Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä näiden kesksutelijoiden näkökanta kauneusihanteeseen?

Vierailija
13.06.2013 |

http://areena.yle.fi/radio/1926149

Puhutaan kauneuskäsityksen laajentamisesta, mallimaailmaa verrataan muun maailman kauneuskäsitykseen.

Jokainenhan täyttää jossain määrin nykyisiä kauneusihanteita, kun elää terveellisesti.(treenaa, syö terveellsiesti) Tuosta saa käsityksen, että vaikka pullukkaa pitäisi pitää kauniina. Myös toi mallimaailman esilleotto ihmetyttää. Siellähän kauneusihanne on aivanerilainen, kun muun maailman. Siellä ihannoitu on mahdollisimman laiha ja muualla nyt on fitness-malli-look.

Mitä mieltä? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla