Miksi nostatte monta vuotta vanhoja avauksia?
Ihmetyttää.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:33"]
Minkä takia et vain kysy aiheesta itse??
[/quote]
No jos siellä on jo valmiiksi vaikka vastattu minun kysymykseen jossain vanhassa jutussa. Eikö mulla välttämättä mitään kysymystäkään ole , mutta on vaan hauska selata vanhoja keskusteluja.
[/quote]
No jos siellä on jo valmiiksi vaikka vastattu minun kysymykseen jossain vanhassa jutussa. Eikämulla välttämättä mitään kysymystäkään ole , mutta on vaan hauska selata vanhoja keskusteluja.
[/quote]
No jos siellä on jo valmiiksi vaikka vastattu minun kysymykseen jossain vanhassa jutussa. Eikä mulla välttämättä mitään kysymystäkään ole , mutta on vaan hauska selata vanhoja keskusteluja.
apua, mulla jumittaa netti jotenkin! Ei ollut tarkoitus kolmea kertaa laittaa :)
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:38"]
[/quote]
No jos siellä on jo valmiiksi vaikka vastattu minun kysymykseen jossain vanhassa jutussa. Eikä mulla välttämättä mitään kysymystäkään ole , mutta on vaan hauska selata vanhoja keskusteluja.
[/quote]
Voihan sen lukea itsekseenkin ilman nostamista.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi länkyttää tällaista asiaa. Joku haluaa jatkaa vanhaa ketjua ja saa tehdä niin, ja joku toinen taas ei halua eikä hänen tarvitse siihen osallistua. Pätee ihan samalla tavalla kuin kaikkiin ketjuihin, ne nousevat ja pysyvät ylhäällä, joihin joku haluaa vastata, ja ne tippuvat, jotka eivät ketään kiinnosta. Miksi joku kuvittelee, että voi tulla sanelemaan, mihin joku saa vastata tai olla vastaamatta.
Minuakin kiinnostaisi nähdä sellainen etikettiohje, jossa kerrotaan, milloin joku ketju on niin vanha, ettei siihen ole soveliasta vastata.
Kun katsoo vaikka noita etusivun otsikoita, jonkun aloituksen ikä ei todellakaan ole suurin ihmetyksen aihe, jos miettii, mitä ketjuja täällä nostetaan...
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:43"]
[/quote]
Komppaan 23:sta ja voihan niistä vanhoista keskuteluista olla iloa muillekin. Pari hauskaa vanhaa ketjua olen täällä joskus aikoinaan nostanut ylös niin, että niistä kirposi paljon hauskaa keskustelua monen sivun verran lisää.
Minä olen nostellut monia vanhoja ketjuja. Kyseessä on aina ollut jokin vaikkapa kotitalouteen liittyvä ongelma, johon olen googletellut ratkaisuja, ja google on ohjannut tänne johonkin vanhaan ketjuun. Ketjussa käsiteltyjä ratkaisuja testattuani olen kirjoittanut ketjuun omat havaintoni ja mahdollisia lisävinkkejä, jotta vuosien kuluttua joku muukin saisi samaan ongelmaan tuosta vanhasta ketjusta ratkaisun. Minusta on helpompi lukea kaikki aiheeseen liittyvät kommentit yhdestä ketjusta kuin availla monta eri ketjua.
Kelpaako?
Pitkiä ketjuja ei millään jaksa eikä ehdi lukea läpi ja koska ketjun aloituspäivää ei ole näkyvissä niin sen voi avata turhaan. Ketjun aihepiirihän voi olla kiinnostavakin mutta jonkun kauan aikaa sitten tapahtuneeseen asiaan vastaaminen tuntuu kyllä hyvin turhalta.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:24"]
Kun huomaa sellaisen ketjun ei oikein kiinnosta vastata siihen mitään. Ihmettelen kovin miten joku voi muistaa ketjun usean vuoden takaa ja pakostikin sen on oltava aloittajan tekemä ketju ja hänelle aivan liian tärkeä sellainen.
[/quote]
Tai sitten vaan hakee tuosta ylläolevasta "hae keskustelusta" kohdasta jollain itseään kiinnostavalla hakusanalla. Hakutulokseksi tulee keskuteluja, jotka parhaiten hakusanaan täsmäävät. Voivat olla vuosienkin takaa. Kato niin se on netti ihmeellinen! :)
[/quote]