Mitä etuja on aikuisen bodyssa?
Siis siinä vaatekappaleessa, tiedättehän, semmoiset oli muotia 90-luvulla ja olihan niitä kaupoissa myös noin viitisen vuotta sitten.
Kysymys siis kuuluu: mitkä ovat bodyn edut t-paitaan tai vastaavaan yläosaan nähden? En ole koskaan pitänyt bodya, mutta ajatuksena sen käyttö tuntuisi hankalalta, lisäksi jotenkin ällöttää ajatus siitä, että se haarakappale tulee pimpsanhajuiseksi.
Kommentit (9)
Body toisaalta litistää rinnat ja toisaalta litistää myös hieman vatsaa. Ei nouse paidanhelma missään tilanteessa, eli näyttää tietynlaisten alaosien kanssa paljon paremmalta kuin paita.
Etkö käytä alushousuja? Nekö eivät sinua siis ällötä?
Mulla oli kyllä aikanaan aina pikkarit, vaikka olikin body. Eikä kyllä alushousutkaan mitenkään löyhkää. Ehkä kannattaisi kiinnittää huomiota omaan terveyteen ja hygieniaan, jos on jotain ylimääräisiä hajuja.
Body pysyy kireämpänä kuin yksikään paita ja tosiaan ei nouse koskaan housuista tai jää pussittamaan vyötärönauhan päälle.
Käytän alushousuja, mutta ne eivät ole kiinni käyttämässäni yläosassa. Ei tämä ole mikään järkiperäinen juttu, vaan pelkkä mielikuva. Et siis toisin sanoen koe bodyn käyttöä hankalana?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 09:58"]
Mulla oli kyllä aikanaan aina pikkarit, vaikka olikin body. Eikä kyllä alushousutkaan mitenkään löyhkää. Ehkä kannattaisi kiinnittää huomiota omaan terveyteen ja hygieniaan, jos on jotain ylimääräisiä hajuja.
Body pysyy kireämpänä kuin yksikään paita ja tosiaan ei nouse koskaan housuista tai jää pussittamaan vyötärönauhan päälle.
[/quote]
En mä puhu mistään löyhkästä, ihan tavallisesta pimpsanhajusta.
Ap
Siis älkää nyt ottako mitenkään vakavasti tätä ketjua, tää on ihan huumorilla kirjoitettu, mutta kuitenkin vilpittömin aikein selvittää, miksi käyttää bodya haaraosattoman yläosan sijaan. Ja te vastasitte kysymykseen!
Ap
Bodyssa positiivista on se, että se tukee kroppaa erilailla kuin irtonainen yläosa, eikä takuulla nouse housun/hameen vyötärökaistaleen yläpuolelle. Toisaalta se on niin epäkäytännöllinen vaate, että plussapuolet jäävät varjoon. Yhden omistin 90-luvulla mutta aika vähälle käytölle jäi siksi, että pelkkä vessassakäynti oli niin hankalaa sen kanssa.
No siis mulla on joskus sellainen alusvaatebody, kun haluan että keskivartalo on mahdollisimman kuosissa. Ja sillon on kyllä alkkarit jalassa silti. Musta tuntuisi epämiellyttävältä se haaraosa paljasta ihoa vasten.
Mä käytän usein bodeja. Ei ne ole mitään kasaritavaraa vaan ihan hienoja alusvaatekaupasta ostettuja. Osassa on sellainen ominaisuus joka tekee siluetista kauniimman kun on kotelomekko päällä tms. Bodyn avulla ei tule mitään selkäläskejä/nahkaa eikä näy alusvaatteiden rajat rumasti. Usein valokuvissa korostuu rumasti hoikallakin jos ihonmyötäisten vaatteiden alla ei ole bydya.
Koskaan en käytä ilman alushousuja, käyttääkö joku? Mä koen bodyn paremmaksi kuin erilliset osat.
Eikö ole ketään bodyjen entistä tai nykyistä ystävää?