada sellasia viestejä jne. Ekana ajattelin miestäni, että mitähän se ajattelee. Onneksi ei ajatellut mitään, sanoi vaan että ihmekös toi on, koska olet kaunis ja kelpaat selvästi muillekin. En vastannut kellekkään yhtään mitään ja laitoin yksityiseksi tilin, niin pääsee eroon noista enkä ota seuraajakseni tuntemattomia.

Vierailija
16/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pöljää tekstiä tuo ns. ig-opas. Joo pitää paikkaansa että IG on nuorten naisten suosiossa ja naisia on varmasti enemmän kuin miehiä, mutta jos ei ole komea eikä suosittu niin ei ole paljoa mahiksia. Suosio Instagramissa perustuu nimenomaan näyttävyyteen, kuten tuossa tekstissäkin myönnetään. Kuvissa pitäisi olla siis joko komea mies tai sitten muuten näyttävää sisältöä, esimerkiksi juuri tuo Dan Bilzerianin ökyomaisuudella pröystäily. Ei kukaan nainen lähesty mitään perusmiestä joka postaa selfieitä ja satunnaisia maisemakuvia tarinaansa.

Vierailija
17/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee yhteydenottoja vaikka Instassa on vain kuvia koirastani. Monet on feikkiprofiileja tyyliin lääkäri jollain sota-alueella. Poistan viestit vastaamatta. 

Vierailija
18/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pöljää tekstiä tuo ns. ig-opas. Joo pitää paikkaansa että IG on nuorten naisten suosiossa ja naisia on varmasti enemmän kuin miehiä, mutta jos ei ole komea eikä suosittu niin ei ole paljoa mahiksia. Suosio Instagramissa perustuu nimenomaan näyttävyyteen, kuten tuossa tekstissäkin myönnetään. Kuvissa pitäisi olla siis joko komea mies tai sitten muuten näyttävää sisältöä, esimerkiksi juuri tuo Dan Bilzerianin ökyomaisuudella pröystäily. Ei kukaan nainen lähesty mitään perusmiestä joka postaa selfieitä ja satunnaisia maisemakuvia tarinaansa.

Olet väärässä. Instagramissa on paljon kaikenlaisia ihmisiä, myös muita kuin näyttävyydestä syttyviä naisia. Näitä naisia taas kiinnostaa nimenomaan muunlainen sisältö kuin oman pärstän ja omaisuuden esittely. Samoista asioista kiinnostuneet myös löytävät tuolta toisensa helpommin kuin muualta, koska haun voi tehdä sopivilla hashtageillä.

Teillä on instagramista tosi suppea käsitys tällä palstalla. Sitä voi käyttää monenlaisiin juttuihin, pelkät pintaliitoaan esittelevät käyttäjät eivät ole koko sovellus. Sisältöä on aivan laidasta laitaan.

Itse tinderin aikoina klikkasin yhden tyypin instan auki ja nauroin katketakseni sen jutuille. Älyttömän hyvä kirjoittaja ja loistavia kalajuttuja suht vaatimattoman näköiseltä mieheltä. Hän ei valitettavasti mätsännyt mua, mutta teki mieli jäädä silti seuraamaan, koska instansa oli niin käsittämättömän hyvää läppää.

Vierailija
19/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Instagramissa on paljon kaikenlaisia ihmisiä, myös muita kuin näyttävyydestä syttyviä naisia. Näitä naisia taas kiinnostaa nimenomaan muunlainen sisältö kuin oman pärstän ja omaisuuden esittely. Samoista asioista kiinnostuneet myös löytävät tuolta toisensa helpommin kuin muualta, koska haun voi tehdä sopivilla hashtageillä.

Teillä on instagramista tosi suppea käsitys tällä palstalla. Sitä voi käyttää monenlaisiin juttuihin, pelkät pintaliitoaan esittelevät käyttäjät eivät ole koko sovellus. Sisältöä on aivan laidasta laitaan.

Itse tinderin aikoina klikkasin yhden tyypin instan auki ja nauroin katketakseni sen jutuille. Älyttömän hyvä kirjoittaja ja loistavia kalajuttuja suht vaatimattoman näköiseltä mieheltä. Hän ei valitettavasti mätsännyt mua, mutta teki mieli jäädä silti seuraamaan, koska instansa oli niin käsittämättömän hyvää läppää.

Ne pintaliitäjät kiinnostavat miehiä koska ovat tietyn näköisiä. Ne muiden naisten profiilit ei miehiä kiinnosta. Huvittavaa, että miehet valittavat näiden ulkonäköönsä keskittyvien pintaliitäjien olevan pinnallisia miesten suhteen, vaikka itsekin ovat ihan yhtä pinnallisia, kun eivät edes näe muunlaisia naisia.

Vierailija
20/22 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pyyntöjä ja läähätysviestejä. Itselläni ei ole yhtään biksukuvaa vaan ihan tavallisia kuvia. Olin muutaman päivän pois instasta silloin, kun nämä kaikki jutut tuli. Minulla ei ollu silloin insta yksityisenä. Oli jotenkin ahdistavaa saada sellasia viestejä jne. Ekana ajattelin miestäni, että mitähän se ajattelee. Onneksi ei ajatellut mitään, sanoi vaan että ihmekös toi on, koska olet kaunis ja kelpaat selvästi muillekin. En vastannut kellekkään yhtään mitään ja laitoin yksityiseksi tilin, niin pääsee eroon noista enkä ota seuraajakseni tuntemattomia.

Nyt en ymmärrä, miksi miehesi olisi pitänyt ajatella jotain. En itse ole koskaan kokenut edes tarpeeliseksi kertoa "prinssieversteistä", jotka joskus laittavat ystäväpyyntöjä FB:ssä. Instan kautta ei ole tullut yhtään asiatonta yhteydenottoa vaikka tilini on julkinen, mutta ei siellä myöskään ole yhtään kuvaa itsestäni (edes profiilissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan