Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks veli ei tajuu jättää naistansa???

Vierailija
09.06.2013 |

Ooh, ottaa päähän. Veljellä on tosi rasittava vaimo. Pyörittää koko meidän perhettä mennen tullen. Nyt ne oli eroamassa, ja oli niin onnellinen, että veli voisi löytää uuden naisen. No, ei. Palaamassa yhteen, kun taas kerran vaimolle sopii. Mies on asunnut 8 kk pois kotoaan, kun vaimon on pitänyt saada omaa aikaa ja tilaa. Nyt veli saa muuttaakin takaisin. Tää on niin tätä.

Muija ei nää mitään ongelmaa itsessään. Aina syy on jossain muussa: veljessämme, työpaikassa (joita vaihtanut aika usein!), kavereissaan, vanhemmissaan, naapurissa, lapsissaan, meidän vanhemmissa ja meissä sisaruksissa... Koskaan ei hänessä. Huoh!

Voi veli, oisit nyt pitänyt pääsi ja jättänyt naisen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta niillä? Ei ole hyvä tommonen pompottelu niillekkään, jos isä muuttaa edes takaisin.

Meidän suvussa on tommonen narsistinen nainen. Paha on kattoa sivusta sitä touhua. Kukaan ei pysty puuttumaan, kun syyttää heti muita ja mököttää pitkään. Jos ehdottaa jotain, aina tietää itse paremmin ja ei halua kuulla muitten näkemyksiä.

Vierailija
2/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisriippuvuutta on vaikea parantaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:48"]

läheisriippuvuutta on vaikea parantaa

[/quote]

Eikö ne vois ite tajuta, että heillä on ongelma? Ei jaksais tätä rumbaa taas, johon kaikki suvussa sotketaan mukaan. En niin ymmärrä sitäkään, että miksi joissain parisuhteissa mukaan pitää ottaa koko suku tai muita pelinappuloita.

Ap

Vierailija
4/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä on parempi jättää toisten perheasioiden arvostelu. Eihän kuitenkaan voi pohjimmiltaan tietää heidän kuvioitaan, spekuloida voi. Tuskin veljesi on tyhmä kuin saapas, hän varmasti osaa etsiä omaa onneaan ihan itsekin. Sinun tulisi tukea rakasta veljeäsi vaikket hänen kanssaan samaa mieltä olekaan. Tuollaisilla puheilla loukkaat kaikkia.

Vierailija
5/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:55"]

ehkä on parempi jättää toisten perheasioiden arvostelu. Eihän kuitenkaan voi pohjimmiltaan tietää heidän kuvioitaan, spekuloida voi. Tuskin veljesi on tyhmä kuin saapas, hän varmasti osaa etsiä omaa onneaan ihan itsekin. Sinun tulisi tukea rakasta veljeäsi vaikket hänen kanssaan samaa mieltä olekaan. Tuollaisilla puheilla loukkaat kaikkia.

[/quote]

Siis mitä? Älä vaan sano, että olet siitä uskisketjusta ap?

Vierailija
6/11 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksii sun veljes ei ymmärrä kun on itse samanlainen ellei jopa pahempi...

Et halua nähdä tätä puolta veljessäsi joten on helpompaa syyttää vaimoa kaikesta.

Molemmat heistä on vinksahtaneita...

T: tsykologi

Vierailija
7/11 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:56"]

[/quote]

[/quote]

Nyt minulla ei kyllä ole hajuakaan mistä puhut. Toivottavasti tekstini ei loukannut. Olen itse kokenut saman - vain toiselta puolelta: olen suvun vihaama "paha akka." Asiat eivät ole mustavalkoisia. 

Vierailija
8/11 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän tossa otsikossa kysyinkin, että miksi veli ei tajuu. Eli tajuun kyllä, että velikin on aika sekaisin, kun pumppaa edes takaisin. On vaan pirun raskasta katsoa, kun parisuhde on aika sairas. Toivois, että hakisivat apua, mutta ei. Nyt ne on taas tämän kertaisen eron jälkeen niin intohimoisesti rakastuneita, että voi jee.

Vierailija
9/11 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se katse avartuisi sinullakin iän myötä... 

paha akka, ei uskis kuitenkaan

Vierailija
10/11 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 23:56"]

[/quote]

[/quote]

Nyt minulla ei kyllä ole hajuakaan mistä puhut. Toivottavasti tekstini ei loukannut. Olen itse kokenut saman - vain toiselta puolelta: olen suvun vihaama "paha akka." Asiat eivät ole mustavalkoisia. 

[/quote]

Sori, tuo kohta, että rakasta veljeäsi, vaikutti yhden ap:n tekstiltä. Kun kirjoitin tuosta, etten voi tietää heidän parisuhteen kiemuroita. Ikävä kyllä voin aika paljon, sillä veljeni vaimo tilittää kaiken yksityiskohtaisesti, aina omista ihastuksistaan lähtien... Samoin veljeni aina kun heillä on vaikeaa liittoutuu perheemme kanssa ja murehtii ongelmiaan. Se tässä rassaa, että meidän muut on otettu mukaan tuohon suhteeseen. Ehkä mun eka viesti oli siinä mielessä tyly, että vieritin kaiken syyn veljeni vaimon päälle. Ehkä se on nyt vain helpompaa, kun oma veli on samaa verta ja lihaa. Pointti on, että ihan yhtä kyllästynyt olen veljenikin toimintaan. Voimia sulle, ei ole reilua olla suvun "pahan akka".

Vierailija
11/11 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joku taisi tunnistaa täällä itsensä...