Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää kännykkäänsä aika usein taskussa

Vierailija
11.06.2013 |

tai autossa jos ollaan jossain. En juurikaan ole sitä näkyvillä nähnyt. Onko syytä epäillä jotain vai olenko hullu?

Olemme olleet yhdessä noin vuoden.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina taskussa, toivottavasti kukaan perheeni jäsen ei sen vuoksi ole hullu...

Vierailija
2/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin ennen, ihan ilman mitään salailuja. Nykyään tuntuu epämukavalta niin se on millon missäkin hukassa. :D

Jos alkaa ottaa puhelimen mukaan vessaan, suihkuun, roskia viedessä yms, ettet koskaan jää puhelimen kanssa kaksin niin sitte huolestuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo syytä epäillä, ihan normaali touhua mieheltä.

Vierailija
4/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 12:08"]

tai autossa jos ollaan jossain. En juurikaan ole sitä näkyvillä nähnyt. Onko syytä epäillä jotain vai olenko hullu?

Olemme olleet yhdessä noin vuoden.

[/quote]

Hullu olet kun tuollaisesta johtopäätöksiä teet. Minullakin on kännykkä aina mukana enkä jätä sitä pöydälle lojumaan. Otan sen jopa vessaan, koska siellä on mukava pelata jotain pikkupeliä kun pöntöllä istuskelee :D

Lisäksi kännykässäni on paljon työasioita, työsalaisuuksia jne. Siksi se on salasanasuojattu ja aina jossain kanssani tai turvassa, että sekopäinen tai mustasukkainen kumppani ei sitä räplää (sellaista minulla ei onneksi ole)

Kolmanneksi: jos ystäväni kanssa olen whatsappissa tai tekstiviestillä käsitellyt ystävän vaikeita asioita ja salaisuuksia, niin en todellakaan halua, että joku muu niitä lukee. Ei sitä arvosta ystäväkään. Tätäkään ei kyttääjähullut tajua. Sen lisäksi että on laitonta selata toisen känykästä viestejä ihan vaan mustasukkaisuuden takia, siinä pilaa myös muiden ihmisten elämää kun ulkopuoliset saavat tietää yksityisasioita.

Vierailija
5/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no riippuu ihmisestä... mulla puhelin oli koko ajan mukana ja äänettömällä kun petin...

Vierailija
6/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se usein onkin varmaan jokaisella suojattu yms. Mutta miksi sen pitää olla kotonakin taskussa ehkä jopa äänettömällä?

Miksi sitä ei voi pitää pöydällä? Tulee olo että piilotellaan tai salataan jotain.

Vierailija
7/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 12:38"]

Niinhän se usein onkin varmaan jokaisella suojattu yms. Mutta miksi sen pitää olla kotonakin taskussa ehkä jopa äänettömällä?

Miksi sitä ei voi pitää pöydällä? Tulee olo että piilotellaan tai salataan jotain.

[/quote]

Kun mä en pitkiä aikoja istu aloillani, niin siksi puhelin on taskussa, eihän sitä kuule, jos joku soittaa, jos puhelin on ihan eri paikassa kuin itse on.

Vierailija
8/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ole käsilaukkua niin missä muualla sitä pitäisi?

Vierailija
9/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vahdin (työ)puhelintani ja suojaan sen salasanalla. Syy on tosin se, että vanhemmalla lapsella on tismalleen samanlainen puhelin ja ennen tuota salasanasuojausta pikkusisarus oli puhelinta luvatta räplätessään onnistunut soittamaan sillä johonkin ulkomaiseen numeroon. En siis halua kokeilla, milloin onnistuu tekemään tuollaisella tempauksella jättilaskun.

Vierailija
10/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä puhelintaan tarvii aina vahtia vaikka joku soittaiskin? Voihan itse soittaa takaisin.

Itselläni oli suhde silloin toiseen kun vahdin kännykkääni.

Vierailija
11/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sinulla muita syitä epäillä uskottomuutta? Pelkän kännykän taskussa kanniskelun takia ei kannata hirveän suuria johtopäätöksiä vedellä.

Vierailija
12/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko 11 ap? Eli pohjaat epäilyksesi siihen, että itse olet joskus ollut uskoton? Ehkä puolisosi pitäisi epäillä sinua enemmän kuin sinun häntä...

Vierailija
13/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyinkin täältä mielipiteitä asiaan. Ainahan sitä kuka tahansa voi pettää vaikka ruokatunnilla jos siltä tuntuu enkä jaksa miettiä asiaa sen ihmeemmin.

Tämä nyt oli lähinnä sellainen tiedustelu. ap.

Vierailija
14/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh.. itse tein tuota joskus. Ja silloin minulla olikin salasuhde. Puhelin oli äänettömällä ja taskussani. Otin sen mukaan lenkille, suihkuun, ihan mihin vaan. Mies sitten alkoi epäilemään. Tietysti minä(ja varmasti sinunkin potentiaalinen pettäjämiehesi) poistin kaikki viestit aina ne luettuani/tyhjensin lokitiedot. Kerran mokasin ja unohdin poistaa, mies luki ne ja tadaa- ero tuli, 8 vuoden suhteen jälkeen. Tosin minä olin se joka päätin lähteä etten satuttaisi toista enempää. 

Tietysti täytyy myös olla muita syitä "epäilyillesi".. onko hän poissaoleva? ei halua tehä yhdessä enää asioita?

Vierailija
15/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se puhelin on aina taskussa, voipi ruveta pohtimaan, mitä se säteily siellä aiheuttaa. Lapsenhankinnassa voi tulla pulmia.

Vierailija
16/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäväkseni seurustellut kahden pettäjä miehen kanssa. Molemmilla puhelimet aina oli piilossa taskussa ja äänettömällä, tai jos oli sattumalta pöydällä niin se oli näyttöpuoli alaspäin. Puhelimen lähelle ei koskaan saanut vahingossakaan mennä ja jos esimerkiksi kelloa vilkaisin heidän puhelimistaan, niin siitä tuli sanomista että miksi ronklin heidän puhelimiaan. Ei tarkoita, että jokaisen kohdalla pitäisi paikkaansa, mutta itse ainakin jatkossa osaan vähän kiinnittää huomiota tarkemmin. :)

Vierailija
17/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen voi olla vaikeaa, jos puhelimen akku on vuosikausia lämmittänyt kiveksiä. Eli parempi olisi jos siirtäisi vaikka rintataskuun sen puhelimen.

Vierailija
18/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on aina puhelin mukana. oli kyseessä roskien vienti, kaupassa käynti tai koiran ulkoilutus. myös suihkussa puhelin on saunatakin taskussa :D ihan vain tavan vuoksi, ei kummempaa, enkä kyllä olisi kuvitellutkaan että mieheni siitä vetäisi johtopäätöksiä, pitääkin kysyä asiasta kun tulee töistä :D

Vierailija
19/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö myös puhelinta vaikka autossa jos olette itse sen ulkopuolella?

Vierailija
20/31 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aika kummallista, jos on sellaisen ihmisen kanssa, jolta joutuu varjelemaan omaisuuttaan. Vaikka puhelimeni ei sisällä mitään salaisuuksia, tuntuisi ahdistavalta ajatus siitä, että joku menisi sitä räpeltämään tai kaivamaan sieltä tietoja. Puolisoon pitää voida luottaa puolin ja toisin! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme