Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset nauraa kun olen menettänyt elämiloni koiran

Vierailija
23.07.2020 |

kuoltua. Oli elämäni suurin ilo. Nyt kaikki samantekevää.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraa? Ketkä on niin julmia ja sydämettömiä? Inhottavaa käytöstä.

Vierailija
2/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uusi koira. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain koira.. Olet itkenyt jo 2vk, eikö ala riittämään. Tuollaista kuulen.

Vierailija
4/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu, että hyvä, että saat nyt elää ilman koiran rajoittavan elämääsi. 

Vierailija
5/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. 

Meilläkin kohta on edessä. Jo 14-vuotias koiramme on alkanut näyttää vanhuuden merkkejä kovasti. 

Eläinlääkärissä suositeltiin syöpätestejä sun muuta 1000 e hintaan. Emme lähde sille linjalle rahastukseen, vaan nautimme nyt, kun vielä voi hyvin. Huomisesta ei tarvi tietää vielä. 

Vierailija
6/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. 

Meilläkin kohta on edessä. Jo 14-vuotias koiramme on alkanut näyttää vanhuuden merkkejä kovasti. 

Eläinlääkärissä suositeltiin syöpätestejä sun muuta 1000 e hintaan. Emme lähde sille linjalle rahastukseen, vaan nautimme nyt, kun vielä voi hyvin. Huomisesta ei tarvi tietää vielä. 

Sen kyllä tietää kun aika on. Itkin enemmän ennen kuolemaa. Lupasin itselleni että kun kärsii, pääsee pois.

Vierailija
7/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 💔

Vierailija
8/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju kertoo, kuinka mielettömiä jotkut ihmiset ovat. Eivät ole koiran omistajat kertoneet, kuinka kelju hurtta on, mutta vittumaisia sukulaisia kyllä löytyy.

Tunnen ap:n tuskan, itselläni on hyvin vanha koira.

Vierailija
9/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista tottakai on. Lemmikin kuolema ja on aina kova paikka, ja sitä saakin surra. Mutta jos se pitkittyy liikaa ja oikeasti aiheuttaa ajatuksia että kaikki on saman tekevää, kannattaa miettiä että kannattaako lemmikkiä hankkia. Koska siitä joutuu kuitenkin aina jossain vaiheessa luopumaan. Tähän on hyvä asennoitua jo lemmikkiä hankkiessa.

Vierailija
10/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pitäisi nauraa tuommoiselle, mutta ehkä sinun pitäisi alkaa tehdä asioita jotka tuovat sinulle iloa. Mitä jos vaikka kokeilisit tehdä vapaaehtoistyötä eläinten parissa? Eihän se tietenkään omaa koiraa korvaa, mutta varmaan tulisi parempi mieli kun pystyt auttamaan apua tarvitsevia eläimiä.

Vierailija
11/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sydämettömät idiootti-ihmettelijät eivät sitten tiedä että ihan tutkitusti koiran kuolema voi aiheuttaa suuremman surun ja ikäävän kuin (läheisenkin) ihmisen kuolema.

Vierailija
12/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on parempi kuin ihminen, koska siinä ei ole mitään ilkeyttä ja pahuutta. Siksi sen menettäminen sattuu paljon enemmän kuin jonkun v itun vauvan tai ihmisen. <3<3<3

Harvinaisen ilkeisiin vauvoihin sinä olet sitten törmännyt...

Vierailija
13/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista tottakai on. Lemmikin kuolema ja on aina kova paikka, ja sitä saakin surra. Mutta jos se pitkittyy liikaa ja oikeasti aiheuttaa ajatuksia että kaikki on saman tekevää, kannattaa miettiä että kannattaako lemmikkiä hankkia. Koska siitä joutuu kuitenkin aina jossain vaiheessa luopumaan. Tähän on hyvä asennoitua jo lemmikkiä hankkiessa.

No minä otin lemmikin ihan vaan että olisi jokin syy olla elossa. Nyt 10v myöhemmin alkaa olla edessä luopuminen, menen sitten perässä. Sainpahan 10v lisäaikaa tähän sontaelämään.

Vierailija
14/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan pitäisi nauraa tuommoiselle, mutta ehkä sinun pitäisi alkaa tehdä asioita jotka tuovat sinulle iloa. Mitä jos vaikka kokeilisit tehdä vapaaehtoistyötä eläinten parissa? Eihän se tietenkään omaa koiraa korvaa, mutta varmaan tulisi parempi mieli kun pystyt auttamaan apua tarvitsevia eläimiä.

Suomessa on aika haasteellista tehdä vapaaehtoistyötä eläinten parissa, kun niitä apua tarvitsevia eläimiä ei niin kauhean paljon ole. 

Enkä tiedä, miksi pitää vertailla surujen suuruutta ihmisten ja eläinten menettämisen välillä. 

Oudolta kuulostaa tuo ajatus, ettei voisi ottaa lemmikkiä, kun sitä aikanaan suree. Ei sitten voi aloittaa mitään ihmissuhdettakaan, koska nekin päättyvät aina. 

Vierailija
15/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä otin lemmikin ihan vaan että olisi jokin syy olla elossa. Nyt 10v myöhemmin alkaa olla edessä luopuminen, menen sitten perässä. Sainpahan 10v lisäaikaa tähän sontaelämään.

Ota seuraava niin saat uudet kymmenen vuotta. 

Vierailija
16/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa piirissä oikeen pyörit jos nauraavat tuollaiselle asialle?? Olisiko syytä vaihtaa ympyröitä, tai ainakin miettiä millaisten ihmisten kanssa heiluu. Otan osaa suruusi.

Vierailija
17/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sanottu, että hyvä, että saat nyt elää ilman koiran rajoittavan elämääsi. 

Voisiko joku nyt selventää minulle nämä viisi alapeukkua. Minusta on todella loukkaavaa, että menetin ainoan perheenjäseneni ja sitten minua "onnitellaan" siitä. 

Vierailija
18/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju kertoo, kuinka mielettömiä jotkut ihmiset ovat.

Oletan ettei suurinosa ota ketjua tosissaan ja pitävät juttua vitsinä. Oikeassa elämässä kuinka moni muka nauraa, jos toinen kertaa koiransa kuolleen? 

Vierailija
19/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt selventää minulle nämä viisi alapeukkua. Minusta on todella loukkaavaa, että menetin ainoan perheenjäseneni ja sitten minua "onnitellaan" siitä. 

En antanut alapeukkua mutta nuo voi olla vilpittömiä mutta tökeröitä lohdutusyrityksiä. Itsekin aikoinaan sanoin keskenmenon kokeneelle läheiselle "no mutta ainakin nyt tiedät että voit ylinpäänsä tulla raskaaksi :)" kun vilpittömästi halusin lohduttaa. Nyt kyllä hävettää niin paljon että huhhuh.

Vierailija
20/39 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kertoi poikien pikeri-illassa heidän koiran kuolleen ja valittelujen sekä kysymyksen uudesta koirasta hän sivuutti toteamalla, ettei ainekaan muutamaan vuoteen ota koiraa juuri rajoitteiden takia. Nyttemmin ottivat kissan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme