Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 25 -vuotias on vielä naivi, haavoittuvainen ja hyväksikäytettävissä.

Vierailija
14.06.2013 |

Nuorilla ei ole omaa tahtoa ja siksi heitä on helppo ohjailla. Puuttuu myös elämänkokemus. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskymppisten mielestä kaikki alle 50-vuotiaat on. Esim. minä.bv

Vierailija
2/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä olit sellainen pullamössö nuori. Mutta turha mollata muita. 

Ihmiskunta ei olisi selvinnyt jos noin olisi, 25v oli joskus keski-ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas mennään. painu vittuun ikis!

Vierailija
4/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan meistä ei jää ikuisesti alle 25 -vuotiaaksi...

Vierailija
5/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei, ikis!

Vierailija
6/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työpaikalla tavannu +30 naisia,ja näkee päällepäin että eletään vielä teininuoruutta

uskomattoman lapsellisia luonteeltaan,ikähän on vain numeroita

yhellä henkilöllä 4 vuotias lapsi säälittää miten lapsen kehityksen käy ku lapsenomainen äiti henkilöllä

Vierailija
7/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks muuten ole aika huolestuttavaa, että ikis on tehnyt näitä aloituksia jo vuodesta 2008?

Vierailija
8/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 17:08"]

olen työpaikalla tavannu +30 naisia,ja näkee päällepäin että eletään vielä teininuoruutta

uskomattoman lapsellisia luonteeltaan,ikähän on vain numeroita

yhellä henkilöllä 4 vuotias lapsi säälittää miten lapsen kehityksen käy ku lapsenomainen äiti henkilöllä

[/quote]

IKIS! :-D Lääkkeet unohtu?

Vierailija
9/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa menoa olen itsekkin ihmetelly lähemmäs 40 v akat kikattelee ja juoruaa ku ala-asteikäiset kahvipöydissä,miesystäväni 27v oli väliaikasopimuksella töissä juuri tuollasessa paikassa ja oli onnellinen ku pääsi siitä lastentarhasta eroon, kyseisillä henkilöillä oli mm hauskaa jos jollakin tippui lasi maahan ruokailutilassa ja arvosteltiin ihmisiä ulkoisten ominaisuuksien perusteella,pomokin oli kertakaikkiaan lapsellinen tapaus,suuttui ja alkoi esittää mykkäkoulua jos ei hänen kaikilleen käskyilleen vastannu isoilla lauseilla esim kyllä minä hoidan tämän.

Vierailija
10/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 17:13"]

samaa menoa olen itsekkin ihmetelly lähemmäs 40 v akat kikattelee ja juoruaa ku ala-asteikäiset kahvipöydissä,miesystäväni 27v oli väliaikasopimuksella töissä juuri tuollasessa paikassa ja oli onnellinen ku pääsi siitä lastentarhasta eroon, kyseisillä henkilöillä oli mm hauskaa jos jollakin tippui lasi maahan ruokailutilassa ja arvosteltiin ihmisiä ulkoisten ominaisuuksien perusteella,pomokin oli kertakaikkiaan lapsellinen tapaus,suuttui ja alkoi esittää mykkäkoulua jos ei hänen kaikilleen käskyilleen vastannu isoilla lauseilla esim kyllä minä hoidan tämän.

[/quote]

Jaha, ja sinä olet niin aikuinen.. ;) -Onhan se kikattelu kamalaa! Tekis hyvää sinnullekin.

Vierailija
11/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄKI OON TAVANNU NOITA LAPSENTASOLLE JÄÄNEITÄ

minunkin työpaikalla oli nuita kakaroita! pomolle jos soitin tärkeästä asiasta ei ottanu niin tosissaan vaan käyttäytyi naureskellen ku pikkutyttö,onneksi kuitenkin löytyi niitä järkeviä ihmisiä myöskin,nuilla lapsellisilla henkilöillä oli myös lapsia säälittää minuakin miten lapsi on voinu saada tuommosen vanhemman

Vierailija
12/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄKI OON TAVANNU NOITA LAPSENTASOLLE JÄÄNEITÄ

minunkin työpaikalla oli nuita kakaroita! pomolle jos soitin tärkeästä asiasta ei ottanu niin tosissaan vaan käyttäytyi naureskellen ku pikkutyttö,onneksi kuitenkin löytyi niitä järkeviä ihmisiä myöskin,nuilla lapsellisilla henkilöillä oli myös lapsia säälittää minuakin miten lapsi on voinu saada tuommosen vanhemman

Vierailija
13/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ne lapselliset ominaisuudet sun muut luonnehäiriöt yleensä periydy?

Vierailija
14/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niimpä ;DDD voi pertti,pertti,pertti minkälaisen kakara-katjan kanssa menit lisääntymään

Vierailija
15/15 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ei periydy, mutta lapsi saa vaikutteita ja käytösmallia vanhemmiltaan. Totta on, että suurin osa alle 25-vuotiaista on vielä todella naiivi, mutta niin kuuluukin. Olen tässä samaa mieltä, että neljä-viisikymppisten menetetty nuoruus teinielämä ei ole muuta kuin säälittävää katseltavaa. Sääli heidän lapsia ja lapsenlapsia, kun äiti tai mummi ryyppää ja rellestää ja puhuu typeriä, kuin teini, vaikkei ole muuta kuin kantakapakan seinäruusu, jota kukaan ei arvosta eikä kuuntele. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä