Tuli tässä mieleen että eikö ole tavallaan ihan luonnollista että yksin viihtyvät ihmiset eivät tapaa toisiaan?
Kun kerran nainen ja mies viihtyy yksikseen, niin missäs he edes toisiaan tapaisivat? :(
Kommentit (4)
Samaa olen hämmästellyt nettiä lueskellessani. Introvertit haluavat puolison, vaikka haluavat olla yksin. Kaiken huipuksi ei haluta etsiä sitä sen enempää netistä, baarista kuin arkielämän tilanteistakaan. Tai ylipäätään tehdä asian eteen yhtikäs mitään.
Monesti se pelkkä ”olis kiva” -ajatus puolisosta riittää. Toteuttamaan en enää jaksa lähteä.
Tyhjän saa pyytämättäkin kirjoitti:
Samaa olen hämmästellyt nettiä lueskellessani. Introvertit haluavat puolison, vaikka haluavat olla yksin. Kaiken huipuksi ei haluta etsiä sitä sen enempää netistä, baarista kuin arkielämän tilanteistakaan. Tai ylipäätään tehdä asian eteen yhtikäs mitään.
Olen nähnyt tällä palstalla tuollaisia kommentteja vain naisilta. Introvertit miehet etsivät naista vähintäänkin netistä, sillä he ymmärtävät, että kumppania on hankala löytää tekemättä mitään asian eteen.
Joskus olisi kiva olla yhdessä itsekseen.