Huhhuh Niko Ranta-aho on kuuma! <3__<3
En oo pahemmin tota huumevyyhtiä seurannut... Nyt vasta katsoin ekaa kertaa kuvan <3__<3 ommgg hottis.
Missä kaupungissa asuu?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt niin hottis ole, muutama kikkurahaiven otsalla ja oravan posket.
Niko ja Stefu vois olla vaikka Tiku ja Taku
Mä olen pikku tiku
Mä olen pikku taku
On työnämme ja huvinamme
Terhojen vain haku
Lala lallati lallati laa
Hauska metsässä on asustaa
Me kahteenpekkaan perustimme
Ikioman kerhon
Ja jäsenmaksuks määräsimme
Yhden tammenterhon
Lala lallati lallati laa
Hauska metsässä on asustaa
Ja tammen onkalossa
On koti meillä jossa
Ei vaara pääse väijymään
Kuin joskus vahingossa
Lala lallati lallati laa
Hyllyt notkua terhoista saa
Ei puutu meiltä ikkunakaan
Tuvassa on ovi
Niin pieni ettei huuhkajakaan
Vieraisille sovi
Lala lallati lallati laa
Hyllyt notkua terhoista saa
Apua, kahvit näppiksellä kun aloin kuvitteleen noita kahta laulamassa tota jossain koulun päättäjäisjuhlassa oravapuvut päällä! :DDDDDD
Kuinka pitkä toi Niko on jos toi Blörf on 162cm? Jos se Blörf kilpaili 162-senttisten fitness kisoissa niin ei kai se voi olla pitempi?
Helvetin yksinkertainen huumerikollinen..joka toivottavasti saa sen 13 vuoden kakun, ja istuu siitä jokaikisen päivän..
Liikemies Niko (huumekauppiaanakin tunnettu) on lisännyt portfolioonsa bimbot panot.
Vierailija kirjoitti:
Taas on sukupuolieroa. Jos olisi vetävän näköinen naisroisto (joka olisi pyörittänyt Suomen suurinta huumebisnestä) puhuttaisiinko kuinka kuuma hän on?
Tehtäisiinkö dokumentteja ja leivottaisiin sankariksi iltapäivälehdissä? Olisiko deittikumppaneita jonoksi asti. Ihmettelen nyt taas tätä menoa.
No tässä olisi vastaava j ä n n ä tyttö, ei tosin Suomesta mutta Virosta, onko kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Nikolla ollut kaunis filippiiniläissyntyinen exä Zarah, mutta miksi Belörf instagraminsa perusteella kopsinut suoraan tuon vasemmassa kuvassa olevan Zarahin tyylin, huulet, nenän, leuan, posket, hiukset, jopa koirankin?
Jotenkin freakyä......! :-o
Tulee mieleen se Nuori Naimaton Nainen leffa jossa toinen kopsi toisen tyylin päästä varpaisiin !!!
😱😱
Mihin kaikki S&S ketjut on hävinneet?
Joku tainnut viettää yön yksin uudessa kodissa, ja tämä yksi julistaa I hate My Life instagamissa🙄
Mistä nyt tuulee?
Niko on kyllä komea mutta tykkään enemmän Richardista ja Raymondista. <3
Kenen Miss Helsingin kaa se on nähty tällä viikolla?