Danny 77 v. otti nuoremman, Erika jäi.
Dannyn uusi tyttöystävä on 18 v. tuore ylioppilas. Kertoo 7. Noooo olihan se Erika jo 27 v.
Kommentit (1052)
Järkyttävää naisvihaa koko ketju täynnä.
Eiköhän isoD voi palkata aivan kenet tahansa töihin eikä se todellakaan kuulu tälläisten palstojen taivastelijoille. Hankkikaa elämä! Onhan useissa firmoissa esim. H&M,Ikea ... 18-20 vuotiaita missitasoisia duunissa, vaikka omistajat saattavat olla 70v, menkääs sinne ihmettelemään.
Kyllähän se on ikäkysymys joka saa kielet soimaan. Lähes kukaan ei kauhistelisi ja lehdet kirjoittaisi mitään jos Iso-D ottaisi 50 vuotiaan avustajan, mutta alle 20 vuotias on jo jymyuutinen. Ja lehdet kiittää, Danny kiittää, ehkä uusi avustajakin kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl poseerais jonkun jethron ja hjalliksen kanssa ollenkana haltioissani. Kaksi tylsää besserwisser-setää. Tai ihan ok tyyppeinä. Ei mulla mitään niitä vastaan. Mutta että nuori soka tyttö esim haluaa tollaisen kuvan jakaa, kertoo julkkis-kultista. Kattokaa, olenjulkun vieressä. Säälittävää aina. Siis oikeesti myötöhäpeä.
Sinänsä ihan kivat Kaikki kuvat tytön instassa, mutta niiden omaperäisyysaste on olematon. Luulen, että Danny kuvannut punapaitakuvat, kato maailmanmies tässä nyt kuvaa kato mä opetan sua vähän. Ilme on voitonriemuisen pakahtuvan onnellinen, täpinöissään, että hitsi miten jännää.
Jotnekin murheellista. Asia ei kuulu minulle eikä ole minulta pois, mutta surettaa Dannyn keinottomuus kohdata ikääntymisensä ja ikäluokkansa, johon toki hänellä on oikeus. tytön toive olla jännempi, olla enemmän, toisen kautta. Tyhjäksi jättää sellainen elämä lopulta, vaikka olisikin kivaa.
O tempora o mores.
Se, että yksi hashtag tytöllä tosiaan on #mercedesbenz siinä dannyn mersuun nojatessaan, on ihan megalomaanisen säälittävää. Voi ei. Juurikin yksinkertainen maalaistyttö. Onpa jännä juttu nyt mersu. Minä olen Mersun kanssa kuvassa. Voi ei, siis sanaton tästä.
Ja samassa #personalgrowth. Että joo minö kasvan henkisesti, kun tapailen tunnettua miestä ja oon mersun kyydissä. Miten väärässä voi pieni typerä tyttö olla.
Uskon, että Danny sinänsä kohtelee hyvin, on kiltti ja kohtelias hänelle. Mutta outoa, että Dannylla niin huono itsetunto, että kaipaa noin aseettoman ja hampaattoman ihmisen seuraa. Että saa ohjailla, muokkailla. Oliko omapäinen, itsevarma Erika liikaa ja oli, tietty Erika halusi seksiä myös nuorten kanssa, much understood ja D itsekin sen ymmärtää.
Jos mä olisin Danny, haluaisin ehkä 40-50-vuotiaan naisystävän, jollei omasta ikäluokasta löydy eikä varmaan löydy, koska on hän ikäisekseen toki nuorekas, ns. menevä mies. Luulisi, että kaipapsi jonkun, jolla tatsi hänen menestyksensä vuossikn vai muistaaki kaikki Armin sitten, nelikymppiset ehkä liian nuoria siihen. Nuoremmille tiedoksi, että silloin missit olivat ihan järkyttövän suuria tähtiä, järkyttävän. Armi oli vielä poikkeus, suuri, rakastettava karisma, hän oli kaikkien lemmikki ja lasten suuri suuri ihastus. Mutta oli samoin kuin Helmi liian kokematon soma maalaistyttö (Helmiä paljon kauniimpi, erityisempi) , jonka myös artistina olisi pitänytbsaada kasvaa rauhassa eikä joutua Dannyn JO SILLOIN VANHEVAN MIEHEN tyhmän mahtipontiseen ruotsinlaiva-show-meininkiin. Ja kaikki silloin eläneet näkivät kyllö Armin olevan epätoivoinen naimisissa olevan miehen leikkikalu, tämmöinen on murskannut monenkin naisnel jöi lapset lapsirakkaalta ihmiseltä saamatta. Hyvä ettei Erikan kanssa toistanut tätä, vaan antoi mennä ja ehkö,kannustikin menemään.
En usko Dannyn tarkoittaneen tai tarkoittavan pahaa kellekään. On vain vähän itsekäs. Armin tapauksessa se oli kohtalokasta. Oli liian herkkä siihen.
Siksi outoa, että valitsee uudelleen tollaisen nupun, kokemattoman maalaistytön jostain jumalan selän takaa.
Itse olen 50, kaunis nainen, musta onnkiinnostunut silmön ja ehdotusten perusteella ikäluokka 30-60. Oma mies seitsemön vuotta nuorempi. Musta olis kiinostav keskustella danynnkanssa, mutta liian vanhana pitäisin, olen ollut 60-vuotiaan entisen muusikon kanssa, tunnetun, ja en jaksanut vanhusseksi! Vaikka tunnelma, lataus ja huomiointi oli täydellistä.
Säälittävää on se, että 50v. kiusaa netissä 18-vuotiasta nuorta. Eikö edes hävetä?
En ymmärrä, miten kiusasin. Hän on itse itsestään julkisesti julkaissut kuvansa, jossa hehkuttaa mersua ja henkistä kasvua. Minusta älyttömän pinnallista ja lapsellista. Ihan minkä ikäiseltä vain.
En ole mistään tonkimalla tonkinut hänestä sen kummempaa tietoa, ihan itse julkisesti julkaisemaansa infoa analysoin omana mielipiteenäni, siihen minulla lienee oikeus.Tyttö on minusta suloinen ja kaunis. Kokematon maalaistyttö, mikä ei ole mielestäni mitenkään kielteinen asia, tosiasia kylläkin. Toki jonkun 15-vuotiaan mielestä ehkä on kovin kokenut. Minusta ei.
Okei, sanoin kyllä pieneksi typeräksi tytöksi. Anteeksi siitä. En tosiaan tiedä, voi olla vaikka kuinka älykäs. Otan tuon takaisin, ei ole oikeutta sanoa typeräksi, vaikka ei nuo kuvat kovij korkealentoisiltakaan vaikuta. Typeryydellä ehkä viittasin siihen, että lähtee tällaiseen, tietysti ihmiset spekuloivat ja juoruavat, monet hyvinkin tahdittomasti.
T: 50v.
Äitini opetti aikoinaan, että naisten tulee aina pitää toisten naisten puolia. Kannustaa ja rohkaista, ei ikinä lyödä maahan. 18-20-vuotiaana ollaan maailmanvalloittajia ja todellakin poseerataan kalliiden autojen kyljessä. Nuoret tekee kaikkea tollasta, se kuuluu nuoruuteen. Toki itseänikin alkoi kuvio huolestuttaa, kun tästä luin. Aluksi Dannyn takia, mutta nyt etupäässä nettikiusaajien takia. Tässä on taustalla naisvihaa, halua laittaa nuori kaunis nainen torille häpeäpaaluun, en vaan tajua tätä. Miten tää toiminta eroaa keskiajan noitavainoista. Niin kuin, että tähän saakka ollaan ihmisinä ja yhteiskuntana päästy. Eikö me ju m lau ta vaadita itseltämme tämän enempää? Alta parikymppiset ovat vasta nousemassa siivilleen ja silloin niitä siipiä pitää vahvistaa, eikä tuhota. Itse muistan hyvin selvästi millainen olin tuossa iässä, miten haavoittuva ja herkkä ulkopuolelta tuleville mielipiteille.
t. 36v.
DdDd kirjoitti:
Eiköhän isoD voi palkata aivan kenet tahansa töihin eikä se todellakaan kuulu tälläisten palstojen taivastelijoille. Hankkikaa elämä! Onhan useissa firmoissa esim. H&M,Ikea ... 18-20 vuotiaita missitasoisia duunissa, vaikka omistajat saattavat olla 70v, menkääs sinne ihmettelemään.
No sen nyt toki ymmärtääkin, että nuorisovaateosastolla on myyjinä nuoria ihmisiä, mutta sitä ei ymmärrä miksi lähes 80 vuotias paappa haluaa " assistentikseen" vasta lukiosta valmistuneen kouluttamattoman tytön. Tai no ymmärrän ja ymmärrän😉
Kyllähän tämän insta tililtäkin pystyy jo päättelemään että ei nyt ihan pelkkä työkuvio ole. Kukahan valitsi nämä vaatteet?
Mersukuva on otettu edustuskuvaksi?
Ja kukahan nämäkin kuvat (plus ne muut mitä ei olla nähty) on ottanut?
Edustus on kaukana tuosta.
#kaikki #tekstit #kertovat #ihan #muusta #kuin # työstä
Mistä vanhakaupungista tuo kuva nyt on? 😂😂
?? Mitähän se kenellekkään kuuluu mikä on miehen ja naisen ikäero?
Taitaa näissä tapauksissa olla niin, että suurimman metelin nostaa naiset, jotka eivät pidä itsestään huolta.
Näkeehän sen katukuvassa. Valta- osa kauniista hoikista naisista naimisiin tai parisuhteeseen päästyään ryhtyvät äidiksi ja hups, + 25kg tai mielellään enemmän.
Sitten ihmetellään kun miestä ei kiinnosta, no eihän se mies tankkia nainut.
Täällä sitten kauhistellaan toisten suhteita.
Toinen meteliä pitävä osa on miehet, ne nuorempana komeat ja hoikat, nyttemmin ukkoutuneet hikoilevat möhömahat.
Se on pitkälti itsestä kiinni, missä kohtaa "viimeinen käyttöpäivä" on esillä.
Näin se on ollut iät ja ajat.
Vanha sanonta käynee tähän D- juttuunkin, "Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä".
Mitäpä tuossa, kun on yli 18 vuotias, jokaisen oma asia. Hirveä kauhistelu ja julkinen kirjoittelu olisi todella paikallaan, jollei näin olisi.
Nykyisin sihteerin ja assistentin töihin ei pääse, jos ei ole koulutusta ja vankkaa työkokemusta. Eikö ole hieman epäreilua, että suoraan lukiosta pääsi avustamaan Dannya kirjanpidossa, arkistoinnissa ja tiedotteissa.
Tuo tyttö ei, ei millään pahalla, osaa vakuuttavia tiedotteita tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää ja surullista yhtä aikaa.
Itselläni melkein täysi-ikäinen tyttö ja olisi aivan järkyttävää, jos hän sekoaisi tuolla tavalla.
Melkein 80v mies ja 18v tyttö ei vaan milläänlailla ole oikein.Rakkaus ei tunne ikärajoja. Tätä paria eivät vuosikymmenet erota, toinen niin nuori ja kokematon ja toisella elämänkokemusta ja rauhallisuutta.
Juuri näin, ikä on vain numeroita! Nuoren naisen ja vanhemman herrasmiehen kaunis rakkaustarina, tästä saisi hienon elokuvan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen kuvio. Siis Dnny ja Erika muka vielä seurustelee, mutta samalla Dannyn luona asuu 18-vuotias tyttö, joka on D-tuotannon työntekijä. Ja tää pimu keikistelee somekuvissaan tiukoissa lateksihousuissa ja korkkareissa ja intoilee, kun on Dannyn siivellä päässyt julkkismaailmaan 🤔 Kyllä mua Dannyn naisystävänsä ottais päähän 😅
Miks Dannyllä on kauhea tarve selitellä, että on vielä suhteessa Erikaan. Ja miks tätä uutta blondia piti piilotella, eikä voinut heti kertoa, että on työntekijä?Mistä päättelet, että avustaja asuu Dannyn luona? Tuollaisia nuorten naisten somekuvia on some väärällään, eikä niissä ole mitään ihmeellistä.
Miksi ihmettelet Dannyn kertomaa, että seurustelee Erikan kanssa?
Miksi Dannyn pitäisi kertoa yhtään mitään yksityiselämäänsä kuuluvaa asiaa kenellekään ulkopuoliselle, koski se asia avustajaa tai jotain muuta?Kysytkö ihan tosissasi että miksi Dannyn pitäisi kertoa yksityiselämästään. No hei sitähän on tehnyt jo kymmeniä vuosia. Siitä hän on elantonsa ja suosionsa saanut. Eikä kukaan ole sitä häneltä vaatinut.
Itse asiassa Danny ei ole kertonut yksityisasioistaan juuri mitään julkisuuteen. Perheensä hän piti aikanaan täysin erossa julkisuudesta. Lapset ei ole koskaan esiintyneet lehdissä eikä missään mediassa. Ex-vaimostaankin Dannyt on aina puhunut hyvin neutraaliin tyyliin, mitään yksityistä ei ole julki tuonut. Jopa Armin kanssa ollessaan hän pystyi pitämään pokkansa ja kertomaan vain työsuhteesta, vaikka tietysti kaikki ymmärsivät asian oikean laidan. Vasta Hämäläisen kirjassa Iso Dee hän on kertonut hiukan tarkemmin ja myöntänyt rakkaussuhteen. Mutta siinä vaiheessa Danny oli eronnut ja Armi kuollut eli asiat muuttuneet kovasti. Dannyn onneksi tuohon aikaan ei vielä ollut niin ahnetta mediaa kuin nyt, jolloin ihmisen kaikki asiat kaivellaan esille ja mielellään negatiivisessa muodossa.
Danny sai aika hyvin pidettyä yksityiset asiansa piilossa. Muita sellaisia on olut Spede ja Paula Koivuniemi, joka myöskään ei ole kertonut julkisuuteen itse asiassa yhtään mitään, vaikka kuinka hänestä tehtiin isoja otsikoita, kuinka Paula antaa syvääluotaavan haastattelun jne. Ja ne oli aina vain työasioita, ei mitään muuta.
Olin vielä ihan pikkulikka, kun Danny oli suosionsa huipulla. En ikinä unohda Talviaisten lavaa ja Danny-showta siellä. Siinä tuli jonkunlainen hyppäys lapsuudesta nuoruuteen, kun näin Dannyn kaiken sen rekvisiitan keskellä. Danny yritti niin kovasti olla raju rokkari, mutta kasvot ja ilme oli aina niin puhtoiset ja kiltit.
Tässä on mielestäni kyse ei naisvihasta (joitain kommentteja valitettavasti tältä saralta) vaan siitä kuinka ällöttävää on nimenomaan aikuisen, kokeneen miehen manipulointi nuorta tyttöä kohtaan. Avustajat ja muut Dannyn naiset nuoria ja kauniita. Ilman työkokemusta valitaan tehtävään. Mitä avustavia töitä tämä herra tarvitsee? Lusikalla syöttöä? Se tässä on mielestäni se villakoiran ydin. Itse nuorena vastaanotin oikean toimistotyöpaikan, joka käytännössä osoittautui toimistusjohtajan haluun saada nuori "assistentti". Mitään oikeita töitä ei ollut. Lähdin heti pois ja sain haukkumispuhelun perään. Eli näitä riittää vanhoissa äijissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyl poseerais jonkun jethron ja hjalliksen kanssa ollenkana haltioissani. Kaksi tylsää besserwisser-setää. Tai ihan ok tyyppeinä. Ei mulla mitään niitä vastaan. Mutta että nuori soka tyttö esim haluaa tollaisen kuvan jakaa, kertoo julkkis-kultista. Kattokaa, olenjulkun vieressä. Säälittävää aina. Siis oikeesti myötöhäpeä.
Sinänsä ihan kivat Kaikki kuvat tytön instassa, mutta niiden omaperäisyysaste on olematon. Luulen, että Danny kuvannut punapaitakuvat, kato maailmanmies tässä nyt kuvaa kato mä opetan sua vähän. Ilme on voitonriemuisen pakahtuvan onnellinen, täpinöissään, että hitsi miten jännää.
Jotnekin murheellista. Asia ei kuulu minulle eikä ole minulta pois, mutta surettaa Dannyn keinottomuus kohdata ikääntymisensä ja ikäluokkansa, johon toki hänellä on oikeus. tytön toive olla jännempi, olla enemmän, toisen kautta. Tyhjäksi jättää sellainen elämä lopulta, vaikka olisikin kivaa.
O tempora o mores.
Se, että yksi hashtag tytöllä tosiaan on #mercedesbenz siinä dannyn mersuun nojatessaan, on ihan megalomaanisen säälittävää. Voi ei. Juurikin yksinkertainen maalaistyttö. Onpa jännä juttu nyt mersu. Minä olen Mersun kanssa kuvassa. Voi ei, siis sanaton tästä.
Ja samassa #personalgrowth. Että joo minö kasvan henkisesti, kun tapailen tunnettua miestä ja oon mersun kyydissä. Miten väärässä voi pieni typerä tyttö olla.
Uskon, että Danny sinänsä kohtelee hyvin, on kiltti ja kohtelias hänelle. Mutta outoa, että Dannylla niin huono itsetunto, että kaipaa noin aseettoman ja hampaattoman ihmisen seuraa. Että saa ohjailla, muokkailla. Oliko omapäinen, itsevarma Erika liikaa ja oli, tietty Erika halusi seksiä myös nuorten kanssa, much understood ja D itsekin sen ymmärtää.
Jos mä olisin Danny, haluaisin ehkä 40-50-vuotiaan naisystävän, jollei omasta ikäluokasta löydy eikä varmaan löydy, koska on hän ikäisekseen toki nuorekas, ns. menevä mies. Luulisi, että kaipapsi jonkun, jolla tatsi hänen menestyksensä vuossikn vai muistaaki kaikki Armin sitten, nelikymppiset ehkä liian nuoria siihen. Nuoremmille tiedoksi, että silloin missit olivat ihan järkyttövän suuria tähtiä, järkyttävän. Armi oli vielä poikkeus, suuri, rakastettava karisma, hän oli kaikkien lemmikki ja lasten suuri suuri ihastus. Mutta oli samoin kuin Helmi liian kokematon soma maalaistyttö (Helmiä paljon kauniimpi, erityisempi) , jonka myös artistina olisi pitänytbsaada kasvaa rauhassa eikä joutua Dannyn JO SILLOIN VANHEVAN MIEHEN tyhmän mahtipontiseen ruotsinlaiva-show-meininkiin. Ja kaikki silloin eläneet näkivät kyllö Armin olevan epätoivoinen naimisissa olevan miehen leikkikalu, tämmöinen on murskannut monenkin naisnel jöi lapset lapsirakkaalta ihmiseltä saamatta. Hyvä ettei Erikan kanssa toistanut tätä, vaan antoi mennä ja ehkö,kannustikin menemään.
En usko Dannyn tarkoittaneen tai tarkoittavan pahaa kellekään. On vain vähän itsekäs. Armin tapauksessa se oli kohtalokasta. Oli liian herkkä siihen.
Siksi outoa, että valitsee uudelleen tollaisen nupun, kokemattoman maalaistytön jostain jumalan selän takaa.
Itse olen 50, kaunis nainen, musta onnkiinnostunut silmön ja ehdotusten perusteella ikäluokka 30-60. Oma mies seitsemön vuotta nuorempi. Musta olis kiinostav keskustella danynnkanssa, mutta liian vanhana pitäisin, olen ollut 60-vuotiaan entisen muusikon kanssa, tunnetun, ja en jaksanut vanhusseksi! Vaikka tunnelma, lataus ja huomiointi oli täydellistä.
Säälittävää on se, että 50v. kiusaa netissä 18-vuotiasta nuorta. Eikö edes hävetä?
En ymmärrä, miten kiusasin. Hän on itse itsestään julkisesti julkaissut kuvansa, jossa hehkuttaa mersua ja henkistä kasvua. Minusta älyttömän pinnallista ja lapsellista. Ihan minkä ikäiseltä vain.
En ole mistään tonkimalla tonkinut hänestä sen kummempaa tietoa, ihan itse julkisesti julkaisemaansa infoa analysoin omana mielipiteenäni, siihen minulla lienee oikeus.Tyttö on minusta suloinen ja kaunis. Kokematon maalaistyttö, mikä ei ole mielestäni mitenkään kielteinen asia, tosiasia kylläkin. Toki jonkun 15-vuotiaan mielestä ehkä on kovin kokenut. Minusta ei.
Okei, sanoin kyllä pieneksi typeräksi tytöksi. Anteeksi siitä. En tosiaan tiedä, voi olla vaikka kuinka älykäs. Otan tuon takaisin, ei ole oikeutta sanoa typeräksi, vaikka ei nuo kuvat kovij korkealentoisiltakaan vaikuta. Typeryydellä ehkä viittasin siihen, että lähtee tällaiseen, tietysti ihmiset spekuloivat ja juoruavat, monet hyvinkin tahdittomasti.
T: 50v.
Äitini opetti aikoinaan, että naisten tulee aina pitää toisten naisten puolia. Kannustaa ja rohkaista, ei ikinä lyödä maahan. 18-20-vuotiaana ollaan maailmanvalloittajia ja todellakin poseerataan kalliiden autojen kyljessä. Nuoret tekee kaikkea tollasta, se kuuluu nuoruuteen. Toki itseänikin alkoi kuvio huolestuttaa, kun tästä luin. Aluksi Dannyn takia, mutta nyt etupäässä nettikiusaajien takia. Tässä on taustalla naisvihaa, halua laittaa nuori kaunis nainen torille häpeäpaaluun, en vaan tajua tätä. Miten tää toiminta eroaa keskiajan noitavainoista. Niin kuin, että tähän saakka ollaan ihmisinä ja yhteiskuntana päästy. Eikö me ju m lau ta vaadita itseltämme tämän enempää? Alta parikymppiset ovat vasta nousemassa siivilleen ja silloin niitä siipiä pitää vahvistaa, eikä tuhota. Itse muistan hyvin selvästi millainen olin tuossa iässä, miten haavoittuva ja herkkä ulkopuolelta tuleville mielipiteille.
t. 36v.
Olen hänen puolellaan ja toivon, että hän ei tekisi itselleen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo iso d on härskeistä härskein. Muka viisas ja herrasmies. Todella hävettävän järkyttävää käytöstä. Ehtiikö vielä monta avustajaa elämänsä aikana hoitaa. Näköjään sykli kiihtyy ja naiset nuorenee. En äitinä voi ymmärtää tämän tytön äitiä. Eikö äidin tehtävä ole suojella lapsiaan?? Tässä pilataan ja tuhotaan paljon vain yhden hedonistin alttarille
Mitähän sinä tämän tytön äidistä tiedät? Luuletko, että 19-vuotias tekee mitä käsketään? Yritä olla kompastumatta ylimielisyyteesi. Ehkä sinäkin äitinä joskus huomaat, ettet pysty kontrolloida kaikkea.
En ole ylimielinen. Olen aikanaan sanonut, että vien vaikka Lapin korpeen tai autiolle saarelle, jos muu ei auta. Tuossa iässä on todella tärkeää että on vanhempi, jolta voi tarvittaessa kysyä. Ja vaikka onkin täysi-ikäinen, on liian nuori ymmärtämään vanhemman, kokeneen ihmisen manipulointia. En kontrolloi kaikkea, mutta suojelen pahalta.
Kyllä sä oot vaan epäonnistunut kontrollifriikki. Ihanku 19 olis joku mukula. Jos tuo on se mitä tahtoo, niin mitä sulla on siihen sanottavaa. Dannylle iso käsi. Varmasti suurin osa vaihtaisi nalkuttavat Keski-ikäiset eltaantuneet läskit nuorempiin, jos olisi mahdollisuus. Miksi kaikkien pitäisi elää väsähtäneessä suhteessa, jossa oman viehätysvoiman kadottaminen on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Tytön huoltajana tekisin rikosilmoituksen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Vaikka suojaikärajan ylittänyt niin silti ikäeronsa ja elämäntilanteensa vuoksi sellainen asetelma että rikolliselta vaikuttaa. Varmaan joku laulajan urasta haaveileva nuori jota viilataan linssiin ja saadaan pildeä lupaamalla auttaa tässä. Hyi s..tana sentään mikä pedo.
