Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa pyykinpesussa mua!!

Vierailija
12.06.2013 |

Mulla on päältä täytettävä pesukone. Olen pessyt pyykin aina nestemäisellä pesuaineella (pesupalloon).

Nyt ostin sitä tahranpostopulveria Vanishia. Kysymys:

Laitanko mä sen vanishpulverin pesuainelokerikkoon, joka sijaitsee kannen alapuolella vai pesupalloon??

Ja laitanko sen tahranpoistoaineen lisäksi vielä tavallista pesuainetta?

Paketin käyttöohjeista en oikein saanut tolkkua :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanishia laitetaan pesuaineen lisäksi. Sen Vanishin voi laittaa siihen pesuainelokeroon, pesupalloon tai ihan vaan siihen pyykkien päälle.

Vierailija
2/7 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanish sinne pesukoneen pesuaine lokeroon ja nestemäinen pesuaine vanhaan tapaan sinne palloon ja rumpuun. Ja osta ens kerralla Tabortia, tosta vanishista ei ole kyllä mitään oikeaa iloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!! 

-ap-

Vierailija
4/7 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Vanish pilaa vaatteet ja tekee niistä koppuroita. Poista tahra paikallisesti ja pese sitten koneessa.

Vierailija
5/7 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 11:04"]

Se Vanish pilaa vaatteet ja tekee niistä koppuroita. Poista tahra paikallisesti ja pese sitten koneessa.

[/quote]

Ostin sitä mikä on tarkoitettu valkoiselle pyykille. Ajattelin laittaa sitä valkoisten lakanoiden ja alusvaatteiden sekaan.  Lupasi että tulee jopa 3x valkoisempaa ;)

-ap-

Vierailija
6/7 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee tota mainoskieltä!! :D:D Kolme kertaa valkoisempaa! Joo, voihan se olla että valkaisee tai kirkastaa mutta miten värejä mitataan mikä on niin ja niin monta värikkäämpää kun joku toinen.

Vierailija
7/7 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanish pulveri sisältää sitten muuten zeoliittia, joka pidempään käytettynä rikkoo sun koneen. En suosittele käyttämään sitä.

Sitä paitsi, valkoiset vaatteet on monesti värjätty valkoiseksi, jolloin oikea pesuaine olisi värillisten pesuaine. Jos käyttää valkoiseksi värjätyille pyykeille valkoisille tarkoitettua pesuainetta, saattaa lopputulos olla ennemmin harmaa kuin valkoinen.

Ihan vaan tiedoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi