miten hävittää vanhat kiuaskivet?
Pitääkö niitä viedä pari kerrallaan Nuuksioon repussa?
Kommentit (168)
Cityvihreätkö taas kyselemässä, kun eivät tiedä että kivet kuuluvat luontoon.
tee niistä vaikka kivireki, jota voit vedellä perässäsi lenkillä.
Kyllä kivet kuuluvat luontoon. Itse olen vienyt metsään, eli lähimetsään heitellyt.
Yks tai pari kerrallaan käsilaukkuun ja sieltä viskaat vaivihkaa töihin tai muualle mennessä ikävimpään aikaan ruohonleikkuria pärisyttävän naapurin nirmikolle.
Veemäisen naapurin ikkunasta sisään !
Minä olen käyttänyt vanhat kiuskivet mökkitien ja polkujen kosteiden painanteiden täytteenä. Kivet katoavat maahan, mutta tien kantavuus paranee selvästi, kun kärrään sinne muitakin kiviä. Tämä ei tietysti käy pinsä asfaltoiduissa taajamissa, eikä toisten mailla ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön sekajäteastiaan voit viedä. Voit sinä niitä johonkin uloskin kuskata, mutta sekajäteastia on kenties helpoin, jos autoa ei ole.
Laita pienissä erissä tai jaa useampaan astiaan.
Nauran vedet silmissä näille :D kiitos.
Eteiseen kori, molempiin taskuihin aina lähteissä kivet ja sitten ripottelet kaupungille parhaaksi katsomiisi paikkoihin.
Ratikan lattialla ne kivasti kolisee ja tuo autenttista tunnelmaa matkustamiseen.
Äkkiä kori tyhjenee.
Kaupan pullonpalautuskoneeseen voi laittaa.
Tee niinkuin Frank Drebin, joka kaivoi pakotunnelia. Karisteli punteista aina siihen baseballin lyöntipaikalle johon muodostuikin hieno kukkula!
Onnistuu jos harrastat esim pesäpalloa tai golfia.
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkuin Frank Drebin, joka kaivoi pakotunnelia. Karisteli punteista aina siihen baseballin lyöntipaikalle johon muodostuikin hieno kukkula!
Onnistuu jos harrastat esim pesäpalloa tai golfia.
Laita ne siihen pyörälliseen golfbägiin ni ei tarvi kantaa. Sitten otat rangevuoron ja vaivihkaa lingot niit menemään.
Suosittelen rautamailaa.
Laita ilmoitus fb roskalavalle, josko joku haluaisi puutarhaansa?
Aika harvoin tuollaista ongelmaa, nyt 13 vuotta ollut Iki-kiukaassa samat kivet, enkä aio ihan heti alkaa vaihtelemaan. En oikein keksi syytä miksi pitäisi vaihtaa.
Kivet voi spreijata kivan väriseksi ja koristella ripottelemalla kimalletta märkään maaliin. Kätevä lahja sukulaisille jouluna, nimipäivinä tai valmistujaisiin.
Semmoinen melua estävä kiviaita, vanha katiska kehikoksi.
Taloyhtiön sekajäteastiaan voit viedä. Voit sinä niitä johonkin uloskin kuskata, mutta sekajäteastia on kenties helpoin, jos autoa ei ole.