Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voi ei! Päiväpeittoon tuli reikä. Kantsiiko päällystää kankaalla?
13.06.2013 |
Miten se kävisi helpoiten? Ompelukone on, mutta olen aika uuno ompeluasioissa. Silti aion selvitä ilman ammattiapua! Osaisiko kukaan neuvoa vähän? Ajattelin hankkia jotakin Marimekon kangasta alesta...
Kommentit (2)
Eikö kannattaisi vain ostaa uusi? Kamala vaiva ja onko lopputulos minkään arvoinen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ompele siihen kaapista löytämäsi pitsiliina, blogien mukaan niin muodikasta.