likainen kämppä
Tapasin tässä yhtenä päivänä yh:n terassilla ja asia johti tietenkin toiseen. Siinä sitten tutustuimme ja nainen pyysi käymään, vielä niin, että hänellä oli lapset kotona. Mutta se olikin kauhistus, kämppä oli todella sekainen. Hella siivoamatta, lattiat aivan hirveät ja tavaraa paikat täynnä. Itse olen siisti 40-kymppinen mies, eronnut joku vuosi sitten. Nainen on kaunis ja hyvää seuraa, seksikin oli mahtavaa. Mutta en mä tuollaisella kaatopaikalla viitsi edes vierailla. Mitä mieltä olette?
Kommentit (8)
Kamala provo. Sinähän olet itse vanha kuin joku metusalem, 40-kymppinen= 400-vuotias. Et vaikuta kovin sivistyneeltä. Ja nainenko muka vei sinut kotiinsa, jossa harrastitte seksiä, vaikka lapset olivat kotona. Tätä ei kyllä usko kukaan, unta olet nähnyt :D
Yleensä yh ei ole varaa kovinkaan isoon asuntoon. Tavaraa kuintekin yleensä kun on niitä lapsiakin. Joten se on selkeää että kaikelle tavaralla ei ole säilytys paikkoja niin kuin isoissa hulppeissa asunnoisa.
No se seksi oli sen terassin jälkeen ilmeisesti kun asia johti toiseen. En osaisi ryhtyä suhteeseen sottapytyn kanssa, joten ymmärrän ap:n fiilikset.
t. Nainen 400-vuotias metusalem
Kiitos ainoasta asiallisesta vastauksesta tuohon ylös.
t.ap
Mäkin olen yh ja pitäis siivota, kun taapero nukkuu. Ei jaksa kun kohta se herää ja alkaa taas sotkee ni roikun täällä aaveellä. Mut onneks en raahaa jotain ällötyksiä pubeista kotiin.
Ehkä sekaisuuden tai etenkin lian keskellä elävä ihminen ei voi ymmärtää sitä eroa, mikä on lian ja puhtauden välillä. Eli olisi aika epätodennäköistä että naisen siisteyskäsitykset muuttuisivat yhtäkkiä. Ellei sitten pääse ensimmäistä kertaa sinun luonasi puhtaaseen kotiin ja silmät avaudu.
Nelosen kanssa samaa mieltä osin, mutta silloin pitää rajoittaa kaman määrää ja puhtaudesta ei tarvi tinkiä silloinkaan.
t. nro 5, jonka asunto ei joka hetki ole ojennuksessa mutta silti puhdas ja useimmiten perussiisti
Minä en ole sottapytty mutta en todellakaan jaksa siivota tunteja päivittäin kun muu (iso) perhe ei tee mitään kuin sotkee. Mies oli kauhistunut kun ekan kerran täällä kävi että mihin läävään tuli. Tänne muutettuaan ei kuitenkaan kiinnostanut edes se omien jälkien siivoaminen eikä sotku haittaa enää yhtään jos vaihtoehtona on se että joutuu siivoamaan. En jaksa olla aivokuollut robotti joka siivoaa muiden sotkuja kaiken vapaa-ajan sen lisäksi että elätän perheen, hoidan ruuat pöytään ym. Olen yrittänyt pitää siistinä ja edes semisiisti tarkoittaa että mulla on 0 tuntia vapaa-aikaa vuorokaudessa. Olen koittanut 20v kasvattaa perhettä siivoamaan mutta kun ei kiinnosta ja se on yhtä tappelua koko ajan. Yritän taas uusilla keinoilla... Mutta minua sotku häiritsee, en ole luonnostani sotkupossu vaan tykkään sisustaa ym muu perhe on vaan että mitä väliä onko siistiä, ketä kiinnostaa.
Hahaa. Tää on tää sama juttu kuin pari päivää sitten toisinpäin. Nainen meni miehen luo ja mies tarjosi maksalaatikkoa voin kanssa päivälliseksi.
Yritä jotain vähän erilaisempaa, ei tämä enää mene läpi.