Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein syntiä

Vierailija
12.06.2013 |

Menin katsomaan live showta, hyvin kaunis, vähän pyylevä nuori suomalainen nainen alkoi esiintyä, hän riisui ja silitteli itseään, sitten hän kysyi, haluanko että hän runkkaa minua, vastasin että saanko koskettaa häntä, han sanoi kaksikymppiä, han oli pölvillaan ja menin hänen luokse vastapäätä, katsoin häntä silmiin ja silitin hyvin hellästi hänen olkapäitä, käsiä, selkää, kaulaa, rintoja, vatsaa ja jalkoja, sanoin hänelle, että hän on hyvinkaunis, hän katsoi minua silmiin ja sanoi kiitos, halasin häntä ja suutelun hänen olkapäätä ja kerroin vielä kuinka kaunis hän on, hän oli vähän liikuttuneen näköinen, silitin häntä vielä hetken, sitten hän sanoi että aika on loppu. minulla oli pala kurkussa, hetki oli niin koskettava. hän katsoi minua vielä kerran hyvin kauniisti silmiin. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt suuri synti ole. Sitten vähän pahempi, jos sulla oli vaimo/puoliso kotona odottamassa, mutta mahtuu tähän maailmaan pahempiakin rikkeitä.

Vierailija
2/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 16:25"]

Eipä tuo nyt suuri synti ole. Sitten vähän pahempi, jos sulla oli vaimo/puoliso kotona odottamassa, mutta mahtuu tähän maailmaan pahempiakin rikkeitä.

[/quote]

on vaimo ja seksi toimii meillä hyvin, mutta hänelle helliminen on vieras asia, sitä kaipaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuo omasta mielestään kaunis suomalainen nainen joka on itse tämän avauksen kirjoittanut. Toisaalta ymmärrän kyllä että tämä voi olla yllättävänkin hyvä paikka hankkia asiakkaita koska kaikki täällä käyvät miehet ovat yleensä jonkin sortin lassukoita.

Vierailija
4/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala saattaa olla niin armollinen että sanoo ettei voisi sinun syntisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
5/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 16:30"]

Taitaa olla tuo omasta mielestään kaunis suomalainen nainen joka on itse tämän avauksen kirjoittanut. Toisaalta ymmärrän kyllä että tämä voi olla yllättävänkin hyvä paikka hankkia asiakkaita koska kaikki täällä käyvät miehet ovat yleensä jonkin sortin lassukoita.

[/quote]

no on tosi tarina ja tapahtui tänään, olen vieläkin liikuttunut, sekä hyvässä mielessä että empatiasta ja huolesta tuota tyttöä kohtaan. ap

Vierailija
6/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai unien näkeminen voi olla syntiä?

Vierailija
7/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli yksi herkimmistä hetkistä elämässäni, enkä oikeasti kokenut tekeväni pahaa, vaikka teinkin väärin. mielestäni tytön silmät kostuivat ja hän oli liikuttuneen näköinen, oli pakko kirjoittaa tämä asia.

Vierailija
8/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ällöttävä lassukka.

Vierailija
9/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin asia pöyrii mielessä, jotenkin tuntuu että sielumme kohtasivat. En ole koskaan ennen tehnyt mitään tällaista luvatonta. Hellyyden kaipuu oli niin kova, enkä ole ylpeä teostani. Omatunto vaivaa. 

Vierailija
10/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi siis olla mukava kokemus

Vierailija
11/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, että sielunne kohtasivat... Tytöllä taisi silmät vuotaa oksennusrefleksin takia.

Vierailija
12/13 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pyylevä.... jos ois ollut timmimpi niin taksa ois ollut korkeampi

Vierailija
13/13 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 22:28"]

Ohhoh, että sielunne kohtasivat... Tytöllä taisi silmät vuotaa oksennusrefleksin takia.

[/quote]

hän oli sympaattinen ihminen