Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikimuistoisin seksikokemuksesi?

Vierailija
10.06.2013 |

Onko sinulla ainutlaatuista kokemusta jota muistelet varmasti vielä vanhainkodissakin? Tai ollut kumppania jolla ylpeilet tyttöjen illoissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia olekaan, joilla voisi ylpeillä. 

Mutta yhtä tapausta muistelen vieläkin kauhun ja epäuskon sekaisin tuntein, vaikka siitä on jo liki kolmekymmentä vuotta. Oli se niin surkea suoritus. 

Vierailija
2/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vieläkin värisyttää, kun muistelen sitä kesää...mmm....

Mies oli teiniajan salarakkauteni kohde, kunnes 15 vuotta myöhemmin kohtasimme sattumalta kesäyössä... Se oli niin kaunista, että vieläkin hymyilyttää, kun mietin tuota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mun ensimmäinen kerta oli aivan uskomaton.

Olin 16, ja mies (poika) 19. Olimme seurustelleet puolisen vuotta, kokeilleet suuseksiä, mitä nyt tuonikäiset tekevät. Jätkä oli minua paljon kokeneempi, en koskaan halunnut tietää hänen lukuaan, mutta hän oli niin taitava, että varmaan kymmeniä. Vanhempani olivat kasvattaneet minut huolella tynnyrissä ja perheessä oli erittäin tiukat rajat, joten minkään ajan ja paikan järjestäminen oli hirveän hankalaa - kun minusta aika oli kypsä, eikä minua ikinä painostettu, poikaystäväni vuokrasi asuntoauton :D jossa pitkään ja huolella minua lämmiteltyään otti neitsyyteni lusikka-asennossa. Minulle seksi oli ihanaa ensimmäisestä kerrasta lähtien, eikä sattunut melkein ollenkaan. Olen varma, että pystyn nykyään nauttimaan seksistä niin valtavasti, vaikka vanhempani huolella yrittivät terrorisoida seksuaalisuuteni viktoriaanisella siveyskasvatuksella, suureksi osaksi siksi, että minulle osui täydellinen opettaja ensimmäiseksi seksikumppaniksi. Hän opetti minut rakastamaan vartaloani ja nauttimaan seksistä.

Muistoa ei pilaa edes se, että tästä muutaman kuukauden, ja muutaman aivan ihanan seksikokemuksen lisää, päästä mies katosi jälkiä jättämättä elämästäni. En tiedä edes mistä kaikesta hän valehteli, kun katosi vain tuolla tavalla, mutta en ole katkera mistään vaikka olisi valehdellut (esim. iästään, myöhemmän kokemuksen perusteella 19-vuotiaat eivät ole noin taitavia; tai olinko mahdollisesti tietämättäni syrjähyppy), en saanut tauteja enkä tullut raskaaksi. Jos siis sattuisit lukemaan ja tunnistamaan itsesi, ole hyvä ja ilmoittaudu... muistelisin mielelläni menneitä ja näyttäisin opettajalleni, mitä kaikkea olenkaan oppinut ;)

Vierailija
4/6 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan se on ihanaa, minkä niistä sitten valitsisin

Vierailija
5/6 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 18:53"]

On, mun ensimmäinen kerta oli aivan uskomaton.

Olin 16, ja mies (poika) 19. Olimme seurustelleet puolisen vuotta, kokeilleet suuseksiä, mitä nyt tuonikäiset tekevät. Jätkä oli minua paljon kokeneempi, en koskaan halunnut tietää hänen lukuaan, mutta hän oli niin taitava, että varmaan kymmeniä. Vanhempani olivat kasvattaneet minut huolella tynnyrissä ja perheessä oli erittäin tiukat rajat, joten minkään ajan ja paikan järjestäminen oli hirveän hankalaa - kun minusta aika oli kypsä, eikä minua ikinä painostettu, poikaystäväni vuokrasi asuntoauton :D jossa pitkään ja huolella minua lämmiteltyään otti neitsyyteni lusikka-asennossa. Minulle seksi oli ihanaa ensimmäisestä kerrasta lähtien, eikä sattunut melkein ollenkaan. Olen varma, että pystyn nykyään nauttimaan seksistä niin valtavasti, vaikka vanhempani huolella yrittivät terrorisoida seksuaalisuuteni viktoriaanisella siveyskasvatuksella, suureksi osaksi siksi, että minulle osui täydellinen opettaja ensimmäiseksi seksikumppaniksi. Hän opetti minut rakastamaan vartaloani ja nauttimaan seksistä.

Muistoa ei pilaa edes se, että tästä muutaman kuukauden, ja muutaman aivan ihanan seksikokemuksen lisää, päästä mies katosi jälkiä jättämättä elämästäni. En tiedä edes mistä kaikesta hän valehteli, kun katosi vain tuolla tavalla, mutta en ole katkera mistään vaikka olisi valehdellut (esim. iästään, myöhemmän kokemuksen perusteella 19-vuotiaat eivät ole noin taitavia; tai olinko mahdollisesti tietämättäni syrjähyppy), en saanut tauteja enkä tullut raskaaksi. Jos siis sattuisit lukemaan ja tunnistamaan itsesi, ole hyvä ja ilmoittaudu... muistelisin mielelläni menneitä ja näyttäisin opettajalleni, mitä kaikkea olenkaan oppinut ;)

[/quote]

joku setäkö tämän kirjoittanut...

Vierailija
6/6 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa miehen ja kaverini kanssa. Joka herta hyrisyttää kun muistelen viikonloppuamme.