Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2020-luvun statussymbolit listattiin näillä asioilla erottaudut rahvaasta 🥳Iso lapsiluku 😍Mahdollisuus kasvattaa monta lasta on 💕

Vierailija
05.04.2025 |

2020-luvun statussymbolit listattiin näillä asioilla erottaudut rahvaasta

Iso lapsiluku

Mahdollisuus kasvattaa monta lasta on jo luksusta, ja kunnon katras tarjoaa myös tilaisuuden kerskua oman jälkikasvun saavutuksilla.

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/466f676d-4a61-4dfd-a11e-1d4910bbbda3

Lisäksi...

lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat vähän kärjistäen, mutta olen siitä samaa mieltä, että suomalaisuus ansaitsee säilyä. Tämä  on ihan yhtä hyvä kulttuuri kuin mikä tahansa muukin. Ei ole syytä näivettää itseämme sukupuuttoon.

Vierailija
2/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti vain rikkailla on varaa perustaa perhe Suomessa kun ihmisten ostovoima tuhottiin pysyvästi 2020-2025

Vierailija
4/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Rakastuin lapseeni jo silloin, kun hän oli vatsassa. Saimme aivan ihanan ultraäänikuvan, jossa hän selvästi hymyili. Raskausaika oli ihanaa kaikista selkäkivuista huolimatta. Olo oli onnellisen seesteinen, en ole koskaan ollut yhtä tasapainoinen kuin silloin. Rakkaus omaa lasta kohtaan on jotain sellaista, jota ei voi selittää. Rakastan toki puolisoanikin, mutta rakkaus omaa lasta kohtaan on paljon syvempää ja se vain kasvaa päivä päivältä. Jos minulle tulisi tilanne, että joutuisin uhraamaan oman henkeni lapseni puolesta, niin en miettisi sitä sekuntiakaan, vaan olisin jo kuollut. Kenenkään muun puolesta en olisi sitä valmis tekemään. Olen niin onnellinen, että olen saanut kokea edes kerran raskauden, synnytyksen (vaikka se karmea olikin) ja äitiyden. Olisimme toivoneet lapsellemme sisaruksen/sisaruksia, mutta emme niitä ikävä kyllä saaneet.

5/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kasvattanu satoja lapsia! 🤩

Vierailija
6/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala sitten pukeltamaan vauvoja maailmaan. Älä tunge sitä muille kurkusta alas.

Vierailija
7/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset saa isolapsisessa perheessä tarpeeksi huomiota. Eivätkä vanhemmat tarjoa mitään elämyksiä kuten matkoja kun ei ole rahaa kustantaa lentoja ja hotelleja koko katraalle.

Vierailija
8/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä oon kasvattanu satoja lapsia!

Sinulla on, kuulemma, hyvin löysä vıttu.

Vierailija
9/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä oon kasvattanu satoja lapsia!

Sinulla on, kuulemma, hyvin löysä vıttu.

Äitilläs on

Vierailija
10/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lapseton ei voi koskaan tajuta täysin, millaista on olla vanhempi. Lapseton kuvittelee tajuavansa, niin itsekin kuvittelin. Ei sitä tajua, jos ei itse ole vanhempi. Eikä sisarusten/kaverien lasten seuraaminen vierestä ole sama asia. Vanhempana se vastuu on ihan oikeasti 24/7, eikä sitä kukaan perheen ulkopuolinen näe.

Enkä siis tällä kommentillani tarkoita, että lapseton olisi jotenkin huonompi tai jollain tavalla vajaa. Hän ei vain voi täysin tajuta vanhemmuutta. Ihan samalla tavalla kuin en itse vaikka ymmärrä, mitä koiran omistajan elämä oikeasti on, kun minulla ei ole koiraa.

Vierailija
11/11 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus omaan lapseen on paljon suurempaa, kuin etukäteen kuvittelin. Ei sitä edes voi sanoin kuvailla. Tosin se rakkaus ei välttämättä syty heti, minullakin se kasvoi vauvavuoden aikana.

Plus siinä lapsiarjessa on paljon sellaista ihanaa, jota kukaan ulkopuolinen ei pääse näkemään. Se tunne, kun lapsi kömpii aamulla viereen, sanoo rakastavansa tai kun lapsi kikattaa sydämensä kyllyydestä, kun hänelle hassuttelee.