Suositelkaa ripsiväriä!
Otsikon mukaan, suositelkaa ripsiväriä! Ongelmani on, että olen aikamoinen pandasilmä: ilmeisesti iho on sen laatuinen, rasvoittuu/hikoilee, että useimmat ripsarit leviävät jo muutaman tunnin jälkeen ja näytän siltä että minulla olisi supertummat silmänaluset.
Olen käyttänyt Kanebon/Sensain 38-ripsiväriä, sitä perusmustaa sekä tuuheuttavaa. Olen aiemmin ollut näihin tyytyväinen, mutta viime aikoina olen huomannut että niiden laatu on heikennyt todella paljon eli ripsiväri säilyy hyvänä pari viikkoa, jonka jälkeen se on ihan kuivahtanut. Ei mitään järkeä maksaa ripsarista 20-30 euroa, jos sitä voi käyttää kaksi viikkoa.
Cliniquella oli vastaava tuote joka lähtee pois kuumalla vedellä, mutta se oli taas muuten niin "kevyttä", että en tykännyt. Kaipaan näyttävyyttä, mutta toisaalta ripsipidennyksiä en haluaisi. Olisiko teillä suosituksia?
Kommentit (7)
Minulla on usein silmäluomet öljyiset koska käytän öljyä rasvan tilalla. Mutta jos laitan meikkiä niin puuteroin silmäluomet. Ei meikkivoidetta! Vaan pelkkää puuteria kerros ja hyvin on pysynyt meikki paikoillaan.
estee lauderilla on myös ns 38.. mä käytän sitä ja se on hyvä :)
Kiitos vinkistä! Muistelisin, että joskus olenkin testannut sitä, ja olin ihan tyytyväinen, ainoa ero Kanebon kanssa oli että Kanebon peseminen ripsistä pois oli helpompaa. Mutta voisinkin nyt testata. Muistatko yhtään tarkemmin, mikä noista Estee Lauderin ripsareista se on?
Max Factorin false lash effect waterproof. Itse tykkään siitä. Mulla on aika onnettomat ripset itsellä. Suoristuvat helposti, ja koska en osaa pitää näppejä erossa silmistäni, tarvitsen vedenkestävän ja hyvin pitävän ripsivärin. Ripsarin poistan Maybellinen Cils Demasqilla. Se on ainut vedenkestävä silmämeikinpoistoaine, johon oon ollut todella tyytyväinen.
lorealin se missä on kaksi päätä punainen ja valkoinen
lähtee siististi lämpimällä vedellä eikä suttaa. tykkään
Minä käytin pitkään Sensain 38:ia, kokeilin tuota Cliniquen versiota, en tykännyt yhtään, harja oin ihan kamala ja väri sellaista litkua. Nyt keväällä ostin tuon Estee Lauderin Double Wearin ja siitä tuli kertaheitolla ykkönen! Aivan loistava harja, väri pysyy erinomaisesti mutta lähtee hyvin pesussa pois. Suosittelen!
Estee Lauderin Double Wear!!! Aivan loistava ripsari, paljon parempi kuin toi Sensai 38. Jos haluat lisää volyymia niin laita alle Lauderin Las Primer Plus.