Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi tyttö jäi kutsumatta synttäreille....

Vierailija
11.06.2013 |

noista muista ketjuista tuli mieleen - piti jo aiemminkin kirjoitta tänne - tein kauhean emämokan synttärikutsuissa taannoin.

Eli lapseni koko pv-kotiryhmää tai edes koko ryhmän tyttöjä ei voinut kutsua, kun niin iso ryhmä. Ajattelin sitten että lapsi saa itse nimetä ketä haluaa kutsua, asetin henkisen "rajan" paljonko pystytään meille ylipäänsä lapsia kutsumaan ja paljonko olisi ikään suhteuttaen sopiva määrä, ja listasin sitten lapseni toiveita. Määrä saattoi jopa ylittyä yhdellä. Mukana oli myös muutama poika, mistä ajattelin että no ihan kiva, kun on molempia kavereina.

Myöhemmin vasta tajusin jotenkin, että sattumalta olimme kutsuneet kaikki muut hänen omasta pienryhmästään, paitsi yhden tytön :(. (Eli iso pv-kotiryhmä jaettu pienryhmiin joissa paljon toimivat yhdessä.) Ei vaan jotenkin kaikkien arki/työkiireiden keskellä tullut mieleen alkaa tällaisia setviä, vaan ajattelin vaan että kun ei kuitenkaan koko porukkaa voi kutsua niin sitten kutsutaan ne jotka lapsi nimeää.

Mutta tietty olisi toki pitänyt koko pienryhmän tytöt kutsua, ei siis jättää vain yhtä pois. (En tiedä miksi lapseni ei häntä nimennyt, hän on sitä paitsi edelliskerralla ollut meillä synttäreillä, eli kai mun olisi siitä pitänyt jo tajuta jotain kysellä.... jätin kai asian siihen sitten tyytyväisenä kun lapsi oli luetellut päätetyn vierasmäärän jo täyteen.)

Toivon vain että tämä tyttö / äitinsä eivät ikinä huomanneet että oli jäänyt ilman kutsua... onhan ne lapset saattaneet kyllä juhlista puhua pv-kodissa. Koska asiassa ei olltu mitään henk.kohtaista tms.

Oma lapseni kyllä oli sitten myöhemmin tämän tytön juhlissa kutsuttuna taas.

Tää asia jotenkin vaivaa mua vielä vaikka tästä jo muutama kuukausi...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän