Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mulla joku sairaus kun laihdun koko ajan?

Vierailija
10.06.2013 |

Tai sitten laihdun tosi helposti. Syön oikeestaan mitä haluan eli herkkujakin päivittäin. Pizzaa ja hampurilaisia pari kertaa viikossa.

En laihdu kovin nopeaa vauhtia, mutta yhdessä vaiheessa laihdutin tarkoituksella ja laihduin 5 kiloa kuukaudessa.

Muita kiloja en ole laihduttanut ja yhteensä on siis lähtenyt 15 kiloa. En voi tosiaan sanoa laihduttaneeni, jos olen niin se on sitten törkeän helppoa ja voi syödä herkkujakin joka päivä. Kaloreita en ole laskenut ollenkaan.

On ihan kummallista huomata, että paino senkun putoaa putoamistaan. Olen nyt 63 kiloinen ja saahan tuo paino tippua vieläkin(vaikka olen helkkarin tyytyväinen kroppaani jo nyt) Mitään helvetin rahkoja tai muita laihdutusruokia en ole syönyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli kilpirauhasen liikatoiminta, kun aloin laihtua hulluna. Mutta kyllä siinä oli oireita ja tuli sitten niin tolkuton nälkä, että jos ei mättänyt ruokaa, läks voimat, mutta silti ei saanut syötyä tarpeeksi vaan laihtui. Onhan niitä tietysti kaikkia vaarallisempiakin tauteja, jotka laihduttaa, lähiomaisellani oli syöpä. Tosin sen mitat kasvoivat siitä kasvaimen kohdalta, vaikka muualta sitten vaatteet lepatti. 

Minäkin aluksi olin vaan innoissani laihtumisesta, mutta sit tajusin että unikuvia tuollaiset ihmeelliset laihtumiset, ei ihmisen aineenvaihdunta ihan itsestään muutu. Mutta jos sulla johtuu liikunnasta tai ylipäätään aineenvaihdunnan vilkastumisesta, hyvä niin.

Vierailija
2/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 18:50"]

No mulla oli kilpirauhasen liikatoiminta, kun aloin laihtua hulluna. Mutta kyllä siinä oli oireita ja tuli sitten niin tolkuton nälkä, että jos ei mättänyt ruokaa, läks voimat, mutta silti ei saanut syötyä tarpeeksi vaan laihtui. Onhan niitä tietysti kaikkia vaarallisempiakin tauteja, jotka laihduttaa, lähiomaisellani oli syöpä. Tosin sen mitat kasvoivat siitä kasvaimen kohdalta, vaikka muualta sitten vaatteet lepatti. 

Minäkin aluksi olin vaan innoissani laihtumisesta, mutta sit tajusin että unikuvia tuollaiset ihmeelliset laihtumiset, ei ihmisen aineenvaihdunta ihan itsestään muutu. Mutta jos sulla johtuu liikunnasta tai ylipäätään aineenvaihdunnan vilkastumisesta, hyvä niin.

[/quote]

Kyllä mä tietysti liikun enenmmän kuin ennen ja olen muutenkin energisempi eli tykkään esim. tanssia kotona ja sovitella vaatteita, shoppailla yms. nyt kun on hyvä vartalo.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuttava itsensäboostaus aloitus :)

Vierailija
4/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti mittauttamaan verensokerisi. Sinulla varmaankin ykköstyypin diabetes. Haima ei tuota insuliinia, joten sokeri ei pääse lihaksiin - kuihdut.

Näivetyt ja olet ehkä kuoleman vaarassa. Lähipiirissäni tapahtui samanlainen asia, potilas ambulanssilla sairaalaan ketoasidoosin eli happomyrkytyksen takia.

Vierailija
5/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen osittain tietoisesti laihduttanut, vähensin herkkuja ja satuin pääsemään töihinkin. työ on ruumiillista työtä, paljon nostelua, kantelua ja seisaallaan olemista. Työmatkat tulee käveltyä tai pyöräiltyä useimmiten, ja varsinaan nyt lämpimien aikaan ei ruoka oikein ole maistunut. Olenkin laihtunut varmaan kymmenisen kiloa reilusta ylipainosta, eikä tietty ihme noiden elintapamuutosten jälkeen, mutta silti välillä pelottaa että olenko sittenkin sairas. Varsinkin kun ruumiillinen työ aiheuttaa kipuilua minne milloinkin. Ei laihtuminen aiemmin näin helppoa ollut.

Vierailija
6/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia voi myös aiheuttaa laihtumista, ja se voi toisilla olla varsinkin alussa muutoin täysin oireeton - tuttavalla oli suolet jo tosi huonossa kunnossa, ennen kuin huomattiin, kun ei ollut sitä ennen oireita. Kannattaa teidän nopeasti laihtuneiden kaiken varalta tutkituttaa veriarvot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän