Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdegallup

Vierailija
13.06.2013 |

Keskusteletko miehesi kanssa kaikesta?

Onko miehesi paras kaverisi?

Oletko tyytyväinen suhteeseenne?

Ja vapaa teksti eli kommentoikaa vastausten lisäksi parisuhdettanne ja sen onnellisuutta tai onnettomuutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 19:37"]

Ja vapaa teksti eli kommentoikaa vastausten lisäksi parisuhdettanne ja sen onnellisuutta tai onnettomuutta.

[/quote]

Noh..

Keskustellaan joo..

Tavallaan on, kun kaikki kaverini on jääneet kotipaikkakunnalleni..

Olen ja en ole, meillä on niin erilaiset arvot ja ajatusmaailma, puhumattakaan seksimieltymyksistä yms.. Mies on kuitenkin hyvä isä ja tavallaan rakastaa minua ja pitää huolen perheestämme...

Vierailija
2/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä ja kyllä.

Meillä on kummallakin aika raskas elämänvaihe meneillään, ja tulevaisuuskaan ei näytä mitenkään hirmu valoisalta. Mutta suhteeseemme olemme onneksi panostaneet alusta asti täysillä, joten se toimii nyt tukena ja myönteisen energian lähteenä molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan kaikesta ja mieheni on paras kaverini. Olen ja en ole tyytyväinen suhteeseemme. Välillä olen tosi tyytyväinen ja toisinaan kaipaan enemmän. Joskus koen, etten ymmärrä miestäni, eikä hän minua ja seksikin voisi olla aktiivisempaa. Mies haluaisi enemmän, muttai halua tulla torjutuksi, eikä siksi ehdota seksiä. Itse haluan liian harvoin.

Vierailija
4/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteletko miehesi kanssa kaikesta? - Jos tahdon ja erityisen hyvä hän on neuvomaan, oli asia mikä hyvänsä.

Onko miehesi paras kaverisi? - jep.

Oletko tyytyväinen suhteeseenne? - kyllä

Ja vapaa teksti eli kommentoikaa vastausten lisäksi parisuhdettanne ja sen onnellisuutta tai onnettomuutta. - Vastahan tässä on onnellisia oltu 35 v.

Vierailija
5/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä ja kyllä. Olemme monessa asiassa aivan erilaisia, mutta se pitää suhteen mielenkiintoisena ja olemme oppineet toisiltamme todella paljon. Toisaalta arvomaailmamme ovat suurimmaksi osin samanlaiset, ja useampikin yhteinen harrastus löytyy, eli erilaisuuden ja samanlaisuuden kanssa on hyvä tasapaino.

Vierailija
6/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kyllä. olen sellainen lörpöttäjä ja kavereita näen ihan liian harvoin (eivät asu samalla paikkakunnalla eikä erilaisista työajoista johtuen kauheasti ehditä soitella). mieheni ei ole yhtä puheliasta sorttia, vaan perinteisempi 'puhun vain jos on asiaa' -tyylinen tapaus, joten luulen että hän ei samalla tavalla _kaikista_ omista asioistaan minulle kerro.

-on, ja uskoisin että minä olen hänen.

-kokonaisuudessaan kyllä. meillä ei ole isoja ongelmia, riitaa syntyy lähinnä pikkujutuista. olisi tietysti kiva jos sellaisetkin riidat voisi välttää, mutta lienee inhimillistä että väsyneenä ja stressaantuneena pikkujutut alkavat ärsyttää. suhteemme on hyvä ja voimme avoimesti puhua toisillemme kaikesta. ainoa juttu mikä miehessä varsinaisesti ärsyttää, on se, että päivittäiset kotityöt eivät jakaannu puoliksi koska hän ei niitä huomaa oma-aloitteisesti tehdä. olemme noudattaneet periaatetta että se tekee joka ehtii tai jota siivottomuus ärsyttää enemmän, ja useimmiten se olen minä. tämä ärsyttää joskus, mutta tilanne ei kuitenkaan ole sellainen että se varsinaisesti suhteeseemme vaikuttaisi.

Vierailija
7/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteletko miehesi kanssa kaikesta? - lähestulkoon, menneistä suhteista puhumista tosin välttelen nykyään kun ei ole mielestäni "kehittävää"

Onko miehesi paras kaverisi? - on :) parasystävä mitä voi toivoa

Oletko tyytyväinen suhteeseenne? - olen

Ja vapaa teksti eli kommentoikaa vastausten lisäksi parisuhdettanne ja sen onnellisuutta tai onnettomuutta. : onnellisia ollaan ja normaali parisuhde on riitoineen ja parhaimpine hetkineen 

Vierailija
8/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja kyllä.

Puhutaan arkisia, ei todellakaan "kaikkea". 

Ei ole paras ystäväni, vaan rakas ihminen, jonka kanssa jaan arjen, arvomaailman ja toivottavasti tulevaisuuden sekä saan syliä ja suukkoja... Parhaan ystäväni kanssa käyn syväluotaavia keskusteluja maailmasta, en mieheni...

Olen erittäin tyytyväinen suhteeseemme. 

Vierailija
9/9 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteletko miehesi kanssa kaikesta? Keskustellaan. Jopa kipeimmät asiat on puhuttu läpi yön pikkutunteina. Jostain syystä pimeässä peiton alla on helpointa puhua kaikesta.

Onko miehesi paras kaverisi? Ehdottomasti. On minulla myös muita hyviä ystäviä mutta mieheni on se paras.

Oletko tyytyväinen suhteeseenne? Olen. En olisi parempaa miestä voinut saada.

Ylisiirappisesti ajateltuna tuntuu, että mieheni on parasta mitä minulle on tapahtunut. Hän jaksaa aina tukea minua, vaikka tunnustaakin sen joskus olevan raskasta. Välillä on tietysti vaikeampiakin aikoja mutta olemme hitsautuneet hyvin yhteen. Jaamme samat arvot ja olemme oppineet joustamaan. Parasta on, että olemme oikeasti paitsi rakastavaiset myös parhaat kaverit. Ei ole päivää jolloin emme olisi nauraneet yhdessä. Joskus kuitenkin pelottaa ajatus, että olemme olleet yhdessä teini-iästä saakka. Pudotus voi olla kova, jos toiselle vaikka sattuisi jotakin.