Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä raskaana ollessanne himo hampurilaisiin, makkaraperunoihin ym grilliruokaan?

Vierailija
23.07.2020 |

Mulla alkuraskaudesta himo pikaruokaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teki ihan järkyttävän paljon mieli sipsejä. Yleensä en syö niitä ollenkaan ja tietenkin ne oli ns. kiellettyjen listalla tai ainakin niitä sai syödä tosi vähän. Hyvä niin, sillä muuten olisin syönyt niitä varmaan pussitolkulla. Yleensä mieliteko meni onneksi ohi, kun ajatteli ettei ne ole sallittuja/hyväksi = oli helpompi vastustaa kiusausta. Yhden mini pussin ostin raskauden aikana ja se oli kaapissa kuukausitolkulla. Sieltä kävin joskus napsimassa yhden kappaleen, kun teki tosi tiukkaa. 

Sitä vastoin suklaata/makeaa ei tehnyt yhtään mieli, vaikka normaalisti ne on mun heikkous - etenkin suklaa.

Vierailija
22/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosta odottaessani söin loppuraskaudesta kilokaupalla raakoja porkkanoita. Niitä saattoi mennä jopa kilo päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Niiden hajukin kuvotti. Söin mahdollisimman hajutonta ja mautonta ruokaa koko raskauden ajan, kun muu ei mennyt alas.

Vierailija
24/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa syödä sipsejä? Onko kaikki kielletty? Siltä vaikuttaa.

Vierailija
25/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa syödä sipsejä? Onko kaikki kielletty? Siltä vaikuttaa.

Sipsejä ei ole kielletty.

Mitään muutakaan ruokaa ei ole kielletty. Ihan saa syödä, mitä haluaa.

Vierailija
26/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymammat syö tuommosta ihan ilman raskauttakin.

Vierailija
27/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti kaikki rasvainen ällöttää. Mutta muutaman kerran on tässä raskaudessa käynyt niin, että kun riittävän pitkään on sitä rasvaa vältellyt yks kaks tulee hirveä himo juuri grilliranskiksiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi