Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa minusta vaimon, mutta viehättyy silti jatkuvasta flirttailusta muiden kanssa.

Vierailija
22.07.2020 |

Olemme olleet yhdessä n. kuusi vuotta ja koko tänä aikana olen kyllä huomanut että mieheni on hiukan herkästi flirttaavaa tyyppiä. Olen antanut lukuisat ylilyönnit somessa anteeksi, ja annoin anteeksi jopa pettämisen fyysisesti.
Mieheni oli kertonut veljelleen,( joka tietää tästä pettämisestä, mutta mies ei tiedä että veli tietää) että nauttii runsaasta huomiosta ja flirtistä, mutta rakastaa aidosti minua ja haluaa kanssani perheen.
Miehen pikkuveli on minulle kuin toinen veli, joten jaamme kaikki asiat toisillemme.
Miten tälläiseen saa apua ja mikä auttaa?
Tiedän että usealta kommentti löytyy jo valmiina: "jätä se". En kuitenkaan halua luovuttaa miehen suhteen. Hän todellla yrittää parantaa tapansa ja olla hyvä mies. Tiedostaa virheensä. Itse taas uskon, että asioista voi selvitä ja kehittyä yhdessä.
Toki voi olla että epäonnistumme siinä.
Onko muilla ollut kumppanin suhteen samanlaisia ongelmia?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök yök, älä ap kiusaa itseäsi tuollaisellla riesalla.

Vierailija
22/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskut löytää aina helppoja höynäytettäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on jo pettänyt ainakin kerran ja vielä mietit mitä teet?!

Vierailija
24/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
25/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiivia ajatella, että vain sinun rakkautesi voi saada miehen parantamaan tapansa. Miehen pitää itse myöntää, että hänellä on ongelma, johon tarvitsee apua ja hakeutua terapiaan. Tuollaiseen ongelmaan ei saa kelan tukemaa terapiaa eikä asia hoidu muutamalla käynnillä. Onko mies valmis laittamaan ison summan rahaa terapiaan?

En sanonut missään kohtaan, että vain minun rakkauteni jotenkin parantaisi hänet. Mutta rakkaus ja sen antaminen toiselle voi edesauttaa asioita ja tukea niitä.

Eiköhän terapian saa järjestymään. Itse olin pari vuotta sitten terapiassa, ja voisin olla yhteydessä tähän samaan henkilöön.

Ap

Vierailija
26/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä leipä elättää. Aika ryhdistäytyä ja hankkiutua ihmisten seuraan ap.

Vierailija
27/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tule muuttumaan; narsistinen, huomionhakuinen elukka on sitä hautaan saakka.

Jep. ”Isänsä poika.”

Vierailija
28/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekisi mieli ruudun läpi tulla kiskomaan jokaikinen tällainen nainen irti suhteistaan.

Minä jouduin katsella viisitoistavuotta kaverini alistavaa suhdetta miehensä kanssa. Lopulta asiat päättyivät niin, että ystäväväni teki itsemurhan<3.

Et halua pa tilanteeseen, jossa sekoat täysin miehesi takia. Ajattele nyt viimeistään itseäsi. Kuulostat aivan ystävältäni ennen kuin kaikki päättyi

Vierailija
29/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole yksiavioinen. Hän voi silti aidosti rakastaa sinua, mutta ei luonteeltaan sovi perinteiseen yksiavioiseen suhteeseen. Ainoa fiksu vaihtoehto on sopia avoimesta suhteesta jos se molemmille sopii, tai lopettaa suhde. Et pysty muuttamaan miestä, eikä hän todennäköisesti olisi onnellinen jos pakottautuu yhden naisen mieheksi.

Maailmaan mahtuu muitakin suhdemalleja kuin se perinteinen länsimaalainen, eikä ketään kannata yrittää pakottaa itselleen sopimattomaan malliin. Ei miestä eikä sinua.

Vierailija
30/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tekisi mieli ruudun läpi tulla kiskomaan jokaikinen tällainen nainen irti suhteistaan.

Minä jouduin katsella viisitoistavuotta kaverini alistavaa suhdetta miehensä kanssa. Lopulta asiat päättyivät niin, että ystäväväni teki itsemurhan<3.

Et halua pa tilanteeseen, jossa sekoat täysin miehesi takia. Ajattele nyt viimeistään itseäsi. Kuulostat aivan ystävältäni ennen kuin kaikki päättyi

Hän on tietysti trolli ja luultavasti mies (tämä on provo), mutt aiheesta on hyvä keskustella. Eilen oli lähes identtinen aloitus, jossa joku huomauttikin, että ap:lle tekisi terää kirjoittajakurrsi; huomata, milloin yleisö ei enää ota tulta alleen aiheesta.

Vierailija
31/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää sinulle, että yrittää muuttua mutta on vaikeaa ihan vain siksi, ettet tajua faktaa: hän ei ole aikeissakaan muuttua, häntä ei kiinnosta pätkän vertaa muuttua sillä hän nauttii ja rakastaa sitä, mitä tekee. Joko hyväksyt sen tai et mutta näin se on. Myöhemmin nämä leikit saattavat vaan pahentua, edetä pidemmälle. Ja mieshän "ei mitään itselleen voi vaikka kuinka yrittää."

Vierailija
32/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet niin aivopesty, että on turha puhua järkeä. Hae terapiaa, mutta itsellesi. Sinulla se ongelma on. Tai sitten voisit ihan leikitellä sillä ajatuksella, että jospa me olemme oikeassa ja sinä olet väärässä. Katsos kun sinä selität miehesi muuksi kuin se on. Sulla ei nyt mikään valo pala siellä vintillä tällä hetkellä ja tuuli vaan puhaltaa. Terapiamenneisyytesikin viitta siihen että olet traumatisoitunut ihminen joka psykologisoi niin pitkälle muiden käytöstä ja yrittää ymmärtää, että unohdat sen mitä sinun pitäisi ajatella. Mitä sinä tunnet ihmisenä? Rikkooko tämä ihminen sisäisen rauhasi, ylittääkö tämä ihminen sinun rajojasi? Joudutko suostumaan asioihin tai hyväksymään asioita jotka on sinua vastaan? Oletan, että olet ennestään jo narsisitin uhri koska et kykene ajattelemaan omia tarpeitasi vaan koet elämän muiden kautta. Tervepäinen ihminen kysyy mitä minä tunnen, onko minun paha olla ja lähtee jos niin on. Ei se jää pohtimaan ja korjaamaan muiden ihmisten oletettuja ongelmia. Se on läheisriippuvuutta. 

Vierailija
33/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei ole yksiavioinen. Hän voi silti aidosti rakastaa sinua, mutta ei luonteeltaan sovi perinteiseen yksiavioiseen suhteeseen. Ainoa fiksu vaihtoehto on sopia avoimesta suhteesta jos se molemmille sopii, tai lopettaa suhde. Et pysty muuttamaan miestä, eikä hän todennäköisesti olisi onnellinen jos pakottautuu yhden naisen mieheksi.

Maailmaan mahtuu muitakin suhdemalleja kuin se perinteinen länsimaalainen, eikä ketään kannata yrittää pakottaa itselleen sopimattomaan malliin. Ei miestä eikä sinua.

Tämä oli hyvä vastaus. Olenkin sanonut hänelle, että haluaisiko hän jotain suhteeseemme, avoimensuhteen tai jotain muuta muutosta. Ei kuulema tule kuuloonkaan.

Eli ei suostuisi tähänkään. En tiedä olisinko itse valmis sellaiseen pitkällä tähtäimellä. Halusin kuitenkiñ kysyä hänen mielipiteensä.

Ap

Vierailija
34/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet niin aivopesty, että on turha puhua järkeä. Hae terapiaa, mutta itsellesi. Sinulla se ongelma on. Tai sitten voisit ihan leikitellä sillä ajatuksella, että jospa me olemme oikeassa ja sinä olet väärässä. Katsos kun sinä selität miehesi muuksi kuin se on. Sulla ei nyt mikään valo pala siellä vintillä tällä hetkellä ja tuuli vaan puhaltaa. Terapiamenneisyytesikin viitta siihen että olet traumatisoitunut ihminen joka psykologisoi niin pitkälle muiden käytöstä ja yrittää ymmärtää, että unohdat sen mitä sinun pitäisi ajatella. Mitä sinä tunnet ihmisenä? Rikkooko tämä ihminen sisäisen rauhasi, ylittääkö tämä ihminen sinun rajojasi? Joudutko suostumaan asioihin tai hyväksymään asioita jotka on sinua vastaan? Oletan, että olet ennestään jo narsisitin uhri koska et kykene ajattelemaan omia tarpeitasi vaan koet elämän muiden kautta. Tervepäinen ihminen kysyy mitä minä tunnen, onko minun paha olla ja lähtee jos niin on. Ei se jää pohtimaan ja korjaamaan muiden ihmisten oletettuja ongelmia. Se on läheisriippuvuutta. 

