Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lukeva lapsi ja luokkaretket huvipuistoon tuntuivat typeriltä

Vierailija
23.07.2020 |

Sama tunne on aikuisena. Suurin osa aikuisista on viihteellisiä, eikä useimpien kanssa pysty keskustelemaan mistään asiallisesta asiasta, kun ei ole kiinnostusta eikä tietoa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aikuinenkaan ei pysty keskittymään esim museoon, kun ei ole eväitä ymmärtää.

Vierailija
2/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vakava ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksisilmäinen näkemys sinulla. On tainnut lukeminen mennä hukkaan, kun ei ymmärrystä ole kertynyt tuon enempää.

Vierailija
4/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävästi tältä palstalta ei ap:lle löydy ymmärrystä.

Vierailija
5/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

⬆ Tämä.

Vierailija
6/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että TUKEVAlapsi 😄

Vierailija
7/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sinä sitten pidät hauskaa vai eikö ole tarvetta sellaiseen?

Vierailija
8/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sinä sitten otat jonkin asian vakavasti ja syvällisesti, vai eikö ole edellytyksiä moiseen?

Vierailija
9/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin että TUKEVAlapsi 😄

Sama. Luulin ettet mahtunut laitteisiin. Onneksi olikin toisin.

Vierailija
10/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukeva lapsi, joka tykkäsi kyllä huvipuistoista ja luokkakavereiden seurasta. Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
11/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin lukeva lapsi (nykyään lukeva aikuinen), mutta nautin paljon kun pikkukylältä päästiin Särkänniemeen ja Linnanmäelle. Sitä päivää odotettiin aina jännityksestä täristen :). Pelkästään bussimatka oli niin jännää isoihin kaupunkeihin. 

Vierailija
12/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kiltti vai jännä tyttö ja juttelitko KOSKAAN niille luokan kilteimmille pojille? :(

Vierailija
13/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, koet varmaan olevasi reilusti Parempi Ihminen, kuin sellainen, joka nauttii myös huvipuistoilusta.

Vierailija
14/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lukeva lapsi, joka tykkäsi kyllä huvipuistoista ja luokkakavereiden seurasta. Pitääkö olla huolissaan?

Tässä tuli jo kolme joista olla huolissaan

A. Lapset jotka lukee, eikä viihdy

B. Lapset jotka viihtyy, ei lue

C. Lapset jotka lukee ja viihtyy

Vierailija
15/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sinä sitten otat jonkin asian vakavasti ja syvällisesti, vai eikö ole edellytyksiä moiseen?

Jos tämä oli minulle niin pystyn ottamaan asiat tarvittaessa vakavasti ja syvällisesti, eikä se, että lapsena -ja oikeastaan vieläkin- pidin huvipuistovierailuista millään tavalla vähennä edellytyksiä siihen. Tämän varmaankin lukevana ihmisenä ymmärrät.

-7

Vierailija
16/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä taas olin kirjatoukka, joka ei kesäisin olisi muuta tehnytkään kuin riekkunut eri huvipuistoissa :D

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että iso osa aikuisista on ikävystyttävää juttuseuraa, jos on vähänkään laajemmin kiinnostunut erilaisista elämän ilmiöistä. Mielestäni kaikkien keskusteluiden ei silti tarvitse olla mitään supersyvällistä pohdintaa, koska se käy pidemmän päälle raskassoutuiseksi. En vain pidä siitä, kuinka niin monelle keskustelu on joko muista ihmisistä juoruilua, toisten testaamista ja jatkuvaa oman pätevyyden korostamista, tai alituista huokailua ja valittamista. Tavallisesta arjestakin saisi huippuhyviä jutunaiheita, jos sitä osaa katsoa oikeasta näkökulmasta. Yleisesti voisi väittää, että keskimäärin ihmiset eivät joko osaa tai jaksa keskustella aiheista ilmiötasolla vaan keskittyvät mieluummin henkilöiden tekemisten puimiseen, joko omien tai muiden.

Vierailija
17/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit lukeva tylsimys. Minäkin olin lukutoukka lapsena ja sen lisäksi rakastin huvipuistossa käymistä.

Vierailija
18/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut pienestä pitäen todella aktiivinen lukija, joka vietti (ja viettää edelleen) erittäin mielellään suurimman osan kesästä sohvan nurkassa tai riippumatossa hyvää kirjaa lukien. Olen silti aina nauttinut myös huvipuistoista ja vielä sillä periaatteella, että mitä hurjempi laite, sitä parempi.

Vierailija
19/24 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nauttinut kieputtimien kyydistä, joten päivä oli pitkä.

Vierailija
20/24 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilkkaatte rauhallisia lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän