Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sun täytyy olla aina oikeassa?

Vierailija
23.07.2020 |

Kysymys ei tietenkään koske sinua joka et koe olevasi aina oikeassa.

Miksi haluat tuputtaa oikeaa mielipidettäsi ja ohjeitasi muille väkisin, jopa tuntemattomille?

Olen nähnyt ihmisiä jotka ihan tärisevät eivätkä pysy nahoissaan kun eivät pääse sanomaan sitä ainoaa oikeaa mielipidettä asioihin.
En vaan pysty ymmärtää.

Ja mahtaa olla stressaava elämä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääryyttä on maailma täynnä, ja koen että tehtäväni on omalta osaltani kaitsea eksyksissä olevia oikeaan suuntaan, siksi.

Vierailija
2/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääryyttä on maailma täynnä, ja koen että tehtäväni on omalta osaltani kaitsea eksyksissä olevia oikeaan suuntaan, siksi.

Onko se sulle sietämätöntä vääryyttä jos toinen esim. lakaisee portaat sun mielestä väärällä tekniikalla? Et vaan voi olla korjaamatta asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sulle sietämätöntä vääryyttä jos toinen esim. lakaisee portaat sun mielestä väärällä tekniikalla? Et vaan voi olla korjaamatta asiaa?

Totta kai pitää puuttua, jos jollain on tekniikka hukassa. Sen lisäksi, että se helpottaa opastetun läheisen työtä jatkossa, säästyy tämän terveyskin, kun selkä ja lonkka eivät rasitu väärässä asennossa. Ja kansanterveys on meidän kaikkien yhteinen asia.

Vierailija
4/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein ns. pulushakkitekniikkaa, mutta sainpahan viimeisen sanan! Keskustelutilanteessa tärkeintä on VOITTO keinoja kaihtamatta.

Vierailija
5/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen oikeassa, mutta en kyllä koe tarvetta tuputtaa mielipiteitäni muille ihmisille. Kaikilla on oikeus tehdä omat virheensä.

Vierailija
6/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina oikeassa, koska kerron faktoihin perustuvan mielipiteeni vain silloin kun sitä kysytään ja olen taatusti oikeassa faktojen suhteen. Jos olen hiukankin epävarma, niin en kerro mielipidettäni. sen saatan kertoa, että mistä oikea fakta olisi haettavissa.

Vierailija
7/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnusta olevansa minä, minä tyyppi.

Tietysti jokainen meistä on se...

"kiva tyyppi toiselle"

Itsessänihän ei ole mitään vikaa.

Vierailija
8/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä, että tuputtaja elää itsensä mielestä sitä oikeaa elämää, ja kaikkien muidenkin pitää elää sitä samaa.

Vierailija
9/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen se hiljainen tyyppi, joka saa tyytyä lytätyksi tulemiseksi. On minullakin aivot, vaikka kaikkea en lauokkaan suusta ulos.

Vierailija
10/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista asiallisimmat tyypit tänne eksyy.

Niille joille tämä on suunnattu ei ota tätä kuuleviin korviinsa.

Vierailija
11/11 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä oleva on kyllä totta.