Kukaan ei välitä vaikka kuolisin
Olen yksin lasten kanssa kotona ja olen sairaana. Mies kahti kaveteitten kanssa mökille ja tulee ensi viikolla takaisin. Mulla ei ole sellaisia ystäviä, jotka voisivat auttaa mua. Lapset tappelee aina välillä ja olen niin sairad etten jaksa valmistaa niille ruokaa. Omat vanhemmat on elossa mut heitä ei taida kauheesti kiinnostaa. Nyt on semmonen olo, etta ihan sama vaikka kuolisin. Ketään ei kiinnosta. Oon niin loppu ja väsynyt kaikkeen, 😭
Kommentit (22)
Mulla loppuu mielenkiinto aiheeseen samantien kun heittäydytään "sama vaikka kuolisin" marttyyriksi.
Ei kiinnosta, mulle ihan sama mitä teet.
No ei muuta kuin kuolemaan. Mutta tee se siististi, lasten näkemättä ja muita järkyttämättä.
Kiva lukea tuollaista kun itse on siinä tilanteessa ettei kukaan kirjaimellisesti huomaisi kuolemaani kunnes haju leviäisi rappuun. Ei lapsia, miestä, sukulaisia, kavereita, ei mitään.
Ja sitten joku jolla on lapset vieressä, mies ja vanhemmat kehtaakin vänistä tuollaista.
Tsemppiä! Nyt on huono päivä, mutta joku toinen päivä parempi.
Jos suhde miehen kanssa ei ole tyydyttävällä tasolla, saisitteko kohennettua sitä yhdessä? Se olisi kuitenkin iso voimavara teille muuhun elämäänne.
Tilaa ruokaa ovelle jos asut sellaisessa paikassa johon ruokaa saa tilattua. Tai ilmoita miehelle, että olet niin sairas että hänen on tultava pitämään huolta lapsista.
Luulin että kirjoittaja on vuosia yksin elänyt pitkäaikaistyötön, joka ei näe tai ole yhteydessä keneenkään. Mutta olikin lapset ja mies ja sukulaisia. Taas näitä, sori ei sympatioita riitä.
Eikö sinulla ole yhtään ystävääkään, tai sisarrusta?
Millainen mies jättää sairaan vaimon lasten kanssa keskenään? Mihin on kadonnut miesten empatia?
Soita miehelle että tulee kotiin.
Millä tavalla sairas? Jos olet niin sairas ettei pysty tekemään ruokaa lapsille, miehen pitää tulla kotiin.
Etkö sinä saa viettää kesällä ollenkaan lapsivapaata aikaa, vain miehesi saa?
Mulla on kurkku kipeä ja pikkaisen kuumetta. Mä olen lapsista erossa silloin kun olen työpaikalla. Muuten olen lasten kanssa koko ajan 24/7. Miehellä on tosi paljon omia harrastuksia ja näkee kavereita monta kertaa viikossa. Sisruksia mulla on kyllä, mutta se ei auta siihe että en meinaa jaksaa kotona nyt.
Ja on totta että tilanteeni on melko hyvä, koska mulla on sukulaisia ja lapsia, mutta siitä huolimatta koen olevani TODELLA uupunut ja masentunut.
En siis ole pitkäaikaistyötön, mutta mulla on kyllä masennus
omppupomppu kirjoitti:
Mulla on kurkku kipeä ja pikkaisen kuumetta. Mä olen lapsista erossa silloin kun olen työpaikalla. Muuten olen lasten kanssa koko ajan 24/7. Miehellä on tosi paljon omia harrastuksia ja näkee kavereita monta kertaa viikossa. Sisruksia mulla on kyllä, mutta se ei auta siihe että en meinaa jaksaa kotona nyt.
Miksei mies ole välillä lasten kanssa, että sinä saisit levätä?
Noh, aikuista ihmistä ei voi pakottaa ☹️
Minä välitän :(