Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan deittailu

Vierailija
22.07.2020 |

Olen 27v. kahden muksun äiti, hoikka ja hyvännäköinen, opiskelen yliopistossa. Menin tinderiin toissapäivänä ja kävin treffeillä eilen 37v. miehen kanssa. Oli kohtelias ja mukava sekä vaikutti todella kiinnostuneelta ja halusi tavata uudelleen. Illalla laittoi viestiä, että haluaisi tavata seuraavan kerran "läheisimmissä tunnelmissa" ja vihjaili seksin suuntaan. No mulla alkoi just eilen menkat, kestää varmaan ainakin 4-5 päivää. No enhän mä voi sitä nyt nähdä. Sit rupesin miettiin et ihan oikeesti, mies jonka oon tavannut kerran laittelee mulle tollasia "ehtoja" seuraaville treffeille. Et seksiä tai muuten ei nähdä. Näin niinku kaunistelemattomasti sanottuna. Tätäkö tää nykyajan deittailu on?! Tuota kun mietin alkoi vähän mennä maku koko tyyppiin.. Mitä te muut tekisitte? Antaisitteko vaan olla? Itse mietin ettei mua ehkä huvitakaan nähdä koko tyyppiä uudestaan..

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos sä käytät seksihakusovellusta, niin siellä halutaan seksiä. Itse haen parisuhdetta ja siksi käytän Happypancake sovellusta. Tinderiä en käytä lainkaan kun en seksiä tarvitse.

Aika väsynyt yleistys ja harhaanjohtava väite. Tinderissä paljon ihmisiä etsimässä parisuhdetta ja ulkoimailla jopa oman sukupuolen ihmisistä kavereitakin.

Mutta totta. Tinder on seksisovellus. Kyllä minäkin tunnen ihmisiä jotka sieltä parisuhteen on löytänyt, mutta se on löytynyt vasta pitkän k.karusellin jälkeen.

He jotka tuohon eivät halua lähteä ei kannata Tinderiä käyttää.

Eihän se Tinder nyt poikkea muista seuranhakutavoista. Etsitään seuraa, viestitellään / jutellaan, tavataan, harrastetaan / ei harrasteta seksiä. 

Tinderissä haetaan seuraa kuvan avulla. Pikaseksiä malttamattomille insta-ihmisille. Töröhuulia, tatuointeja ja treenattuja vartaloita. Noillako oikeasti pitäisi löytää se elämänkumppani?

Jos kuvailemasi henkilö hakee elämänkumppania niin niillä avuilla on mentävä mitä itseltä löytyy.

Voihan sitä Tinderissäkin hakea seuraa ilman kuvaa jos haluaa.

Vierailija
62/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos sä käytät seksihakusovellusta, niin siellä halutaan seksiä. Itse haen parisuhdetta ja siksi käytän Happypancake sovellusta. Tinderiä en käytä lainkaan kun en seksiä tarvitse.

Aika väsynyt yleistys ja harhaanjohtava väite. Tinderissä paljon ihmisiä etsimässä parisuhdetta ja ulkoimailla jopa oman sukupuolen ihmisistä kavereitakin.

Mutta totta. Tinder on seksisovellus. Kyllä minäkin tunnen ihmisiä jotka sieltä parisuhteen on löytänyt, mutta se on löytynyt vasta pitkän k.karusellin jälkeen.

Eihän se Tinder nyt poikkea muista seuranhakutavoista. Etsitään seuraa, viestitellään / jutellaan, tavataan, harrastetaan / ei harrasteta seksiä. 

Poikkeaa siten, että Tinderissä tietää, että kaikilta lohkeaa, jos jutut ja ulkonäkö vain natsaa. Livetilanteissa on jos jonkinmoista varattua ja lesboa, että ikinä ei voi ola varma onko toinen munan perässä. Tinderissä ei tarvitse miettiä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeaa siten, että Tinderissä tietää, että kaikilta lohkeaa, jos jutut ja ulkonäkö vain natsaa. Livetilanteissa on jos jonkinmoista varattua ja lesboa, että ikinä ei voi ola varma onko toinen munan perässä. Tinderissä ei tarvitse miettiä sitä.

Kyllä se livenä onnistuu ihan yhtälailla ja ulkonäköä ja jutut natsaa. 

Vierailija
64/69 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ihmettelen myös n. 50-60 -vuotiaiden miesten kuvitelmia siitä, että jos nainen viestittelee deitti palstalla, hänellä on oikeus ilman muuta olettaa, että "peitto heiluu" pian😝 Mies saattaa ohittaa syvemmät keskustelut turhina tyyliin, että ohitetaan turhat löpinät ja mennään vaan suoraan asiaan. Ei ole kotoa ainakaan opittu kunnioittamaan naista ja hänen itse määräämis oikeuttaan. Tämmöisellä tyylillä ei jatkoon!

Vierailija
65/69 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mutta aika moni varmaan suostuu, jos kerran heti noin suoraan yrittävät?

Vierailija
66/69 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit parisuhdetta, ÄLÄ TAPAA TUOLLAISTA UUDELLEEN. Pitäisi tuossa iässä jo ymmärtää.

Vierailija
67/69 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi harrastaa tuntemattomien kanssa seksiä. Eroni jälkeen tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa harrastimme seksiä vasta kolmen viikon päästä ensi tapaamisesta. Ei ollut hänelle ongelma. Muutaman miehen kanssa kävin useamman kerran treffeillä, mutta seksiä en heidän kanssaan harrastanut.

Kolme viikkoahan on ihan lyhyt aika. Melko erikoista olisi jos oikeaa parisuhdetta etsivä ihminen ei kykenisi tuon aikaa odottamaan että kumppani on valmis.

Vierailija
68/69 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet yksinhuoltajaäiti. Pitäisi varmaan siitä jo osata päätellä, että keskimääräinen mies ei halua kanssasi mitään vakavaa. Seksi varmasti kelpaa, mutta tuskin paljon enempää.

Vierailija
69/69 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen satu tällä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi