Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppisi. Soittaako hän puolisollesi vai sinulle?

Vierailija
09.06.2013 |

Älysin tänään, että viikottaiset puhelut hoidetaan minä-anoppi tai anoppi-minä. Miehelle sitten kerron kuulumiset. Mies soittaa äidilleen äitienpäivänä, äitinsä syntymäpäivänä, muttei muuten koskaan. Anoppi soittaa pojalleen syntymäpäivänä eikä juurikaan muulloin. Omaan kyllä ihanan anopin, maailman parhaan ei sillä, mutta onkohan tämä miten tavallista tällainen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa pojalleen aina, minulle ei koskaan.

Vierailija
2/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalle tahansa. Saatan joskus sanoa miehelle, että soitas äidilles ja kysy sitä ja tätä, mutta jos anoppi soittaa, saattaa yhtä hyvin pirahtaa minun kuin miehen puhelin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle soittelee, mutta mies soittaa sillon tällön isälleen tai toisinpäin ja soittaessaan tulee usein puhuneeksi äitinsäkin kanssa.

Me taas soitellaan toisillemme lähinnä lapsiin liittyvissä asioissa ja koska mulla ei ole autoa (ja asutaan lähekkäin, vierekkäisissä käpykylissä), heillä on ja ovat jo eläkkeellä, niin yhteisiä kulkemisia sovitaan välillä.

Vierailija
4/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehen äiti minulle soittaisi?

Meillä on kyllä semmoiset välit että jos soittaisi niin en vastaisi.

Vierailija
5/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa pojalleen, ei koskaan minulle. Ihan hyvissä väleissä ollaan silti. Oma äitini soittaa minulle, ei koskaan miehelleni.

Vierailija
6/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu siitä kummalle hänellä on asiaa. Ja meiltä soittaa anopille/apelle se kummalla on asiaa.

Vierailija
7/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika hoitaa kontaktit omaan sukuunsa ja minä omaani.

Vierailija
8/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soittaa. Mies soittaa isälleen ja miehen isä taas pojalleen. Minun isäni soittaa myös aina miehelleni. :)

Vierailija
9/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aiheesta... Jos soittelee muuten vain, ei mitään ihmeempää, soittaa useimmiten miehelleni, välillä kyllä minullekin. Jos on jokin asia, jossa on käytännön sovittavaa, päivämääriä tms., soittaa minulle - mies on surkea niissä... Välit anopin kanssa ovat luontevat, minulla on erinomainen anoppi. :)

Vierailija
10/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle soittaa, tietenkin. Minulle vain jos on kiireellistä asiaa eikä saa miestä kiinni. Näin on tainnut tapahtua kerran tai kaksi viimeisen 10 vuoden aikana. Ja sama toisinpäin, vanhempani soittavat ensisijaisesti minulle, eivät miehelleni.

Vierailija
11/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle soita edes oma äiti. :(

Vierailija
12/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti alussa soitella minulle, mutta yleensä en vastaa, joten soittaa sitten pojalleen. Näin haluankin sen menevän: mieheni hoitaa suhteet omaan perheeseensä ja minä omaani.

Mutta ilmeisesti on hyvinkin tavallista, että perheen nainen hoitaa tai hänen oletetaan hoitavan kaikki sosiaaliset asiat koko perheen puolesta. Siksi ap varmaan anoppisikin soittelee sinulle. 

Vierailija
13/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalleen joka sitten antaa puhelimen minulle, koska anopin puhelinasia koskee yleensä vaateostoksia lapsille.

Vierailija
14/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä anoppi soittaa minulle. Miehelle vain joissain erikoistilanteissa. Minä soittelen anopille melkein päivittäin (anopin pyynnöstä ja koska minulla on tosi kiva anoppi).  Mies soittaa äidilleen vain jos hänellä on jotain erikoisasiaa. Minä hoidan myös yhteydenpidon miehen siskoon. Toisaalta mies soittelee veljieni kanssa.

Vierailija
15/15 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiset kuulumiset ja sunnutaikyläilyt soittaa yleensä appi miehelleni. Jos pitää sopia jotain tarkempaa lastenhoitoon  tms liittyen, puhun yleensä mielellään suoraan anopin kanssa, mutta harvemminhuvikseen soitellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän