Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella epätoivoinen laihduttaja

Vierailija
10.06.2013 |

Laitan kaikenlaisia herkkuja suuhuni, mutta sylkäisen ne hetken pureskelun jälkeen roskiin. Tiedän, että tämä on ihan sairasta!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempihan tuo on kuin etta oksentaa.

Vierailija
2/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten kokeillut, monet yrttiteet vahentavat ruokahalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole aina siitä, että on nälkä. Haluan vaan maistaa suussa niitä makuja. T. Ap

Vierailija
4/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että teet tätä vain kotona yksin. Ihan mielenkiinnosta kysyn, ostatko herkkuja tätä toimintaasi varten?

Vierailija
5/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä herkut ostamatta, myös sokeri yms ettei voi leipoa herkkuja. Ei vaadi kovin pitkää aikaa, että tavasta pääsee eroon. Mulla kesti kuukauden, toivottavasti sinulla ei ainakaan pidempään

Vierailija
6/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole herkkuja itseäni varten ostanut, mutta esim. viikonloppuna oli lapsen syntymäpäivät ja mähän olen tietysti osallistunut "rääppiäisiin" suun kautta biojätteeseen.

Kiitos edelliselle kommentoijalle tiedosta, että tästä voi päästä eroonkin!

-ap

Vierailija
7/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt parina viime kuukautena kaikki sokerijutut ostamatta (no okei, tunnustan: olen ostanut suklaata) eikä enää tee edes mieli mitään makeaa. Kävelin tänään keksihyllyn ohi eikä mikään herättänyt tunteita. Tuntuu oudolta.

Vierailija
8/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ihan sama juttu kirjoitin tuolla että mulla kans ongelma herkkujen syönnissä niin sainkin sellaiset haukut että....ne luuli etten syö ruokaa ollenkaan.minäkin herkuttelen vaikka söisin eka millaiset pihvit ja salaatit hyvänsä! Ei voi olla ilman. Luulen että tää on mulla ainaski sokeriin tottuminen ja masennukseen lohduke. Kait se lähtee siitä että arvioi mikä sen aiheuttaa paha oloko vai vaan tottuminen? Sitten jos pahasta olosta siis mielestä johtuu niin käsittele se ja toivon että saat omia mielenkiintoisia harrastuksia toisin kuin minä.minä en voi tehä muutaku hoitaa vauvaa yksin,maatilan työt vie mehut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi