Millaisia vartaita olet tehnyt? Mitkä ovat suosikkiyhdistelmiäsi?
Itse olen tehnyt:
- paprika-chorizo
- halloum-paprika-kesäkurpitsa
Kommentit (8)
Kuinka kauan sellaista kanakimpaletta tarvitsee grillata? Suoralla vai epäsuoralla lämmölläkö ne tehdään?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 20:31"]
Kuinka kauan sellaista kanakimpaletta tarvitsee grillata? Suoralla vai epäsuoralla lämmölläkö ne tehdään?
[/quote]
Kanakimpaletta? Mä pilkon vaikka kanan rintafileen pieniin palasiin ja laitan vartaaseen kasvisten kanssa. t.2
Olen tehnyt monenlaisia vartaita, mutta suosikkini on katkaravut currylla maustettuna.
naudan sisäfile-kirsikkatomaatti-possun sisäfile-paprika-chorizo-nektariini
nauta marinoitu punaviinimarinadissa, possu valkosipulimarinadissa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 20:33"]
[/quote]
Kanakimpaletta? Mä pilkon vaikka kanan rintafileen pieniin palasiin ja laitan vartaaseen kasvisten kanssa. t.2
[/quote]
Kauanko sellaisen kypsyminen vie?
Mä laitan aina isoja herkkusieniä, paprikaa, kesäkurpitsaa, pekonia, makkaraa, tomaattia.
Tuo halloumijuusto pitää kokeilla seuraavaksi myös vartaisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 20:33"]
[/quote]
[/quote]
Kauanko sellaisen kypsyminen vie?
[/quote]
:D en osaa sanoa, sitten kun näyttävät kypsiltä niin ota pois ja syö ;)
Meillä on sellaisia joihin tulee lihana possua, kanaa tai äyriäisiä ja sitten sekaisin herkkusieniä, kesäkurpitsaa, paprikaa, sipulia, ananasta, kukkakaalta jne. ja lapsille olen laittanut Hiillosmakkara-palasia kun niin tykkäävät siitä.