Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordea pankki aivan syöpä, suositelkaa uutta pankkia

Vierailija
22.07.2020 |

Siinäpä se otsikossa asia tulikin..

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma?

Vierailija
2/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin aikoinaan nordeasta s-pankkiin ja olen ollut tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syöpä on kyseessä?

Vierailija
4/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä koskaan milloinkaan liity Oma Säästöpankkiin. Nordea on vielä loistava siihen verrattuna, vaikken Nordeaakaan suosittele.

Vierailija
5/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin muutama vuosi sitten Nordeasta Danske Bankiin ja olen todella ollut tyytyväinen sen jälkeen.

Tietysti aina kun puhutaan isoista pankeista, niin voi olla ihan tuurista kiinni esimerkiksi millainen asiakaspalvelija sattuu puhelinvaihteeseen tai omalle konttorille. Mutta kaiken kaikkiaan olen ollut Danskeen tyytyväisempi kun Nordeaan (tai aikoinaan OP).

Vierailija
6/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop pankki 👍

Vierailija
7/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä koskaan milloinkaan liity Oma Säästöpankkiin. Nordea on vielä loistava siihen verrattuna, vaikken Nordeaakaan suosittele.

Juuri kun itse olisin suositellut OmaSP:tä. Ainakin täällä EP:llä olen saanut hyvää palvelua ja asiani on otettu vakavasti.

Vierailija
8/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää aloittajan ongelmasta, mulla kaikki palvelut Nordeassa eikä ole ongelmia ollut.

Vierailija
9/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä syöpä on kyseessä?

Ainakin nyt paskapalvelusyöpä joka aiheuttaa huonoa palvelua ei-miljinääriasiakkaita kohtaan.

Vierailija
10/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op+ siihen lisänä omistajajäsenyys kertamaksu 100eur, mutta maksaa itsensä takaisin kun pankkikortti+verkkopankki kuukausimaksu on puolet normaalia halvempi sekä bonuksia esim. Lainoista ja vakuutuksista. Jos lopettaa tilit, jäsenmaksu 100eur palautetaan. Bonukset vähentävät entisestään kuukausimaksuja, esim. Itselläni tilinhoitomaksu kuussa on yleensä 0-1 eur.

Verkon kautta voi vaikka itse avata vuokravakuustilin tai uuden tavallisen tilin. Pankkikortti lähetetään suoraan kotiin.

Ei ole koskaan ollut ongelmia ja asiakaspalvelu verkon kautta ollut tosi hyvää, vastaukset kysymyksiin tulevat nopeasti.

Nordea on tällä palstalla paljon haukuttu, Osuuspankin asiakkaana en ole törmännyt mihinkään epäkohtaan, mikä Nordeassa on vialla.

Omana mutu - tuntumana myös Pop - pankit aika hyviä asiakkaan näkökulmasta?

Vierailija
11/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen saanut Nordeasta aina hyvää palvelua

Vierailija
12/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelma?

Mies pienyrittäjä, mutta joudumme kaikki ykstyisasiatkin hoitamaan business Centerissa, ja arvaa kiinnostaako tällaiset lähes persaukiset tavan tallukat yhtään. Pompotellaan henkilöltä toiselle, kukaan ei ota kantaa asiaan ja sovittu asioita ei edes pidetä. Tällä kertaa ongelma se, että olemme ostamassa sijoitusasuntoa, jonka lainan säätäminen niin vaikeaa, vakuudet kyllä riittää jne., mutta kun kellään ei muka ole aikaa. Ja puhutaan summasta 40000 €, ja kauppa päivä Jo sovittu pankin kanssa ensi viikolle, mutta jää nyt vissiin Kuitenkin kaupat tekemättä, kun niin kiiiirettä, vaikka asiaa jo viime viikosta säädetty. Tänään piti olla asiat selvät, mutta soitettiin, että nyt ole ehdittykään, eikä osata sanoa milloin ehtii.. tämä oli vain yksi esimerkki niistä lukemattomista asioista.

Vierailija
13/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki. Itsekin laittanut Nordean aikoinaan pois. S-pankilla halvat pankki palvelut. Ei tarvi maksaa pankkikortista senttiäkään kuussa

Vierailija
14/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op ja s-pankki hyviä.

Vierailija
15/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailutin juuri pankit. Nordea ylivoimaisesti paras ja halvin kokonaisuudessaan tarkasteltuna.

Vierailija
16/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankki. Itsekin laittanut Nordean aikoinaan pois. S-pankilla halvat pankki palvelut. Ei tarvi maksaa pankkikortista senttiäkään kuussa

s-pankki on karvalakkimalli pankeista. Ei riittävät palvelut ja heikot verkkosivut käytettävyydeltään. Ei sitä voi jokapäiväiseen käyttöön kukaan tosissaan suositella.

Vierailija
17/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tiliin verkkopankin lisääminen ei onnistunut puhelinpalvelussa ja nettipalvelun kautta tuli kyllä verkkopankki, mutta toisin kuin halusimme, uusi tili ja pankkikortti. Että osaa olla vaikeaa yksinkertainen asia...

Vierailija
18/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP- pankkiin saa nykyään liitettyä muidenkin pankkien tilejä seurattavaksi. Itselläni on vuosien aikana tullut avattua useampi tili eri pankkeihin, ja nyt oon linkittänyt ne kaikki samaan OP:iin.

Vierailija
19/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP- pankkiin saa nykyään liitettyä muidenkin pankkien tilejä seurattavaksi. Itselläni on vuosien aikana tullut avattua useampi tili eri pankkeihin, ja nyt oon linkittänyt ne kaikki samaan OP:iin.

OP:n hinnat vain ovat tähtitieteelliset.

Vierailija
20/126 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankin palvelu on pelannut ja mikä parasta, sillä on konttoreita vielä pienilläkin paikkakunnilla. Eihän ne aina auki ole,  mutta palvelua kuitenkin saa henkilökohtaisesti .