Miten auttaisit masentunutta naisystävää?
Hän käy osa-aikatöissä ja saa asuntoon asumistukea, silti tuntuu että rahat ei riitä. Emme asu yhdessä. Hän viettää mun luona paljin aikaa, jolloin maksetaan puoliksi ostokset.
Hän myös ottaa pari sidukkaa iltaisin, viikonloppuna enemmän.
Niin paljon kun toivoisin, että olisin hänelle elämän pilkahdus-en taida olla. Hän on nyt todella masentunut.
Kommentit (16)
Siis onko masentunut kun rahaa on vähän vai miksi otit sen esiin?
Vierailija kirjoitti:
Tarvii lisää massii!!!
Vierailija kirjoitti:
On. Hän on aiemmin tiennanut bruttona 5000e nyt tulot n 1500e. Jos sais lisää rahaa niin kuulema auttaisi. Mä en håntä aio elättää.ap
Ei tuohon auta oikeasti kuin tiukka rakkaus, tough love. Ja ehkä toblerone-suklaa. Mutta ei missään nimessä mitään massia tai sidukkaa, ne vain sotkevat aivokemiat.
Ei ihme, että masentaa jos juo. Sillä menolla ei ainakaan paremmin palkattuihin hommiin pääse.
Kaipaa varmaankin alfan läsnäoloa? Siinä ei masennu kun vauhtia ja suuria tunteita riittää.
Tämä provo kahdesta idiootista on kyllä vähän laimea.
Varmaan ois enemmän rahaa jos ei lipittäis sidukkaa ku eläin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Hän on aiemmin tiennanut bruttona 5000e nyt tulot n 1500e. Jos sais lisää rahaa niin kuulema auttaisi. Mä en håntä aio elättää.ap
Hieno asenne sinulla. Epäilen kyllä juttuasi. Jos on tienannut noin paljon niin on liian fiksu tyytymään sinunlaisesi trollin seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno asenne sinulla. Epäilen kyllä juttuasi. Jos on tienannut noin paljon niin on liian fiksu tyytymään sinunlaisesi trollin seuraan.
Mikä musta trollin tekee?
Toblerone sitten panet sitä pyllyyn ja sano että räplää sitä klitorista samalla.
Jos tosiaan haluat ilahduttaa niin ;
- kuuntele, anna hänen puhua rauhassa murheistaan
- luja rutistus ja lähellä pitäminen, helliminen
- kielihoito
Siinäpä ne. Ei hän tarvitse ongelmien ratkaisijaa, se on hänen tehtävänsä. Sinun tehtäväsi on rakastaa hellästi ja tukea.
Vierailija kirjoitti:
Toblerone sitten panet sitä pyllyyn ja sano että räplää sitä klitorista samalla.
Tässä ei puhuttu miehen piristämisestä. Toi toimii kyllä mieheen kun ensin saa mussuttaa suklaata, sitten panen sträppärillä pyllyyn ja samalla saa räplätä mun klitorista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon auta oikeasti kuin tiukka rakkaus, tough love. Ja ehkä toblerone-suklaa. Mutta ei missään nimessä mitään massia tai sidukkaa, ne vain sotkevat aivokemiat.
Sidukat pois ja menkää yhdessä tanssimaan:-)
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/puheenaiheet/kolumni/artikkeli-1.11…
Rahakas sponssi varmaan piristäisi. Stefu tai rantis, eli ranta-aho.