Kyllä. Olen edellisen väkivaltaisen ja kontrolloidun parisuhteen jälkeen ollut terapiassa.

Ja todellakin myönnän sen valitettavan faktan, että ymmärrän ja järjestän asioita päässäni liikaa muiden hyväksi. Ap

Vierailija
35/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nämä monisuhteilutkin kiintymyshäiriöisten ihmisten puuhia, turha normalisoida sitä. Eikä tässä nyt ole kyse siitä. Tunnevikainen polyamoristikin jättää suhteen missä ei voi harjoittaa tapojaan. Tämä ei kuitenkaan jätä ja siksi se on eri asia. Ja siis polyamoriassa ei ole mitään vikaa, mutta amorian saisi tiputtaa pois. Sillä ei ole mitään tekemistä intiimin rakkauden kanssa koska siitä puuttuu yksityisyys. Se on vakituisten panokavereiden pitämistä ja löyhästi kiintymistä niihin.

Vierailija
36/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nämä monisuhteilutkin kiintymyshäiriöisten ihmisten puuhia, turha normalisoida sitä. Eikä tässä nyt ole kyse siitä. Tunnevikainen polyamoristikin jättää suhteen missä ei voi harjoittaa tapojaan. Tämä ei kuitenkaan jätä ja siksi se on eri asia. Ja siis polyamoriassa ei ole mitään vikaa, mutta amorian saisi tiputtaa pois. Sillä ei ole mitään tekemistä intiimin rakkauden kanssa koska siitä puuttuu yksityisyys. Se on vakituisten panokavereiden pitämistä ja löyhästi kiintymistä niihin.

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
37/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

autistinenko pitäisi olla? Jo on aika mennä naimisiin, tai hakea eunukki! Miehet ovat aina kiinnostuneita muistakin naisista seksuaalisesti, näyttivät sen tai eivät - ei se tarkoita, etteikö elämänkumppani olisi selvä. Ellei näin ole, ei ole mies. 

Miehesi on vieläpä naimaton.

Vierailija
38/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

autistinenko pitäisi olla? Jo on aika mennä naimisiin, tai hakea eunukki! Miehet ovat aina kiinnostuneita muistakin naisista seksuaalisesti, näyttivät sen tai eivät - ei se tarkoita, etteikö elämänkumppani olisi selvä. Ellei näin ole, ei ole mies. 

Miehesi on vieläpä naimaton.

Vaikka sinä oletkin häiriintynyt, ja kykenemätön rakkauteen, älä yleistä ja häpäise koko sukupuoltasi!

M35

Vierailija
39/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole hyvä mies, eikä hänelle tuota hänen oma käytöksensä mitään ongelmia. Sinä myös selkärangattomuudellasi sallit sen. Ette myöskään ole selviytymässä mistään yhdessä. Ongelma on vain sinun. Jos miehellä olisi ongelma omasta mielestään, hän olisi sen jo ratkaissut tähän mennessä. Sanoitat miehellesi ongelmia ja tunteita mitä hänellä ei ole muualla kuin oman pääsi sisällä. Selittelet hänen käytöstään itsellesi, mutta ongelmanne ei ole yhteinen. Olet siinä täysin yksin.

Asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Joskus ihminen on elänyt koko elämänsä haitallisia käyttäytymismalleja noudattaen, joten voi olla hyvin vaikeaa oppia niistä tavoista ja vanhoista traumoista pois.

Siihen voi auttaa jos löytää ihmisen, joka aidosti kaikesta huolimatta haluaa sinua tukea ja auttaa.

Ap

Aivan samoin, kuten alkoholistin ja paatuneen rikollisenkin voi parantaa hyvän naisen rakkaus...

Vierailija
40/79 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa vielä kertoa, että miehesi on sinusta mustasukkainen ja on käynyt sinuun käsiksi, niin kuvio (ja provo) on täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi