Kun saatte kutsun vastauspyynnöllä, milloin vastaatte?
Kutsut meni viime viikon alussa 30 perheelle ja vastausta on pyydetty 16.6. mennessä. 4 perhettä on vastannut. Pitääkö huolestua vai muistavatko ihmisetvielä nyt loppuviikon aikana vastata? Aaargh.
Kommentit (17)
Mä vastaan niin pian kuin mahdollista.
Onhan sulla vielä monta päivää aikaa saada vastauksia. Sitten vedät kylmästi yli ne jotka ei ole vastanneet. Ei ole juhliin tulemista jos ei vaivaudu vastaamaan.
itse vastaan yleensä heti mutta samaan ilmiöön olen törmännyt ja se vähän nyppii.
Joo yritän relata vaan kun pitäisi sitten tilata ens viikolla kakut henkilömäärän mukaan ja nyt on sellanen olo että jos porukkaa ei ilmottaudu, anoppi riehaantuu ja alkaa soitella kutsutuille ja menee koko järjestelyt sekaisin.
Ap
älä kerro anopille vielä mitään, vasta kun määrä on tiedossa
Jos haluaa vastaukset heti, kannattaa lyhentää vastausaikaa. 16.6. on vasta sunnuntai, nyt on keskiviikko.
Vastaan itse aina niin pian kuin mahdollista.
Tässä sinulle vastauksia myös toisesta ketjusta:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3813281/ketju/vastauspyynto_mika_siina_on_niin_vaikeeta
No ei tuo auta. Vieraslistan ongin käytännössä anopilta koska 28/30 on hänen (ja mieheni) sukua, vain kaksi minun. Eli jos sanon vaikka että 8 tulee niin varmasti haluaa tietää ketkä js soittaa lopuille ja sitten niitä lisäilmottautujia alkaa pikkuhiljaa tulla ja en saa järjestelyjä kasaan.
No, pitää toivoa että loppuviikosta tulee vastaussuma.
Ap
En tajua niitä jotka ei vastaa ollenkaan!! Missä käytöstavat?
Jos oikeasti haluan mennä, vastaan heti. Jos yritän keksiä tekosyitä kieltäytymiselle, vastaan vasta viimeisenä mahdollisena päivänä.
vastaan yleensä kutsussa mainittuun pvm mennessä
vastataan viimeisenä päivänä tai sitä edeltävänä. Turha siitä on loukkaantua. Jos haluatte vastauksia aiemmin, laittakaa deadline aiemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:02"]
[/quote]
häh? En minäkään vastaa aina. Silloin kun ei vastaa, ei ole tulossa. Jos tulee, niin vastaa, ajoissa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:53"]
vastataan viimeisenä päivänä tai sitä edeltävänä. Turha siitä on loukkaantua. Jos haluatte vastauksia aiemmin, laittakaa deadline aiemmaksi.
[/quote]Eipä siitä kukaan ole loukkaantunutkaan. Mietin vain, että kun kutsu meni viikko sitten, muistaako siihen enää vastata nyt viimeisinä päivinä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:02"]
[/quote]
häh? En minäkään vastaa aina. Silloin kun ei vastaa, ei ole tulossa. Jos tulee, niin vastaa, ajoissa.
[/quote]Eli sinä et tajua sanaa vastauspyyntö?
Ap
Minä vastaan heti kun tiedän, pääsenkö. Yleensä tulee kutsuja vain sellaisiin tilaisuuksiin, joista ei ole tapana kieltäytyä.
Minusta tuntuu, että kaikki eivät oikein tajua ilmaisua "v.p" = vastausta pyydetään. Moni taitaa ajatella, että jos en mene, ei tarvitse mitään ilmoittaa. Joku toinen taas ajattelee, että ilmoittaudun, kun menen.
Olen kerran saanut kutsun, jossa luki "ilmoitathan esteestä" eli oletettiin niiden tulevan, jotka eivät ilmoita mitään.
Nyt on 12.6., joten relaa hyvä aloittaja, monta päivää vielä aikaa.
Mutta, minä vastaan, kun tiedän varmuudella, että pääsenkö vai en.