Paras paikka harrastaa seksiä
Mikä on yeidän mielestä paras paikka panna? Onko sänky vai joku muu paras
Kommentit (29)
Sohva, sänky ja oikealla korkeudella oleva pöytä tai iso ikkunalauta.
Minusta paras paikka seksille on työpaikan kahvihuone aina aamuisin ennen varsinaisten töiden alkua. Kotona emme ehdi ja mies vie minut töihin ja lapset kouluun. Joten minä olen aloittanut työt meidän uuden harjoittelian kanssa hieman räväkämmin. Mutta kotona on paras paikka on sauna tai pesukoneen päällä.
Riippuu täysin kumppanin koosta. Lyhyt, pitkä, pullea, hoikka kaiken kokoista tyttöä on ollut. Mutta itse tykkään panna pöytää vasten seisaaltaan joko takaa tai lähetysaarnaajassa pöydällä. Siinä näkee naisen kiihkon ja halujen mukaan voi myös nuolla pillua. Ei tarvitse sängyssä päällekkäin ähkiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta paras paikka seksille on työpaikan kahvihuone aina aamuisin ennen varsinaisten töiden alkua. Kotona emme ehdi ja mies vie minut töihin ja lapset kouluun. Joten minä olen aloittanut työt meidän uuden harjoittelian kanssa hieman räväkämmin. Mutta kotona on paras paikka on sauna tai pesukoneen päällä.
Osaako harjoittelia oikein kirjoitusta
Meillä koko talo, leikitään usein "sido minut ota minut leikkejä", joten välillä sänky, keittiönpöytä, takkahuoneen nojatuoli, olkkarin rahi jne....
Lähimetsä fillarin kanssa. Mobilat voi haissoota.
Ihan sama kunhan takaapäin tai sivulta. Ei muuten taivu selkä.
Sauna on paras! Alalauteille polvilleen ja mies seisomaan lattialle. Pääsee todella syvälle ja lämpö on ihanaa!