Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan deittailu

Vierailija
22.07.2020 |

Olen 27v. kahden muksun äiti, hoikka ja hyvännäköinen, opiskelen yliopistossa. Menin tinderiin toissapäivänä ja kävin treffeillä eilen 37v. miehen kanssa. Oli kohtelias ja mukava sekä vaikutti todella kiinnostuneelta ja halusi tavata uudelleen. Illalla laittoi viestiä, että haluaisi tavata seuraavan kerran "läheisimmissä tunnelmissa" ja vihjaili seksin suuntaan. No mulla alkoi just eilen menkat, kestää varmaan ainakin 4-5 päivää. No enhän mä voi sitä nyt nähdä. Sit rupesin miettiin et ihan oikeesti, mies jonka oon tavannut kerran laittelee mulle tollasia "ehtoja" seuraaville treffeille. Et seksiä tai muuten ei nähdä. Näin niinku kaunistelemattomasti sanottuna. Tätäkö tää nykyajan deittailu on?! Tuota kun mietin alkoi vähän mennä maku koko tyyppiin.. Mitä te muut tekisitte? Antaisitteko vaan olla? Itse mietin ettei mua ehkä huvitakaan nähdä koko tyyppiä uudestaan..

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti moni yh ei kelpaa muuhun kuin hauskanpitoon,ja noiden tavallisten pelimiesten on teihin tyydyttävä, kun me lapsettomat ei niihin retkahdeta.

Tällä miehelläkin muuten on lapsi. Enkä mä ole ainakaan vielä sellaiseen törmännyt, jolle lapset olisi este.

Ap

Vierailija
22/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi peukutatte aloitusta? Ap kirjoittaa aika typerästi ja vaikuttaa ihmeellisen naiivilta.

Sehän hakee seuraa Tinderistä. Onko ihme, jos ei kaikki inkkarit löydä perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naiset itse valitsee vain panomiehiä? Ulkonäön mukaan? Tinder on täynnä parisuhteen perässä olevia miehiä.

No koska nää miehet huomaa, että heillä on vientiä ja saavat naista, niin miksi sitten tyytyä yhteen, kun voi vaan hyppiä kukasta toiseen. Kumpi sitten on pahemaa, käytös vai käytöksen mahdollistaja.

Vierailija
24/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä törmääkkään sellaiseen jolle se olisi este. Mutta ilmeisesti sait jo hyvän osviitan siihen mitä on tarjolla

Vierailija
25/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse sitä seksiä? Sä ajattelet asioita ihan takaperin: et voi antaa, kun sinulla on menkat. Eli muuten olisit harrastanut, koska toinen kerran pyysi? Sun ei ole pakko antaa miehille mitä ne haluaa. Sen takia ne ehdottelee, kun susta huomaa, että olet miellyttämisen haluinen ja itseluottamus on huono.

Onhan toi asetelma ok, jos molemmat haluaa seksiä. Jos kumminkin haluat toista tuntea enemmän, ja koet ton ehdotuksen painostuksena (mitä se mielestäni kyllä vähän olikin) niin siirry seuraavaan.

Vierailija
26/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää miehet joilla on vientiä, voivat käyttäytyä miten lystäävät.

Niin.. No vientiä on kyllä mullakin, mutta myös käytöstavat. Pitää varmaan jotenkin "korrektisti" ilmoittaa tyypille mitä mielt oon tollasesta. Voisinpa vaik sunnuntaina laittaa viestiä et pahoittelut etten pystynytkään näkemään viikonlopun aikana kun tuli just menkat, mut tapasinkin sit perjantaina yhden toisen tyypin🤷‍♀️

Ei vaan sano ettet ole etsimässä pelkkää seksisuhdetta ja ei kannata tavata, kun toiveet on selvästi näin erilaiset. Ei tuossa tarvitse mitään pelejä pelata, kunnioita itseäsi ja sano suoraan miten asia on.

Vierailija
27/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi peukutatte aloitusta? Ap kirjoittaa aika typerästi ja vaikuttaa ihmeellisen naiivilta.

No tinderiin menin ihan päähänpistona. Piilotin tosin jo eilen mun profiilin sieltä ja peruin tälle aamulle sovitut treffit. Kyllä tuli nähtyä. Ajattelin jos sielt ois löytynyt vaik joku kiva. Livenä mua tulee iskemään vaan nuoremmat🤷‍♀️ Tänä kesänä nuorin, joka on tullut kadulla iskemään on ollut 20v. ja vanhin 28v.😐 Yli 30v. miehet kyllä tuijottaa kun kuljen muksujen kaa, mutta kukaan ei lähesty. Näytän kait joltain kouluttamattomalta vajulta sitten.. joskus mult on tultu kysymään et oonko mä todella noiden lasten äiti!

Ap

Vierailija
28/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää miehet joilla on vientiä, voivat käyttäytyä miten lystäävät.

Niin.. No vientiä on kyllä mullakin, mutta myös käytöstavat. Pitää varmaan jotenkin "korrektisti" ilmoittaa tyypille mitä mielt oon tollasesta. Voisinpa vaik sunnuntaina laittaa viestiä et pahoittelut etten pystynytkään näkemään viikonlopun aikana kun tuli just menkat, mut tapasinkin sit perjantaina yhden toisen tyypin🤷‍♀️

Ei vaan sano ettet ole etsimässä pelkkää seksisuhdetta ja ei kannata tavata, kun toiveet on selvästi näin erilaiset. Ei tuossa tarvitse mitään pelejä pelata, kunnioita itseäsi ja sano suoraan miten asia on.

