Olitko 20-25 -vuotiaana enää vaikutuksille altis?
Vai oliko arvostelukykysi jo ns. aikuisen tasolla?
Kommentit (6)
Olin jossain määrin. Tunnistin sen itsestäni, ja se ärsytti.
Ensin aloin järjestellä asioita siten, etten joudu tilanteisiin, joissa koen sosiaalista painetta toimia jollain tavalla, mitä en itse erityisestyi halua. ja n. 25-> olen kokenut paineesta riippumatonta kykyä punnita, haluanko toimia oman pään mukaan vai joustaa yleisen edun nimissä.
Olin ja paljon!! Oikeastaan tuo oli se pahin vaihe mun elämässä 20-25. Muutin kotoa kirjoitusten jälkeen 20 vuotiaana ja nyt jälkeenpäin ajatellen olin vielä vuosia kotoalähdön jälkeen tosi naivi, haavoittuvainen ja hyväksikäytettävissä, niin vähän oli elämänkokemusta!
Ikis hei, kerro meille mikä sun päämäärä tässä kaikessa on? Mitä jos me oltais samaa mieltä kaikista sun esittämistä väitteistä koskien alle 25-vuotiaita. Mitä sitten? Mikä tän kaiken motiivi on? Nää kaks ihmistä elää ihan omaa elämäänsä täysin riippumatta siitä, mitä sä ajattelet. Vai saatko siellullesi rauhan, jos muutkin toteavat, että alle 25-vuotias on ihan kakara? Kerro meille. Ja voisit joskus vastata näihin aloittamiin ketjuihisi.
Ikis, voit tehdä näitä aloituksia maailman tappiin saakka mut et saa enää miestäsi takaisin. Se teki ehkä oudon valinnan, mut miehille ei mikään muu merkkaa suhteessa kuin se että seksi toimii, naisen kaikki muut ominaisuudet on niille yhdentekeviä.
Miehesi on vain tyypillinen mies, hyväksy se ja päästä irti.
Ainoo mihin tuo mt-potilas näköjään pystyy on jankkaaminen ja alapeukku. Onko keskustelu täysin vieras käsite? Miten toimit ikis oikeassa elämässä? Vai onko sulla enää minkäänlaisia ihmissuhteita jäljellä?
Olen vieläkin vaikutuksille altis...
N40