Perus vinkujia taas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo iso d on härskeistä härskein. Muka viisas ja herrasmies. Todella hävettävän järkyttävää käytöstä. Ehtiikö vielä monta avustajaa elämänsä aikana hoitaa. Näköjään sykli kiihtyy ja naiset nuorenee. En äitinä voi ymmärtää tämän tytön äitiä. Eikö äidin tehtävä ole suojella lapsiaan?? Tässä pilataan ja tuhotaan paljon vain yhden hedonistin alttarille
Mitähän sinä tämän tytön äidistä tiedät? Luuletko, että 19-vuotias tekee mitä käsketään? Yritä olla kompastumatta ylimielisyyteesi. Ehkä sinäkin äitinä joskus huomaat, ettet pysty kontrolloida kaikkea.
En ole ylimielinen. Olen aikanaan sanonut, että vien vaikka Lapin korpeen tai autiolle saarelle, jos muu ei auta. Tuossa iässä on todella tärkeää että on vanhempi, jolta voi tarvittaessa kysyä. Ja vaikka onkin täysi-ikäinen, on liian nuori ymmärtämään vanhemman, kokeneen ihmisen manipulointia. En kontrolloi kaikkea, mutta suojelen pahalta.
Kyllä sä oot vaan epäonnistunut kontrollifriikki. Ihanku 19 olis joku mukula. Jos tuo on se mitä tahtoo, niin mitä sulla on siihen sanottavaa. Dannylle iso käsi. Varmasti suurin osa vaihtaisi nalkuttavat Keski-ikäiset eltaantuneet läskit nuorempiin, jos olisi mahdollisuus. Miksi kaikkien pitäisi elää väsähtäneessä suhteessa, jossa oman viehätysvoiman kadottaminen on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Mieluummin olisin jopa kontrollifriikki kuin kaltaiseksi ihmisvihaaja. On sulla jutut :"keski-ikäiset eltaantuneet läskit" yms. Yllätyksenä voi näköjään tulla sekin, että kaikki suhteet eivät perustu vain ulkokuoreen. Nuoria pitää suojella ja sinulle yllätyksenä, olen niin myös onnistuneesti tehnyt.
Mulla ei ole mitään tarvetta mollata sitä tyttöä. Dannya kyllä on. Kuka muka uskoo että Danny liikkuu tämän tytön seurassa jatkuvasti kesäpaikkansa tienoilla puhtaasti ammatillisista syistä? Vaikka tyttö olisi naiivi ja kuvittelisi olevansa normaalissa työsuhteessa niin Dannyn motiivit arvataan. Pätevämpiäkin avustajia olisi varmasti löytynyt.
Jossain vaiheessa myös miesten täytyy hyväksyä ikääntymisensä ja se ettei elämässä ole kyse pelkästään siitä että on joku naismagneetti. Kyllähän nuoren naisen itsetuntoa varmaan hivelee vanhemman julkkiksen huomio mutta myöhemmin voi tulla morkkis. Puhun kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää ja surullista yhtä aikaa.
Itselläni melkein täysi-ikäinen tyttö ja olisi aivan järkyttävää, jos hän sekoaisi tuolla tavalla.
Melkein 80v mies ja 18v tyttö ei vaan milläänlailla ole oikein.Rakkaus ei tunne ikärajoja. Tätä paria eivät vuosikymmenet erota, toinen niin nuori ja kokematon ja toisella elämänkokemusta ja rauhallisuutta.
Juuri näin, ikä on vain numeroita! Nuoren naisen ja vanhemman herrasmiehen kaunis rakkaustarina, tästä saisi hienon elokuvan!
Jep täällä vain kateelliset tädit kirjoittelee kun eivät ikinä saisi itse Dannyn laista hopeakettua
Kysytkö ihan tosissasi että miksi Dannyn pitäisi kertoa yksityiselämästään. No hei sitähän on tehnyt jo kymmeniä vuosia. Siitä hän on elantonsa ja suosionsa saanut. Eikä kukaan ole sitä häneltä vaatinut.