Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oodi naisille!

Vierailija
11.06.2013 |

Heräsin äsken päiväunilta rakkaani vierestä hänen vielä nukkuessa. Katselin tovin hänen kauniita kasvojaan, siirsin hiussuortuvan poskipäältä korvan taakse ja nostin peittoa lämmittämään enemmän paljaita hartioita. Mietin että tämä se on kaikkein parasta tässä elämässä. Suljin hiljaa makuuhuoneen oven hänen jäädessä vielä hetkeksi aikaa nukkumaan peiton turvaan.

Olen jo tovin ihmetellyt, miksi esim. täällä ja muuallakin netissä niin monet miehet kirjoittelevat kaiken aikaa valtavan naisvihamielistä tuubaa eri paikoissa. Naiset ovat muka kranttuja, naiset ovat vaikeita, naiset eivät anna seksiä ja naiset sitä ja tätä.

Naiset ovat yksinkertaisesti parasta, mitä maailmassa on ja mitä täällä koskaan tulee olemaan. Varsinkin Suomessa on todella paljon sanavalmiita, älykkäitä, kauniita ja kaikin puolin mahtavia naisia. Ainakin minulla on käynyt oikein hyvä tuuri, sillä olen saanut tutustua moneen, ja rakastua yhteen, tällaiseen naiseen elämäni aikana. Kiinnostavinta on aito kohtaaminen, hyvä vuorovaikutus, älyllinen haastaminen ja sanaton sähkö yksilöiden välillä.

Kohta 11-vuotisen suhteemme aikana olen jo aikoja sitten oppinut, että hän on kaikkein tärkein asia, mitä olen elämässäni saanut. Koskaan en aio häntä pettää. Ja mitä seksiin tulee, niin kohtelemalla naista kunnioittavasti, huomioivasti ja arvostavasti, mies saa seksiä enemmän kuin ikinä ehtii panemaan.

Kiitoksia että olette olemassa, ihanat naiset!

-Mies, 32v

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi