Kuka jaksaa noita kirjoittaa noita drolleja ?
Pitkään meni , ennenkuin ymmärsin , että täälä ei aina ihan kaikkea kannata ottaa todesta . Poikani sano , että tuollaisia kiusallaan äsrytteeksi tarkotuttuja viestejä kutsutaanki " drolleiksi " .
Huvinsa kullakin sanotaan , mutta en oikeesti ymmärrä noita " drollaajia " ketä yrittää pilata av : n keskustelut . Onko se ny sit niin hauskaa kirjottaa , joku ärsyttävä ja älytön viesti toisen kysymykseen ? Onhan joskus avaukset kyllä vähän outojakin , mutta silti kirjottaja on sen varmaan ihan tosissaan tarkottanu , ainakin luulen niin .
Ketä näistä nauttii ?
Ehottaisinkin , että tästä lähtien drollaajat kirjottas viestiin " droll " tai " D " , jotta muut tietäis , että se on drolli , eikä tarttis vastata siihen , jos haluaa vaan pysyä asiallisessa keskustelussa . Tietenkin , joskus on ihan kivakin olla mukana huumori jutuissa , ei siinä mitään .
Kannattaako ketään " Drolli " tai " D " sääntöä ?
Kommentit (25)
Hyvä ! Nyt se on siis päätetty ! Tästä lähtien drollatessa on käytettävä " D " tai " droll " merkkiä selkeyttämikseksi .
Kiitos kannatuksesta kaikille !
En kyllä ole käyttämässä ikinä tuota typerää droll juttua xD Säkö sen päätät mitä täällä pitää tehdä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:15"]
En kyllä ole käyttämässä ikinä tuota typerää droll juttua xD Säkö sen päätät mitä täällä pitää tehdä.
[/quote]
Emmä , mut yhteisö yhdessä yhtenäisesti .
En voi laitta drollausmerkkiä viestiini, mä kun oon tottuneempi trollaamaan.
Näyttäisi olevan aika suuri kannatus ideallani ! :) Ja joku jo käyttikin tuossa " D " merkintää . :) Hyvä hyvä ! :) :)