Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tässä mieleen että eikö ole tavallaan ihan luonnollista että yksin viihtyvät ihmiset eivät tapaa toisiaan?

Vierailija
23.07.2020 |

Kun kerran nainen ja mies viihtyy yksikseen, niin missäs he edes toisiaan tapaisivat? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olisi kiva olla yhdessä itsekseen.

Vierailija
2/4 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen hämmästellyt nettiä lueskellessani. Introvertit haluavat puolison, vaikka haluavat olla yksin. Kaiken huipuksi ei haluta etsiä sitä sen enempää netistä, baarista kuin arkielämän tilanteistakaan. Tai ylipäätään tehdä asian eteen yhtikäs mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti se pelkkä ”olis kiva” -ajatus puolisosta riittää. Toteuttamaan en enää jaksa lähteä.

Vierailija
4/4 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän saa pyytämättäkin kirjoitti:

Samaa olen hämmästellyt nettiä lueskellessani. Introvertit haluavat puolison, vaikka haluavat olla yksin. Kaiken huipuksi ei haluta etsiä sitä sen enempää netistä, baarista kuin arkielämän tilanteistakaan. Tai ylipäätään tehdä asian eteen yhtikäs mitään.

Olen nähnyt tällä palstalla tuollaisia kommentteja vain naisilta. Introvertit miehet etsivät naista vähintäänkin netistä, sillä he ymmärtävät, että kumppania on hankala löytää tekemättä mitään asian eteen.