No ehkä vois olla fiksuinta.

Ap

Vierailija
29/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tinderiin menin ihan päähänpistona. Piilotin tosin jo eilen mun profiilin sieltä ja peruin tälle aamulle sovitut treffit. Kyllä tuli nähtyä. Ajattelin jos sielt ois löytynyt vaik joku kiva. Livenä mua tulee iskemään vaan nuoremmat🤷‍♀️ Tänä kesänä nuorin, joka on tullut kadulla iskemään on ollut 20v. ja vanhin 28v.😐 Yli 30v. miehet kyllä tuijottaa kun kuljen muksujen kaa, mutta kukaan ei lähesty. Näytän kait joltain kouluttamattomalta vajulta sitten.. joskus mult on tultu kysymään et oonko mä todella noiden lasten äiti!

Ap

Opiskeletko sinä oikeasti yliopistossa?

Vierailija
30/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naiset itse valitsee vain panomiehiä? Ulkonäön mukaan? Tinder on täynnä parisuhteen perässä olevia miehiä.

No koska nää miehet huomaa, että heillä on vientiä ja saavat naista, niin miksi sitten tyytyä yhteen, kun voi vaan hyppiä kukasta toiseen. Kumpi sitten on pahemaa, käytös vai käytöksen mahdollistaja.

No mä nyt en ainakaan toimi tollaisen käytöksen mahdollistajana. En tiedä mikä keisari luulee olevansa.

Ap

Vierailija
31/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin oikein miettimään tätä. Mielestäni toi ilmaisutapa oli aika tökerö, "läheisemmissä merkeissä". Toisaalta jos olisin itse kiinnostunut jostakusta vain seksimielessä, niin saattaisin viestissä jotenkin ilmaista, että tekisi mieli seksiä. Ei sitä sitten jaksaisi tapailla ja tutustua muuten, ja sehän on hyvä jos toinenkin tajuaa missä mennään, se voi sitten tehdä oman päätöksensä eli haluaako pelkkää seksiä vai haluaako

treffailla enemmän, eli treffailla jonkun muun kanssa.

Vierailija
32/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Opiskeletko sinä oikeasti yliopistossa?

Opiskelen, tosin oon burgeri ja opiskelen teknillistä alaa, joten sosiaaliset normit tai niiden tajuuminen ei oo se vahvin juttu mulla.

Ap

Vierailija
33/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo...

Vierailija
34/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin oikein miettimään tätä. Mielestäni toi ilmaisutapa oli aika tökerö, "läheisemmissä merkeissä". Toisaalta jos olisin itse kiinnostunut jostakusta vain seksimielessä, niin saattaisin viestissä jotenkin ilmaista, että tekisi mieli seksiä. Ei sitä sitten jaksaisi tapailla ja tutustua muuten, ja sehän on hyvä jos toinenkin tajuaa missä mennään, se voi sitten tehdä oman päätöksensä eli haluaako pelkkää seksiä vai haluaako

treffailla enemmän, eli treffailla jonkun muun kanssa.

Niin, se olikin kummallista kun se sanoi treffeillä et vakavassa mielessä on liikkeellä ja haluis löytää sen loppuelämän kumppanin. Mut sit noi viestit..

Ap

Vierailija
35/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo...

No voi kun olisikin. En ymmärrä ees miten jollain aikuisella ihmisellä riittää mielenkiintoa provota jollain vauva-palstalla. Mahtaa olla tylsä elämä.

Ap

Vierailija
36/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder<3

Mitä ihmettä oikein odotit?

Joo. Ikinä ennen Tinderiä miehet eivät pyrkineet sänkyyn ensi tapaamisella. Tai heinälatoon tai mihin milloinkin... Tämä on tosiaan ennenkuulumatonta deittailun saralla.

Vierailija
37/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ehto? Pitäisikö miehellä olla sun kuukautiskalenteri tiedossa?

Vierailija
38/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko itse sitä seksiä? Sä ajattelet asioita ihan takaperin: et voi antaa, kun sinulla on menkat. Eli muuten olisit harrastanut, koska toinen kerran pyysi? Sun ei ole pakko antaa miehille mitä ne haluaa. Sen takia ne ehdottelee, kun susta huomaa, että olet miellyttämisen haluinen ja itseluottamus on huono.

Onhan toi asetelma ok, jos molemmat haluaa seksiä. Jos kumminkin haluat toista tuntea enemmän, ja koet ton ehdotuksen painostuksena (mitä se mielestäni kyllä vähän olikin) niin siirry seuraavaan.

Joo, ihan hyvä pointti. Laittoi ajattelemaan.

Ap

Vierailija
39/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nuorempi/ikäisesi mies kelpaa? Mä treffailin ikäisiäni +35 ukkoja ja totesin et hitto mitä dinosauruksia ja otin 10v nuoremman. Oli satakertaa valmiimpi sitoutumaan kun kaljuuntuvat hopeaketut ja nyt meille lapsi tulossa ja elämä muutenkin reipasta menevää.

Vierailija
40/69 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat panosuhteen niin sitten voit jatkaa tuon miehen kanssa. Jos haluat parisuhteen, pitää istua jalat ristissä ainakin ensimmäiset kaksi viikkoa. Siinä kyllä näkee ketkä jää ja ketkä lähtee.

Itse löysin parisuhteen tinderistä, enkä mennyt kenenkään muun kanssa sänkyyn kuin nykyisen avokkini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan