Huhhuh Niko Ranta-aho on kuuma! <3__<3
En oo pahemmin tota huumevyyhtiä seurannut... Nyt vasta katsoin ekaa kertaa kuvan <3__<3 ommgg hottis.
Missä kaupungissa asuu?
Kommentit (51)
Onhan se keskivertoa paremman näköinen mut vähän tollane puppelipoika. Ne hampaat on ihan kivat, valaisee mukavasti pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useiden naisten mielestä kaikki rikolliset ovat kuumia.
Outoa.
Niko on eka rikollinen, joka on mun mielestä kuuma. Ulkonäkö osuu täysin mun makuun.
Häpeän myöntää, mutta mun mielestä Ted Bundyssä oli charmia. Tosin minä en kuulu siihen joukkoon, jotka liehittelevät rikollisia, kauhistelen vaan itsekseni jos olisin langennut tuollaiseen, olisin nyt kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useiden naisten mielestä kaikki rikolliset ovat kuumia.
Outoa.
Niko on eka rikollinen, joka on mun mielestä kuuma. Ulkonäkö osuu täysin mun makuun.
Häpeän myöntää, mutta mun mielestä Ted Bundyssä oli charmia. Tosin minä en kuulu siihen joukkoon, jotka liehittelevät rikollisia, kauhistelen vaan itsekseni jos olisin langennut tuollaiseen, olisin nyt kuollut.
Ted Bundyssä on charmia.
Ei tällaisissa pitäisi olla mitään hävettävää.
Mulla ei taida olla mahiksia viettää hauskaa Nikon kanssa, koska oon vaalea ja suht luonnollinen. Enkä pyöri pintaliitopaikoissa.
Ei ole hottis, älkää viitsikö trollata. 🙄
Mikä saa miehet vauvapalstalle esittämään "koomikkoa", ette ole hauskoja.
Vaikken rikollisista pidä, niin täytyy myöntää, että Ranta-aho on kyllä oikeasti hyvännäköinen. Samassa paketissa sekä poikamaisuutta että komeutta ja ihanat silmät. Yllätyin, että on Tampereelta kuten minäkin.
Taas on sukupuolieroa. Jos olisi vetävän näköinen naisroisto (joka olisi pyörittänyt Suomen suurinta huumebisnestä) puhuttaisiinko kuinka kuuma hän on?
Tehtäisiinkö dokumentteja ja leivottaisiin sankariksi iltapäivälehdissä? Olisiko deittikumppaneita jonoksi asti. Ihmettelen nyt taas tätä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikken rikollisista pidä, niin täytyy myöntää, että Ranta-aho on kyllä oikeasti hyvännäköinen. Samassa paketissa sekä poikamaisuutta että komeutta ja ihanat silmät. Yllätyin, että on Tampereelta kuten minäkin.
Jep, oikein naapurin poikia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hottis, älkää viitsikö trollata. 🙄
Mikä saa miehet vauvapalstalle esittämään "koomikkoa", ette ole hauskoja.
Miesmakuja on monia. Mun mielestä Niko on kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Taas on sukupuolieroa. Jos olisi vetävän näköinen naisroisto (joka olisi pyörittänyt Suomen suurinta huumebisnestä) puhuttaisiinko kuinka kuuma hän on?
Tehtäisiinkö dokumentteja ja leivottaisiin sankariksi iltapäivälehdissä? Olisiko deittikumppaneita jonoksi asti. Ihmettelen nyt taas tätä menoa.
Varmaan puhuttaisiin! Siellä jonnefoorumilla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Nää on varmaan nelikymppisiä naisia, jotka tykkää Nikon ulkonäöstä?
Oon 28.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pidä mistään rikollisista tai pahoista pojista. Mutta kyllä Nikon ulkonäkö on mun mieleen, sopiva sekoitus söpöyttä ja komeutta ja timmi kroppa.
Just sellaista K-18 kuvitelmien tyyppiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pidä mistään rikollisista tai pahoista pojista. Mutta kyllä Nikon ulkonäkö on mun mieleen, sopiva sekoitus söpöyttä ja komeutta ja timmi kroppa.
Rikollinen tai ei mutta karismaattinen on. Ihana yhdistelmä miehekkyyttä ja lämpöä.Osaa pukea ajatuksensa sanoiksi paremmin keskiverto suomalainen. Kantaa tekojensa seuraukset ryhdikkäästi. Samanlainen kuin oma rakas mieheni.
No ei se nyt niin hottis ole, muutama kikkurahaiven otsalla ja oravan posket.
Niko ja Stefu vois olla vaikka Tiku ja Taku
Mä olen pikku tiku
Mä olen pikku taku
On työnämme ja huvinamme
Terhojen vain haku
Lala lallati lallati laa
Hauska metsässä on asustaa
Me kahteenpekkaan perustimme
Ikioman kerhon
Ja jäsenmaksuks määräsimme
Yhden tammenterhon
Lala lallati lallati laa
Hauska metsässä on asustaa
Ja tammen onkalossa
On koti meillä jossa
Ei vaara pääse väijymään
Kuin joskus vahingossa
Lala lallati lallati laa
Hyllyt notkua terhoista saa
Ei puutu meiltä ikkunakaan
Tuvassa on ovi
Niin pieni ettei huuhkajakaan
Vieraisille sovi
Lala lallati lallati laa
Hyllyt notkua terhoista saa
Ja mistä kaikesta henkevästä voisikaan puhua Cobran kanssa panon jälkeen
sarkasmi kirjoitti:
Ja mistä kaikesta henkevästä voisikaan puhua Cobran kanssa panon jälkeen
No varmaan ihan kaikesta voi puhua. Ymmärtämisen kanssa voi olla niin ja näin.
Nikolla ollut kaunis filippiiniläissyntyinen exä Zarah, mutta miksi Belörf instagraminsa perusteella kopsinut suoraan tuon vasemmassa kuvassa olevan Zarahin tyylin, huulet, nenän, leuan, posket, hiukset, jopa koirankin?
Jotenkin freakyä......! :-o
Miehethän näiden roistojen perään kuolaa. Siitä vaan ap tulet reilusti ulos kaapista. Ei nykyisin tarvitse hävetä.