"Oon niin tyytyväinen että teidän homma k****"
Näin sanoi kaverini tänään. Ihan kuin ei olisi jo valmiiksi stressaavaa ja ikävää, niin sitten vielä tulee tuollainen viesti whatsappiin!
Miten toisen vahingoniloon pitäisi suhtautua? Itsestäni tuntuu nyt tuplasti pahemmalta, kun tiedän että on (kaverin mukaan muitakin) ihmisiä, jotka ovat iloisia siitä että meidän perheen talon rakentaminen viivästyy.
Kommentit (13)
Olet tietysti leuhotellut taloprojektilla niin paljon että kaverilla on tullut jo korvista
Ja puhut vielä kaverista, mä olisin katkaissut tuttavuuden heti.
Nyt sitten tiedät kuka on ystävä ja kuka vihollinen.
Kai se on hyvä, että tiedät nyt karsia tämän ihmisen pois tuttavuuksista?
Jos puhuu tuollaisia päin naamaa, mitähän puhuu selän takana?
Häh? Koostuuko lähipiirisi ihmisistä, jotka todella ajattelevat noin? Sanoi siis sanatarkasti noin?
Sen ymmärtäisin, jos teillä olisi rahavaikeuksia ja kaveri yrittäisi lohduttaa sanoen, että kyllä unelma varmasti vielä toteutuu ja nyt ei vain ollut vielä sen aika?
No ei kai tuommonen mikään kaveri voi olla? Millainen ihminen sanoo noin? Ellei tässä nyt ole jotain taustaa minkä jätät kertomatta; tyyliin veit parhaan kaverisi miehen jonka kanssa olisit nyt taloa rakentamassa?
On varmaan entinen tuttava nyt? Estä whatsapissa.
Täh? Kerrankin joku on rehellinen ja mammat lyttää. Ihme puuhaa.
Joko tuo ihminen on sellainen syntymäkateellinen, joka ei kestä sitä, jos jollain toisella on asiat millään tavalla paremmin kuin hänellä itsellään.
Tai sitten kyseessä on tavallinen ihminen, joka vain reagoi siihen, miten olet ollut hänelle ilkeä tai muuten kohdellut kaltoin.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Kerrankin joku on rehellinen ja mammat lyttää. Ihme puuhaa.
Mitä rehellistä tuossa on?
Estolle vaan. Kateellisia lunttuja. Mihin tuollaisia "ystäviä" tarvii.
On kavereita ja "kavereita". Voit itse vaikuttaa kenen kanssa olet tekemisissä.