Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suositelkaa jotain kivaa seksiasentoa!

Vierailija
14.06.2013 |

suositelkaapa jotain hyviä seksiasentoja! :) yleensä meillä pannaan takaapäin, siitä on muutama variaatio tehty mutta mitäs kaikkee muuta sitä keksis? lyhyt nainen ja pitkä mies..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis ois seisaaltaan?

Vierailija
2/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:04"]

Kuis ois seisaaltaan?

[/quote]

Lyhyt nainen ja pitkä mies ei taida siihen sopia kovin hyvin. Ellei naisella ole järjettömiä korkoja tai nainen ole jollain korkeammalla alustalla.

Mutta esim. polvillaan silleen, että seinää vasten niin, että molemmat on pystyasennossa. Hyvin ylettyy mies paikkoihin, tai miksi ei nainen itse. 

Kyljellään on myös ihan kiva asento. Tai perinteinen lähetyssaarnaaja niin että naisen pyllyn alla on tyyny. On jotenkin parempi sisääntulokulma siinä asennossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin itse lyhyt ja mies pitkä eli tuo rajoittaa tiettyjä asentoja. Mutta yksi vähän uudempi missä ollaan nyt oltu enempi on että nainen miehen päällä selkä miehen kasvoihin päin, istun aika "takan" niin että penis menee silleen että osuu klitorikseenkin yms. jalat sillai et oon puolikyykyssä tavallaan ja mies pitää lantiosta/pepusta kiinni ja avittaa alta päin eli "panee alta päin" kun tarvitaan kovempaa ja nopeampaa liikettä kauemmin. :) 

ja onhan noita asentoja kokeiltu, mutta tuo nyt on todettu suht toimivaksi, meilläkin tosin tuo takaa päin ja eri variaatiot siitä on ollut niitä suosikkeja kauan.

Vierailija
4/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 13:04"]

Kuis ois seisaaltaan?

[/quote]

korkkarien kanssa menee kyllä sekin. hmm, oikeastaan joo, se vois kyllä olla. korkkarit ja kirjoja alle. lyhytkin yltää apajille.

lisää ehdotuksia?

Vierailija
5/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania ehdotuksia, oikein ootan että mies tulee illalla !!

Vierailija
6/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään vielä ideoita? :)

Vierailija
7/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggystyle peilin edessä :) Meidän lemppari! Lisämaustetta tuo se, ettei ollakaan alasti, vaan naisella päällä joku kiva mekko (voi työntää tieltä pois vyötärölle ja tissit esiin ehdottomasti!), miehellä voi olla housut jalassa mutta vaan vähän alas laskettuna. Tuo vähän sellaista "kiireen tuntua", mutta hyvällä tavalla :)

Vierailija
8/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 15:33"]

Doggystyle peilin edessä :) Meidän lemppari! Lisämaustetta tuo se, ettei ollakaan alasti, vaan naisella päällä joku kiva mekko (voi työntää tieltä pois vyötärölle ja tissit esiin ehdottomasti!), miehellä voi olla housut jalassa mutta vaan vähän alas laskettuna. Tuo vähän sellaista "kiireen tuntua", mutta hyvällä tavalla :)

[/quote]

tää kuulostaa kyllä hyvältä!

Vierailija
9/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

istutaan sylikkäin, vastakkain. mies polvillaan, minä jalat suorana, jalat harallaan, käsillä pitää vähän nojata taaksepäin. Tykkään kun "paikat on auki" ja mahdollisimman isolta alueelta kosketuksessa mieheen, ettei mies vaan työnnä penistä sisälle. 

Vierailija
10/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäää! :) ihania vastauksia! näitä on melkein kaikkia pakko kokeilla!

Vierailija
11/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään olla sohvan reunalla ja mies siinä edessä polvillaan :P

Vierailija
12/28 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selällään, nainen päällä vartalot vastakkain. (tai toisinpäin, ei väliä) Ideana kuitenkin, että naisen jalat on miehen jalkojen välissä, eikä kuten yleensä perinteisessä lähetyssaarnaajassa... Hieroo klitorista kivasti. ;) Ei oikein onnistu, jos on liikaa ylipainoa. 

Vierailija
13/28 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa semmosia vähän pienempi pippeliselle hyviä asentoja, yleensä se on lähetyssaarnaaja, doggy style tai sitten että mies makaa normaalisti selällään ja nainen on päällä, mutta se on hieman hankalaa koska penis ei ole kovinkaan pitkä niin liikerata hankala. Kiitos etukäteen!

Vierailija
14/28 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 19:47"]

Voisko joku kertoa semmosia vähän pienempi pippeliselle hyviä asentoja, yleensä se on lähetyssaarnaaja, doggy style tai sitten että mies makaa normaalisti selällään ja nainen on päällä, mutta se on hieman hankalaa koska penis ei ole kovinkaan pitkä niin liikerata hankala. Kiitos etukäteen!

[/quote]

Naistensatulassa ratsastaminen, eli mies selällään ja nainen päällä niin, että jalat on samalla puolella miestä ja painat reidet yhteen. Toiseksi ratsastaessa tee mieluummin sellaista edestakaisin nykivää liikettä tai pyöritä lantiota mieluummin kuin liiku ylösalas, niin saa paremmin liikerataa.

Mun suosikkeja on takaapäin ja lähetyssaarnaajan variaatio, jossa tuen lantioni käsillä niin ylös, että varpaat koskettaa seinää takanani eli olen oikeastaan kaksinkerroin miehen alla. Mies pääsee tosi syvälle ja hieroo ihanasti g-pistettä.

Toinen hyvä ja liian vähän tunnettu on niin, että nainen makaa selällään ja kiertyy niin, että lantio on kyljellään, ylempi polvi koukussa patjalla ja alempi jalka missä nyt mahtuu olemaan, ja mies tulee päälle ja nai siitä käsin.

Vierailija
15/28 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 19:47"]

[/quote]

Naistensatulassa ratsastaminen, eli mies selällään ja nainen päällä niin, että jalat on samalla puolella miestä ja painat reidet yhteen. Toiseksi ratsastaessa tee mieluummin sellaista edestakaisin nykivää liikettä tai pyöritä lantiota mieluummin kuin liiku ylösalas, niin saa paremmin liikerataa.

Mun suosikkeja on takaapäin ja lähetyssaarnaajan variaatio, jossa tuen lantioni käsillä niin ylös, että varpaat koskettaa seinää takanani eli olen oikeastaan kaksinkerroin miehen alla. Mies pääsee tosi syvälle ja hieroo ihanasti g-pistettä.

Toinen hyvä ja liian vähän tunnettu on niin, että nainen makaa selällään ja kiertyy niin, että lantio on kyljellään, ylempi polvi koukussa patjalla ja alempi jalka missä nyt mahtuu olemaan, ja mies tulee päälle ja nai siitä käsin.

[/quote]

Kiitos tästä todella paljon! tuo ensimmäinen on kyllä loistava neuvo koska tuo on ollut vähän pimennossa mutta aina oppii uutta! Jos jo tänä iltana pääsisi kokeilemaan;)

Vierailija
16/28 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin niin että mies hieroo kädellään samalla klitorista. Toinen, että Nainen makaa suorana miehen päällä jalat juuri sen verran levitettynä että miehen jalat mahtuu siihen väliin ja sit mies nai altapäin...orgasmit on tuossa niin huikeita että saatan suurinpiirtein hyperventiloida. toimii parhaiten hoikan miehen kanssa.

Vierailija
17/28 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 22:00"]

Takaapäin niin että mies hieroo kädellään samalla klitorista. Toinen, että Nainen makaa suorana miehen päällä jalat juuri sen verran levitettynä että miehen jalat mahtuu siihen väliin ja sit mies nai altapäin...orgasmit on tuossa niin huikeita että saatan suurinpiirtein hyperventiloida. toimii parhaiten hoikan miehen kanssa.

[/quote]

Kiitos tästäkin! takaa olen nainut ja samalla klittaa kosketellut ja kyllä vain vaimo tykkää siitä, tykkää myöskin lähetyssaarnaajasta mutta hänen lemppari on ehdottomasti takaa päin koska luulen että tuntuu parhaiten siinä kun saa työnnettyä loppuun saakka. ja tuo missä nainen tulee päälle niin siis mitenkäs se nainen siinä päällä sit on? onko se siin sillee vähä perse pystys ku eihä se oo muute mahollista:D ja kiitos teille järkevistä vastauksista!

Vierailija
18/28 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kanssa suosikki on takaapäin, mutta joskus on tehty sellainen variaatio, että minä olin nelinkontin lattialla ja mies istui nojatuolin reunalla. Oli molemmista varsin kiihottava asento.

Vierailija
20/28 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olin sillee et mä olin sängyn reunalla ja mies oli siin takana ja työntää penistä perseesee ja siin tuli Sellanen olo et on pakko kokeilla uudestaan et mää olin niinku ihan kiimaisena siin ja tuli hyvät paneskelut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä