Miksi karkkipusseissa on aina eniten pahoja karkkeja?
Miksi niitä parhaimpia ei voi tehdä enemmän? Tulipahan vain mieleen. :D
Kommentit (21)
Näyttää ne silti maistuvan liiankin hyvin. Pitäisi olla pahanmakuisia vielä enemmän.
Hapannaamalle kaikki on enimmäkseen surkeaa. Älä osta äläkä syö, laihdutkin.
Miksi konvehtirasioissa pitää aina olla niitä missä jotain aivan ihme kökköä sisällä? Miksei ne voi olla hyviä niinku ne muutkin. Ässämix-pussissakin on niitä mustia karkkeja aivan hitosti eikä lähellekään samaa määrää kuin muunvärisiä. Selkeesti laitettu niin että puolet mustia ja puolet sitten niitä muunlaisia.
Vielä kummallisempaa on se, että miksi jopa irtokarkkipussin pohjalle jää niitä "pahoja" karkkeja :D
Pahan makuset karkit on halvempia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi konvehtirasioissa pitää aina olla niitä missä jotain aivan ihme kökköä sisällä? Miksei ne voi olla hyviä niinku ne muutkin. Ässämix-pussissakin on niitä mustia karkkeja aivan hitosti eikä lähellekään samaa määrää kuin muunvärisiä. Selkeesti laitettu niin että puolet mustia ja puolet sitten niitä muunlaisia.
Totta kai mustia pitää olla puolet! Ässämixit pitää syödä niin, että ottaa aina yhtä aikaa mustan ja värikkään.
Ostakaa vain niitä pusseja, joissa on niitä teidän lempikarkkejanne. Ongelma ratkaistu.
Mun lempparipussissa on aina eniten niitä ruskeita turkinpippureita ( mistä itse piden vähiten). Kun sitten joskus katsoin jotain äänestystä facebookissa siitä mikä on niistä suosikki, niin todella monella ne olivatkin lemppareita.
Luulisin, että makeisfirmatkin kyllä ehkä tekevät tutkimuksia siitä mistä eniten tykätään?
Pandan Lakumix Originalissa ei ole yhtään pahaa karkkia. Syökää niitä. Herkullisia.
Saisi olla kaikki karkit vaan pahoja niin ihmiset eivät kuluttaisi purukalustoaan.
Pienesti enää hampaita mulla jäljellä.
Mä taas just tykkään niistä mustista esim. Ässämix enemmänkin saisi olla mustia nami
Vierailija kirjoitti:
Mun lempparipussissa on aina eniten niitä ruskeita turkinpippureita ( mistä itse piden vähiten). Kun sitten joskus katsoin jotain äänestystä facebookissa siitä mikä on niistä suosikki, niin todella monella ne olivatkin lemppareita.
Luulisin, että makeisfirmatkin kyllä ehkä tekevät tutkimuksia siitä mistä eniten tykätään?
Ite tykkään eniten just niistä ruskeista, harmi että niitä ei enää saa omassa pussissaan. Laittaisivat hedelmät yhteen pussiin ja ruskeat omaansa, kaikki voittaisivat!
Vierailija kirjoitti:
Vielä kummallisempaa on se, että miksi jopa irtokarkkipussin pohjalle jää niitä "pahoja" karkkeja :D
Tuo on muuten totta. Vaikka itse saa valita suosikkinsa, niin aina sieltä löytyy sitten pahojakin. :D Ehkä pahat karkit ei olekaan pahoja, vain vähemmän hyviä kuin parhaimmat!
Niinpä! Esim. ostin kerran Pandan konvehtipussin. Siellä oli yksi mansikkavaahtotäytteinen konvehti. Enpä osta toiste.
Myös lakuja saisi olla paljon ronskimmin Hyvää Makumaasta -pusseissa.
Fazerin Aarrearkussa liian vähän niitä oransseja puikuloita ja isoja salmiakkeja. Pieniä kumikarkkeja on sitten riittämiin. Roskiin menevät.
Juuri tästä syystä ostan tavallisesti namit irtokarkkeina. Joo tiedän, että joku mukula on voinut juuri ennen minua klähmiä niitä. Mutta haluan varmistaa että pussissa on vaan hyviä nameja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai mustia pitää olla puolet! Ässämixit pitää syödä niin, että ottaa aina yhtä aikaa mustan ja värikkään.
Parhaita ne ovat "hampurilaisena": kaksi hedelmää ja yksi salmiakki niiden väliin.
Salmiakkikarkkisekoitus, nimeä en muista, on tätä Murphyn lakia. Usein muita oikeita salmiakkeja ei ole saatavilla ja pakko himoissaan ottaa se. Siinä niitä kaikkein pahimpia, kovia mentholilla höystettyjä salmiakin vihollisia on eniten. Yhh.
En nyt tiedä eniten mut eniten ihmetyttää miksi lähes jokaiseen pitää tunkea joku musta mahdollisimman paha karkki. Kyllä niissä mustissa löytyis hyviäkin. Kuka hlvetti nää pussit suunnittelee?