Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on olla 100 kiloisen naisen kanssa?

Vierailija
21.07.2020 |

Muuten nätti ja kiva.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävää kirjoittaa tuollaisia. Itse olen 80 kiloinen ja just sopiva, kertoo kai sekin kun sama mies ollut pitkään ja silti haluaa minua.

Vierailija
22/29 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hö.

Miksi pitää kysyä täällä?

Kokeile.

Ja onhan siinä eroa myös, onko hän 155cm vai 185cm.

Jos lähempänä ensinmainittua, terveysongelmaa pukkaa.

Et kyllä voi päätellä terveysongelmia ihmisen massasta, mutta voit toki kuvitella tekeväsi niin.

Sen voi päätellä, että 155cm on  sairaalloisen ylipainoinen painoindeksin mukaan ja 185cm pitkä on lievästi ylipainoinen. Toinen on kävelevä diabetes ja koostuu pääosin rasvasta ja toinen on vielä ihan terveen kirjoissa.

Joo, paitsi että 50 kiloisella miehellä voi olla viskeraalista rasvaa niin paljon, että on kuoleman kielissä ja terveellä 140 kiloisella naisella valkoista rasvaa lanteilla ja rinnoissa. Maksan rasvoittuminen on kaikista vaarallisinta, eikä se näy ulospäin, mutta lihava ihminen voi olla täysin ilman metabolisen oireyhtymän merkkejä. Ks. Robert Lustig luentoja, esim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hö.

Miksi pitää kysyä täällä?

Kokeile.

Ja onhan siinä eroa myös, onko hän 155cm vai 185cm.

Jos lähempänä ensinmainittua, terveysongelmaa pukkaa.

Et kyllä voi päätellä terveysongelmia ihmisen massasta, mutta voit toki kuvitella tekeväsi niin.

Sen voi päätellä, että 155cm on  sairaalloisen ylipainoinen painoindeksin mukaan ja 185cm pitkä on lievästi ylipainoinen. Toinen on kävelevä diabetes ja koostuu pääosin rasvasta ja toinen on vielä ihan terveen kirjoissa.

Joo, paitsi että 50 kiloisella miehellä voi olla viskeraalista rasvaa niin paljon, että on kuoleman kielissä ja terveellä 140 kiloisella naisella valkoista rasvaa lanteilla ja rinnoissa. Maksan rasvoittuminen on kaikista vaarallisinta, eikä se näy ulospäin, mutta lihava ihminen voi olla täysin ilman metabolisen oireyhtymän merkkejä. Ks. Robert Lustig luentoja, esim.

Tai siis tietty voit yrittää päteä asiassa enemmän kuin tutkivat endokrinologit, mutta tässä oli kyse panemisesta. Ja vastaus molempiin yllättäen on: sitä ei voi kiloista päätellä, mutta asiasta voi kiinnostunut ihminen ottaa selvää.

Vierailija
24/29 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt pitäisi yleistää, mutta aika usein meillä 100-kiloisilla naisilla on aika heikko itsetunto ja se vaikuttaa selkeästi mm. seksistä nauttimiseen. Seksi on huonoa ylipainoisen naisen kanssa, näin yleistäen. Itse en ainakaan pysty harrastaa sitä laisinkaan ilman paitaa.

"Meillä on" = aikamoinen yleistys! hahaaa  Tunnetko monia yli 100sia, ja tiedätkö millaista heidän seksielämänsä on?  On parempi puhua vain itsestään.

Vierailija
25/29 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskasta on.

Ihan koko painon edestä.

Vierailija
26/29 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestävimmissä parisuhteissa kumppaneiden massa on itseasiassa hyvin samanlainen. Jos olet itse paljon alle 100-kiloa, niin nosta rautaa.

Oikeasti? Onko tätä tutkittu? Lähde?

Vierailija
27/29 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 110 kg ennen ja ottajia on aina ollut :) En ole ikinä häpeillyt itseäni intiimissä asioissa kumppanin läheisyydessä ja selvästi miehet viehättyvät pehmeistä naisista. Minulla on ollut kaiken kokoisia ja pituisia miehiä lihaksikkaasta huomattavasti ylipainoiseen ja kivaa on aina ollut. Nykyään painan 86kg sillä halusin terveemmät elämäntavat. Edelleen on ottajia mutta nyt saan enemmän katseita ja ystävällisyyttä kun menen ihmisten ilmoille, ennen ei tuota tapahtunut.

Rehellisesti sanottuna laihempana ei ole mitenkään sen kummempaa kuin lihavanakaan. Ei se elämää muuta. Enemmänkin tuo sen ilmi että ihmiset tosiaankin mieluummin kohtelevat laihoja paremmin kuin lihavia. Olen aina ollut hiljainen ja ujo ihmisten lähellä.

Vierailija
28/29 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän alle 180cm satakiloinen nainen. Tiimalasimallinen, isot rinnat ,pyöreä lantio ja kokoon nähden hoikka vyötärö. En ole kyllä koskaan mitään negatiivista palautetta saanut☺.

Vierailija
29/29 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lihava pigletti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi