Paras pituus miesten shortseille?
Kaikki tietää että liian lyhyet shortsit näyttävät miehillä irvokkailta, joten keskustellaan mikä on oikea pituus. Minusta paras pituus on suunnilleen se, että polvilumpio näkyy kokonaan mutta yläreidet peittyvät lähes kokonaan.
Kommentit (43)
>mies
>käyttää shortseja
Urheillessa, rannalla tai mökillä voi käyttää, mutta muuten ei shortsit kuulu aikuisen miehen pukeutumiseen
Vierailija kirjoitti:
>mies
>käyttää shortseja
Urheillessa, rannalla tai mökillä voi käyttää, mutta muuten ei shortsit kuulu aikuisen miehen pukeutumiseen
Millä tavalla "ei kuulu"? Milloin olet viimeksi käynyt ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei pidä sortseja.
Oletko näkövammainen?
Ap. kuvaamasi housut evät ole shortsit, vaan bermudat.
Samoilla linjoilla kuin ap. Polven yli ulottuvat on hiton rumat, ja ne on tietenkin myös kamalaa pussimallia. Eikä kyllä kiinnosta reisiäkään katsella.
"Miehet eivät pidä shortseja". :) No nyt oli kunnon mielipide. Tiesit kai että ihmiset yleensäkin, myös miehet pukeutuvat juuri siten kuin itseä huvittaa. Ei siinä muiden mielipiteet paina mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kuvaamasi housut evät ole shortsit, vaan bermudat.
Bermudashortsit peittävät polvet. Aloittajan kuvauksessa ne näkyvät.
Kummatkohan ovat niitä shortseja ensimmäiseksi käyttäneet, miehet vai naiset ?
Minä yleensä käytän tuohon puoleen reiteen yltäviä, silloin ilman kalsareita kullinnuppi pilkistelee lahkeen suulta.
Jorma kirjoitti:
Minä yleensä käytän tuohon puoleen reiteen yltäviä, silloin ilman kalsareita kullinnuppi pilkistelee lahkeen suulta.
Ei kyllä taida sun kullinnuppi pilkistellä puoleen reiteen ulottuvien sortsien lahkeesta, nappimulkku.
Polven yläpuolelle mutta ei puoleen reiteen.
Mittasin tuossa juuri farkkushortsieni pituuden
( vyötäröstä 'lahkeensuuhun' ) ja mittanauha näytti, että 24cm.
Kyllä ne alareidet ainakin pitää näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma kirjoitti:
Ei kyllä taida sun kullinnuppi pilkistellä puoleen reiteen ulottuvien sortsien lahkeesta, nappimulkku.
No sinähän tiedät tarkkaan miltä Jorman muna näyttää. Oletko homo?
Olen, ja totta kai tiedän, koska Jorman kanssa meillä on säännölliset rakastelutreffit.
Shortsit ovat korkeintaan puoleen reiteen, sitä pitemmät ovat 1. polvihousuja, 2.bermudoita/capreja (kyllä, niitä mainostetaan miehillekin) 3. muuten vain vajaamittaisia housuja. Pitkät housut ovat sitten eri asia.
Ns. Lemmy shortsit on juuri sopiva pituus.
Yläreisi peittyy lähes kokonaan. Tarkoitat kai reisi.