Alle 25 -vuotias on vielä naivi, haavoittuvainen ja hyväksikäytettävissä.
Nuorilla ei ole omaa tahtoa ja siksi heitä on helppo ohjailla. Puuttuu myös elämänkokemus.
Kommentit (15)
Ehkä sinä olit sellainen pullamössö nuori. Mutta turha mollata muita.
Ihmiskunta ei olisi selvinnyt jos noin olisi, 25v oli joskus keski-ikä.
ja taas mennään. painu vittuun ikis!
Onneksi kukaan meistä ei jää ikuisesti alle 25 -vuotiaaksi...
olen työpaikalla tavannu +30 naisia,ja näkee päällepäin että eletään vielä teininuoruutta
uskomattoman lapsellisia luonteeltaan,ikähän on vain numeroita
yhellä henkilöllä 4 vuotias lapsi säälittää miten lapsen kehityksen käy ku lapsenomainen äiti henkilöllä
Eiks muuten ole aika huolestuttavaa, että ikis on tehnyt näitä aloituksia jo vuodesta 2008?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 17:08"]
olen työpaikalla tavannu +30 naisia,ja näkee päällepäin että eletään vielä teininuoruutta
uskomattoman lapsellisia luonteeltaan,ikähän on vain numeroita
yhellä henkilöllä 4 vuotias lapsi säälittää miten lapsen kehityksen käy ku lapsenomainen äiti henkilöllä
[/quote]
IKIS! :-D Lääkkeet unohtu?
samaa menoa olen itsekkin ihmetelly lähemmäs 40 v akat kikattelee ja juoruaa ku ala-asteikäiset kahvipöydissä,miesystäväni 27v oli väliaikasopimuksella töissä juuri tuollasessa paikassa ja oli onnellinen ku pääsi siitä lastentarhasta eroon, kyseisillä henkilöillä oli mm hauskaa jos jollakin tippui lasi maahan ruokailutilassa ja arvosteltiin ihmisiä ulkoisten ominaisuuksien perusteella,pomokin oli kertakaikkiaan lapsellinen tapaus,suuttui ja alkoi esittää mykkäkoulua jos ei hänen kaikilleen käskyilleen vastannu isoilla lauseilla esim kyllä minä hoidan tämän.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 17:13"]
samaa menoa olen itsekkin ihmetelly lähemmäs 40 v akat kikattelee ja juoruaa ku ala-asteikäiset kahvipöydissä,miesystäväni 27v oli väliaikasopimuksella töissä juuri tuollasessa paikassa ja oli onnellinen ku pääsi siitä lastentarhasta eroon, kyseisillä henkilöillä oli mm hauskaa jos jollakin tippui lasi maahan ruokailutilassa ja arvosteltiin ihmisiä ulkoisten ominaisuuksien perusteella,pomokin oli kertakaikkiaan lapsellinen tapaus,suuttui ja alkoi esittää mykkäkoulua jos ei hänen kaikilleen käskyilleen vastannu isoilla lauseilla esim kyllä minä hoidan tämän.
[/quote]
Jaha, ja sinä olet niin aikuinen.. ;) -Onhan se kikattelu kamalaa! Tekis hyvää sinnullekin.
MINÄKI OON TAVANNU NOITA LAPSENTASOLLE JÄÄNEITÄ
minunkin työpaikalla oli nuita kakaroita! pomolle jos soitin tärkeästä asiasta ei ottanu niin tosissaan vaan käyttäytyi naureskellen ku pikkutyttö,onneksi kuitenkin löytyi niitä järkeviä ihmisiä myöskin,nuilla lapsellisilla henkilöillä oli myös lapsia säälittää minuakin miten lapsi on voinu saada tuommosen vanhemman
MINÄKI OON TAVANNU NOITA LAPSENTASOLLE JÄÄNEITÄ
minunkin työpaikalla oli nuita kakaroita! pomolle jos soitin tärkeästä asiasta ei ottanu niin tosissaan vaan käyttäytyi naureskellen ku pikkutyttö,onneksi kuitenkin löytyi niitä järkeviä ihmisiä myöskin,nuilla lapsellisilla henkilöillä oli myös lapsia säälittää minuakin miten lapsi on voinu saada tuommosen vanhemman
eikö ne lapselliset ominaisuudet sun muut luonnehäiriöt yleensä periydy?
niimpä ;DDD voi pertti,pertti,pertti minkälaisen kakara-katjan kanssa menit lisääntymään
Luonne ei periydy, mutta lapsi saa vaikutteita ja käytösmallia vanhemmiltaan. Totta on, että suurin osa alle 25-vuotiaista on vielä todella naiivi, mutta niin kuuluukin. Olen tässä samaa mieltä, että neljä-viisikymppisten menetetty nuoruus teinielämä ei ole muuta kuin säälittävää katseltavaa. Sääli heidän lapsia ja lapsenlapsia, kun äiti tai mummi ryyppää ja rellestää ja puhuu typeriä, kuin teini, vaikkei ole muuta kuin kantakapakan seinäruusu, jota kukaan ei arvosta eikä kuuntele.
Kuuskymppisten mielestä kaikki alle 50-vuotiaat on. Esim. minä.bv