Mies pitää kännykkäänsä aika usein taskussa
tai autossa jos ollaan jossain. En juurikaan ole sitä näkyvillä nähnyt. Onko syytä epäillä jotain vai olenko hullu?
Olemme olleet yhdessä noin vuoden.
Kommentit (31)
Ilmeisesti osa ei nyt käsittänyt mitä tässä ajan takaa joten annetaan olla.
Siis normaalia. Puhelin aina mukana eikä koskaan vartioimattomassa tilassa. Ok. Vaikka olisi salasanat käytössä ja tietää etten mene puhelimelle urkkimaan.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:15"]
Enhän ole sanonut että olen menossa kaivelemaan toisen puhelinta! Vaan ihmettelen miksi se on aina "piilossa". Koska itse en piilottele puhelinta vaan jos olen kotona se on pöydällä mutta ei silloin taskussa. ap.
[/quote]
Minä en väittänyt, että olisit menossa, mutta silti jotkut saattavat luulla kumppanin olevan potentiaalinen tonkija (vaikkei siis olisikaan).
Jos automaattisesti luulee kumppaninsa olevan potentiaalinen tonkija niin taitaa olla silloin itse. Tämä on minun mielipiteeni. ap
Ap, sulle on täysin normaalia pitää puhelin pöydälle, mutta toivottavatsi tajuat, että jollekin toiselle on täysin normaalia pitää se puhelin taskussa, ilman että kukaan peittelee tai epäilee mitään. PISTE.
Mene muualle möykkäämään. Ja pidä se puhelimesi vaikka jääkapissa mun puolesta. Tähän ketjuun ei ole pakko kommentoida jos menee HERMO. PISTE.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:30"]
Ap, sulle on täysin normaalia pitää puhelin pöydälle, mutta toivottavatsi tajuat, että jollekin toiselle on täysin normaalia pitää se puhelin taskussa, ilman että kukaan peittelee tai epäilee mitään. PISTE.Yäkssssss miksi joku korostaa tekstiään pisteen jälkeen kirjoittamalla piste......
[/quote]
Miksei ap voi keskustella asiasta puolison kanssa, kun se noin vaivaa...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:42"]
Mene muualle möykkäämään. Ja pidä se puhelimesi vaikka jääkapissa mun puolesta. Tähän ketjuun ei ole pakko kommentoida jos menee HERMO. PISTE.
[/quote]
Sulla tais kilahtaa sitten oikein kunnolla :D
Voi olla jollekin normaalia pitaa puhelin jemmassa kokoajan mutta omasta kokemuksesta kerron että ainakun ollu mies joka noin on tehnyt niin salattavaa on ollut. Erikoistahan se on jos ei koskaan laita puhelinta pöydälle ym...
Jos mies osais ottaa sen toisen huomioon ilman erillistä pyyntöä, niin voisihan tuo pitää puhelinta muutaman kerran keskellä pöytää sen roskien viennin ajan. Ihan vaan perherauhan säilyttämiseksi.
Enhän ole sanonut että olen menossa kaivelemaan toisen puhelinta! Vaan ihmettelen miksi se on aina "piilossa". Koska itse en piilottele puhelinta vaan jos olen kotona se on pöydällä mutta ei silloin taskussa. ap.