Nykyajan deittailu
Olen 27v. kahden muksun äiti, hoikka ja hyvännäköinen, opiskelen yliopistossa. Menin tinderiin toissapäivänä ja kävin treffeillä eilen 37v. miehen kanssa. Oli kohtelias ja mukava sekä vaikutti todella kiinnostuneelta ja halusi tavata uudelleen. Illalla laittoi viestiä, että haluaisi tavata seuraavan kerran "läheisimmissä tunnelmissa" ja vihjaili seksin suuntaan. No mulla alkoi just eilen menkat, kestää varmaan ainakin 4-5 päivää. No enhän mä voi sitä nyt nähdä. Sit rupesin miettiin et ihan oikeesti, mies jonka oon tavannut kerran laittelee mulle tollasia "ehtoja" seuraaville treffeille. Et seksiä tai muuten ei nähdä. Näin niinku kaunistelemattomasti sanottuna. Tätäkö tää nykyajan deittailu on?! Tuota kun mietin alkoi vähän mennä maku koko tyyppiin.. Mitä te muut tekisitte? Antaisitteko vaan olla? Itse mietin ettei mua ehkä huvitakaan nähdä koko tyyppiä uudestaan..
Kommentit (69)
Itse en todellakaan harrastaisi seksiä kenenkään kanssa jota en tunne tai varsinkaan toisilla treffeillä.
Miehelle selvästi hauskanpito on ykkösasia koska jos olisi oikeasti kiinnostunut sinusta muutenkin kuin varmana panona ei riskeeraisi mahdollisuutta seuraaviin treffeihin ehdottelemalla tuollaista.
N25
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko ehto vai ehdotus?
No ehdotus kirjaimellisesti ottaen mut käytännössä ehto.
Ap
Nää miehet joilla on vientiä, voivat käyttäytyä miten lystäävät.
Miksi peukutatte aloitusta? Ap kirjoittaa aika typerästi ja vaikuttaa ihmeellisen naiivilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi peukutatte aloitusta? Ap kirjoittaa aika typerästi ja vaikuttaa ihmeellisen naiivilta.
Niinpä.
Sellasta se on. Ei kannata tavata josset itse halua vain pikapanoa ja sitä, että mies katoaa kuin pieru saharaan sen jälkeen.
Läheisemmät tunnelmat voivat olla koti oloissa. Eikä pakosti tarkoita seksiä, vaikka ehkä tinderin deitille se saattaakin tarkoittaa.
Et tietenkään näe uudestaan, jos sinusta eteneminen on liian nopeaa. Mieti miltä sinusta tuntuu sen jälkeen, kun harrastatte seksiä, ja miehestä ei kuulu enää tämän jälkeen yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko ehto vai ehdotus?
No ehdotus kirjaimellisesti ottaen mut käytännössä ehto.
Ap
Eli tulkitsit toisen viestin ehdoksi? Entä jos tulkitset väärin?
Vierailija kirjoitti:
Niin.. No vientiä on kyllä mullakin, mutta myös käytöstavat. Pitää varmaan jotenkin "korrektisti" ilmoittaa tyypille mitä mielt oon tollasesta. Voisinpa vaik sunnuntaina laittaa viestiä et pahoittelut etten pystynytkään näkemään viikonlopun aikana kun tuli just menkat, mut tapasinkin sit perjantaina yhden toisen tyypin🤷♀️
Ehkä olen nyt miehisyyteni takia rajoittunut tätä kommentoimaan, mutta tuo vaikutti minulle asialliselta ehdotukselta tältä kantilta katsoen: Sinulla on nyt mahdollisuus kieltäytyä (olisi ehkä hankalampaa kasvotusten) ja katsoa, miten hän reagoi. Jos hän ei kestä tuollaista "pettymystä", niin hyvä sinulle että pääsit hänestä eroon.
Mutta toisaalta... sanottakoon vielä sekin, että itse en uskaltaisi ujouttani tuollaisia ehdottaa viestitse ainakaan sellaisella naiselle, jonka näen mahdollisesti loppuelämän kestoisena ystävänä ja kumppanina.
Tsemppiä hyvän miehen löytämiseen.
M31
Sitä saa mitä tilaa ap. Jos huonon ottaa, niin huonon saa. Miehessä näkyy sinun tasosi ap. :)
Jos mies olisi superkiinnostava (vihjailuista huolimata), niin tekisin niin, että ehdottaisin treffejä julkiselle paikalle tyyliin drinksut tms. Jos miehelle tämä ei sovi, niin karsiutuupahan pil**n perässä oleva idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään näe uudestaan, jos sinusta eteneminen on liian nopeaa. Mieti miltä sinusta tuntuu sen jälkeen, kun harrastatte seksiä, ja miehestä ei kuulu enää tämän jälkeen yhtään mitään!
Riippunee seksin laadusta.
Valitettavasti moni yh ei kelpaa muuhun kuin hauskanpitoon,ja noiden tavallisten pelimiesten on teihin tyydyttävä, kun me lapsettomat ei niihin retkahdeta.
Minkä takia naiset itse valitsee vain panomiehiä? Ulkonäön mukaan? Tinder on täynnä parisuhteen perässä olevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa ap. Jos huonon ottaa, niin huonon saa. Miehessä näkyy sinun tasosi ap. :)
Nimenomaan! Eli tuota miestä en ainakaan ota!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.. No vientiä on kyllä mullakin, mutta myös käytöstavat. Pitää varmaan jotenkin "korrektisti" ilmoittaa tyypille mitä mielt oon tollasesta. Voisinpa vaik sunnuntaina laittaa viestiä et pahoittelut etten pystynytkään näkemään viikonlopun aikana kun tuli just menkat, mut tapasinkin sit perjantaina yhden toisen tyypin🤷♀️
Ai sulla on käytöstavat?
Tinder<3
Mitä ihmettä oikein odotit?