Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

punaiset näppylät pakaroissa

Vierailija
11.06.2013 |

Miksi ihmeessä pakaroihin tulee aina välillä punaisia näppylöitä jotka ei kuitenkaan ole finnejä?

Kiusallisia ja kamalan rumia.Onko muita joilla sama ongelma?Miten ne saa pidettyä poissa?Aina välillä jos oikein pahat laitan kortisonia joka auttaa hetkeksi,kunnes tulevat taas :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry puuvillaisiin alusvaatteisiin. Sloggit saattavat käydä myös (on vain vähän elastaania puuvillan joukossa). 

Vierailija
2/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä :) Voi olla,että toi elastaani onkin se aiheuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee sama ongelma takareisiin. Havaitsin, että syynä ovat hiostavat istuskelupaikat. Luksusnahkasohva my ass...

Vierailija
4/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on raudan puutetta.

Vierailija
5/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuutetta?

Vierailija
6/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö vessan rengasta koskaan? Eräässä kyläpaikassa käytyäni saan aina pakaroihini vessakäynnin jälkeen ihottuman. En tiedä, onko rengas likainen ja jonkun muun ihottuma tarttuu minuun, vai onko se pesty vahvalla pesuaineella ja jätetty huuhtelematta, eli reaktio on allerginen.

Vierailija
7/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä pakaroissa aurinkoihottuma. Tosi kiusallinen ja ensi kertaa elämässäni, vaikka aurinkoa on otettu ennenkin.

Vierailija
8/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanrengas pestään meillä päivittäin koska perheessä teinipoikia ;) Mutta tosiaan suihkutettavalla pesuaineella pyyhkäisen,mutta ei ole tullut mieleen huuhdella.Toisaalta näppylät ovat pakaroissa ja eikä pöntöllä istuta niin,että pakarat on reiässä,ainakin se osa mihin mulla niitä näppyjä tulee.Ei näppylät ole siis pakaroiden sivuilla vaan sisempänä.Jos nyt osasin oikein kuvailla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän