Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tiedä, etten voi tulla raskaaksi

Vierailija
10.06.2013 |

En ole ottanut asiaa esille, koska emme ole puhuneet lasten hankkimisesta. Olemme kummatkin lapsettomia kolmekymppisiä, ja suhteemme on mainio. Olemme seurustelleet kolme vuotta ja asumme yhdessä. Tämä on mukava, pakoton ja rento aikuisten suhde.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusvirhe yllä: Olemme tunteneet kolme vuotta mtta seurustelleet varsinaisesti vasta 10 kk. Muutimme nopeasti yhteen, koska se oli kätevää. Muutin töihin samaan kaupunkiin, josta mies omisti jo asunnon.

Vierailija
2/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän lapsia haluaa hän varmasti ottaa asian esille. Kokemusta on. Nauttikaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh. Vähän jännittää, miten tässä käy. En tosiaankaan uskalla ottaa asiaa itse puheeksi. Minun näkökulmastani siinä olisi vain hävittävää. AP

Vierailija
4/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi meillä miehillä on se hyvä puoli että voi vaihtaa aina nuorempaan jos ei tule raskaaksi!

Vierailija
5/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:38"]

No onneksi meillä miehillä on se hyvä puoli että voi vaihtaa aina nuorempaan jos ei tule raskaaksi!

[/quote]

Heh heh. Paljon minua nuorempaan ei voi vaihtaa, jos ei halua lakia rikkoa. :)

Vierailija
6/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä ei kannata sanoa ei koskaan! ellei sulle oo tehty jotain tyyliin kohdunpoistoa tehty. tiedän kaksi tapausta joille on tutkimusten perusteella sanottu, että lapsia ei tule saamaan, mutta kummallakin luomuna kaksi aivan ihanaa lasta. Itse miehen kanssa yrittänyt 5vuotta, enkä aio luovuttaa, vaikka lääkäri sanoi todennäköisyyden olevan olematon. ihmeitä tapahtuu ;)

Vierailija
7/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:43"]

[/quote]

[/quote]

"Olemme kummatkin lapsettomia kolmekymppisiä".

En tiennytkään että kolmekymppinen on niin lähellä suojaikärajoja :))

Vierailija
8/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olette onnistuneet olla puhumatta lapsista?

Siis ihan vaan mielenkiinnosta tässä kysyn, kun itseni kohdalle on sattunut aina miehiä, jotka ovat halunneet ihan ensimetreillä jo puhua lapsi-asian selväksi. Toisaalta, niin olen halunnut itsekin, koska tuo asia on niitä harvoja, joissa ei oikein kompromisseja voi tehdä, enintään, jos toinen haluaa kolme ja toinen viisi, ni voidaan tehdä neljä, mutta jos haluaa lapsia tai ei halua, niin siinä ei oikein kompromissia ole. Ja kun kyseessä on aikuiset, lisääntymisikäiset ihmiset, niin noin iso asia on mun kokemuksella aika alkuajan keskusteluissa jo.

Vierailija
9/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei sitten kannata kutsua itseään kovin suurilla kirjaimilla aikuiseksi, jos on juuri ja juuri suojaikärajan ylittänyt. :)

Vierailija
10/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Voihan sitä vaikka 10vuotta nuorempaan jos kolmekymppisiä olette heh heh

Vierailija
11/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kymmenen vuotta nuorempi ole paljon nuorempi. :)

Vierailija
12/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, koetin vitsailla tuosta nuorempaan vaihtamisesta. Minusta siis kolmekymppinen ei ole vanha. Mies voi toki vaihtaa minut minkä ikäiseen tahansa, jos haluaa. Ja minäkin voin vaihtaa miestä.

En tiedä, miksi emme ole ottaneet asiaa puheeksi. Kumpikin nauttii siitä, mitä meillä on nyt. Emme muutenkaan pahemmin suunnittele yhteistä tulevaisuutta, elämme nykyhetkessä t. ap

Vierailija
13/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 18:02"]

Toisaalta, niin olen halunnut itsekin, koska tuo asia on niitä harvoja, joissa ei oikein kompromisseja voi tehdä, enintään, jos toinen haluaa kolme ja toinen viisi, ni voidaan tehdä neljä, mutta jos haluaa lapsia tai ei halua, niin siinä ei oikein kompromissia ole.

[/quote]

Tämä pitää paikkaansa, jos kumpikin on aktiivisesti hakemassa elinikäistä kumppania ja lapsilleen tulevaa vanhempaa. Mutta jos haussa on "mukava, pakoton ja rento aikuisten suhde", lapsiluvuista keskustelu ei välttämättä ole ajankohtaista heti. Miehellähän ei ole välttämättä mikään kiire asian kanssa.

Vierailija
14/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette onnistuneet olemaan puhumatta ehkäisystä? Käytättekö jotain ehkäisyä? Jos ette, miten mies ei muka tiedä, ettet voi tulla raskaaksi? 

Vierailija
15/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Porvoosta tämä pariskunta :-)