Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin pikkupoika näytti mulle paljasta persettä

Vierailija
11.06.2013 |

Niin, että pallit näkyi, kun komensin..

Pitäiskö mun viedä asiaa johonkin eteenpäin? Äitinsä kohautti olkapäitä, kun kerroin.. ;(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoaan lie oppinut. Jospa heidän perheessä on tapana pyllistää paljas perä kun asiat ei mene mielen mukaan.

En ehkä jaksaisi välittää pikkunaperon kiukuista. En ilmoittelisi tuota minnekään. Seuraisin tilannetta ja jos jatkuvasti paljastelee itseään sitten miettisin mikä perheessä on vialla ja harkitsisin jatkotoimia. Koeta unohtaa.

Lapsi hakee huomiota muilta kun ei sitä ilmeisesti omilta vanhemmiltaan saa.

Vierailija
22/27 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 08:54"]

AP:sta pitäisi tehdä rikosilmoitus kun on viisivuotiasta käskenyt näyttämään takapuoltaan ja vielä kivesten kera! Asiasta on on ilmoitettu ylläpidolle, toivottavasti tällaiset sairaat ihmiset saataisiin hoitoon! Kävikö yhtään mielessä että AP teet väärin kun komennat pientä poikaa näyttämään alapäänsä?!

[/quote]

Missäs ap sun mielestä sanoi, että pyysi tätä naapurin naperoa näyttämään ahteriaan? Ihan oikeassa olet siinä, että tuollaiset sairaat ihmiset olisi saatava hoitoon, mutta tässä tällä ihmiselle tarkoitetaan sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, Mua naurattaa. Pikkuisen pojan pikkuinen pylly.

Vierailija
24/27 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 00:55"]

Olisit sanonut ettei niin pieniä munia kannata näyttää kenellekään.

[/quote]

hihi

Vierailija
25/27 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 15:30"]

Julkisella paikalla saa ottaa valokuvan.

[/quote]

Niinno, itse miehenä en kyllä ikikuunapäivänä menisi ottamaan lapsesta joka pyllistää valokuvaa, vaikka se olisi kuinka vitun julkisella paikalla... 

Vierailija
26/27 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kehunut poikaa, että näyttäisi vehkeet olevan samaa tuhtia tekoa kuin isälläsi.

Vierailija
27/27 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, 5-vuotias poika kyseessä! Oli varmaan hänen mielestään hauska vastalause, ehkä oppinut duudsoneista tai jostain. Pieruhuumori yms. iskee tuon ikäisiin kuin häkä. Sen sijaan tämä keskustelu on sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi